by amanda

| Vardag
Grattis på födelsedagens hjärtat! Jag älskar dig ♥


Idag slutade vi vid kvart över 2, gick direkt hem för att sätta mig och plugga. Hann få lite gjort innan det blev alldeles för svårt och jag gav upp. Jag borde inte gjort det egentligen, får typ panik men jag orkar ju inte! Aja, har kollat på Desperate housewives och ska fortsätta med det tills Top Model Sverige börjar. Vi hörs kanske mer senare. Puss&Kram
Angie Obell

häftig bild :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kul :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej, ser på tv :)

Josefine

följer dej nu ! säg till när du följer mej ! :3

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha mm :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

taack :D

Mariaaria

så himla snygg blogg du har :P

Du vet att du kan få pengar/ läsare om du bloggar på http://www.nattstad.se/blogga?r=782899 ? Jag gör det och det är riktigt roligt faktiskt :P <3

Mathilda :)

Silken fin bild, när fyller du år? (:

DIANA ÖSTERBERG

sv; tröök :(

H A N N A KOMPIIISAR.BLOGG.SE

fin blogg! allt bra! ps: jätte härlig bild!

sofia

chillar, dusj? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi br a;D

Angie Obell

så lite så :)

ebba

fin blogg!

kolla gärna min blogg

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad gör dudå? :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

Mathilda :)

- Okej, jag fyllerår 25 juli :)

Angie Obell

Tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :D!

Liz

Sv : Haha okej.

Nja ingen aning. Ta det lugnt bara :)

LINDAVIOLA!

Vilken fin bild :)

Sami

Jo det är bra, haft en härlig dag? :)

Hej Pudding!

Ville bara säga att det hade vart SJUKT kul om du va med i Dagens blogg hos mig, här:

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Hanna Håkansson [ Foto ]

görs nu då? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mm :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: träffa min bror och mamma, du då? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

samma :D

nicolines

fin blogg:) allt bra?

Liz

Sv: Jaadå :)

Alexandra Pallin

Grattis! :)

Åh DH e så sjuukt bra! :P

nicolines

okej, jorå det är bra:D

matilda

Vilken fin blogg du har!

kramis<3

Sv: jadå :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

yes, du då? :D

Anonym

sv; ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad roligt ;D!

~ L I N N ~

Ja verkligen! :)

Delta gärna i min tävling jag precis startade :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

Liz

SV: Tack så mycket tjejen! :)

Sami

Helt okej, längtar till helgen bara haha.

felicia (:

tjena snygging :*

riktigt snygg blogg!!

ska vi köra ett bloglovinbyte? :D

sofia

de är ju såå bra :D

~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar!

Men du mena väl 155 hehe? ;)

LINDAVIOLA!

sv; Kollar top modell, själv?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej, men du gör? :)

Josefine

det är bara bra med mig:)

Planer för veckan?:D

kram:D

OLIVIA WIKSTRÖM'

fin blogg !!

allt bra ? :)

Alexandra Pallin

sv: hihi! :)

Allt bra?

Sami

Härligt!

LINDAVIOLA!

sv; härligt!

felicia (:

sv: (Y) :D

jag har lagt till dig nu! säg till när du har gjort detsamma!



och grattis till din kompis :P

Felicia

saammaa paniikk med plugget :s



puss

sofia

hehe jaa :D

LINDAVIOLA!

sv; Hanna W, du då?

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Angie Obell

härligt :)

OLIVIA WIKSTRÖM'

sv; vad kul o höra !

det är bara bra med mig :)

händer ikväll då ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

Fredrika

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Åhléns & Kicks:



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv. :)

Angie Obell

Ne det gör jag inte :)

LINDAVIOLA!

sv; haha, aa, det blev fel. Det var en annan som skrev om BB nyss. I Top Modell hoppas jag att Sibel åker ut. Tycker hon är jobbig! Du då?

Malin

Härlig bild. Roligt att du ändrat lite i den :D

Josefine

Okejs, härligt!:) Jag ska nog bara slappa framför tv:n :)

Angie Obell

Gör du de eller? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, aa

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D



Grattis <3

sofia

sibel tycker jag, dusj? :D

Anna med A

Jodå :)

Ina♥

Grattis :)



Varse! :)

Johanna

Sv; varsågod :)



Hihihi, vid tackar så mycket :)

Sami

Yes, sjukt bra är dom :)

OLIVIA WIKSTRÖM'

sv; skall kolla desperate housewives :)

Felicia

SV: ja



pusss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: