Björnriket dag 3

| Resor
Idag var det sista dagen på skidor här. Det har varit en bra dag även om jag har varit trött i benen och inte haft världens lust att åka. Nu sitter vi i allafall hemma i stugan och kollar på tv, snart ska vi väl göra i ordning middagen. Ikväll blir det Gladiatorerna på tv och imorgon åker vi äntligen hem igen. Vi hörs kanske senare. Puss&Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :(



din dag låter mysig!! :)

Cajsa

ska kolla när några i klassen uppträder och sedan ha myskväll med kompisar. :)

LINNEA

härligt ! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

Cajsa

hehehe jo. :P

oj, det där inlägget du kommenterade nu ska ju inte läggas upp förrän 20.30.. ^^

EMMAS!

sv: okeej, vad ville du ha förut då? :)

Sarah

Sv: Okej :) var det bra väder och så? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Lite tråkigt, men den blir bra ikväll! :)

LINNEA

va görs <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ska se tv med Christoffer, du då? :)

Sarah

Sv: Okej :) var det fint då? :D

LINNEA

sv; vad ska ni käka? :)

tv oså <3

Cajsa

hehe. :P

Sarah

Åh då msåte jag ju kolla på dem! :D vars i arkivet gömmer de sig? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: härligt :D

Sarah

haha okej, ska göra det och drömma mig bort till varmare breddgrader! :D

Cajsa

hehe jaså? ^^

LINNEA

åh va gött! va as sugen på pizza ida :(<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :)

LINNEA

langa gärna hit lite! va har ni på? :D<3

Sarah

Sv: Ja, nu längtar jag ännu mer! :D haha :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; jodå.. de är lugnt :) <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar!

EMMAS!

okeej jag äter godis :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :) hur är det?

EMMAS!

sv: okej snyggt :)

LINNEA

åh gott fast inte champ. hehheh<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; De är hur fint som helst med mig :D

Sarah

Sv: På tisdag så påsken spenderas på la playa! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

fin ny design :D länge sen du bytade ju hehe :D

sv- aw tack :D<3

Kajsa

Bloglovinbyte? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :) <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; fixat mig tills ikväll :D sj?

Kajsa

Sv. Lagt till dig nu, säg till när du lagt till oss! :D

Kajsa

Följer dig iaf ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; på fest :)

LINNEA

visst är han!!<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; sjukt kul :D

sarah

Svar: hon hälsar tack :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

Absolut :D

LINNEA

gillar du hans musik då :D<3

minaaa - photography

härlig blogg! :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

varsegod :D

ihih japp :D <3

kram<3

Anna med A

ja verkligen :)

LINNEA

wiee! har du sett honom live någon gång då :D<3

Dan Thor

Har du sett dem?=)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

hoppas snön är kvar när vi kommer upp om en vecka :D

Fina bilder!

Anna med A

Ja :)

LINNEA

jaa klart !! :D 4 gånger<3333333333

Dan Thor

Nalle Puh filmen kom i år?

Knappast att du sett den för länge sen.

LINNEA

ja fan :D

linah

de är jättekul där!:D

sv: :)

LINDAVIOLA!

sv; jag med, sinnes!

Anna med A

Ja verkligen :)

LINNEA

va görs :D

JOZ♡

sv: men haha, man behöver inte ha läst min blogg tidigare för att svara rätt på frågorna och vara med på tävlingen. Alla svar finns i bloggen så kikar man runt lite så finner man alla svaren ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mm :)

sv: okej, jag lyssnar på musik ;)

Anna med A

Jarå :)



härliga bilder :)

Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du var med i Dagens Bloggtips. Dagens 2 tips är publicerade och återigen är morgondagens anmälan öppen.



Dagens tips + anmälan till morgondagen finns här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/utkast-mars-31-2012.html#comment

E M M Y - F O T O

haft en bra lördag?:)

Dan Thor

Ja men denna nya Nalle Puh filmen är en nutida klassiker ;)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

inte alls mycke sjdå? :D<3

Anonym

- ja! :)

elsa!

tack dm söötis!<3

Liza★

Hoppas att du haft en bra dag!

Ska du göra något speciellt imorgon? :)

sofia

tycker ja med, har lyssna på den nu flera gånger irad :D <3

Sofia

Har frågestund på min blogg klicka in och fråga något!:)

Ina♥

Varse :) <3

Cajsa

hemma igen!

milenamalmros

superfina bilder :)

johanna - foto

lite små klantigt det där ja ;)

THEAS | Thea Martinsson

+ Vad tycker du om förhållande halsband? Borde jag beställa hem detta? :)

http://theas.blogroom.se/2012/03/30/forhallande-halsband/

DIANA ÖSTERBERG

sv; tråkigt =( <3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Tack :) Allt bra idag?

sarah

Vinnaren av helgens blogg ligger nu uppe, kolla vem det blev som vann :)

http://sarahjansen.blogg.se/2012/april/vinnaren-14.html#comment

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

FlizanLizan

sv: hehe tack :P

EMMAS!

okej :D allt bra?:)

SNYGGASTE BLOGGERSKAN

Fina bilder!

Anonym

oj va mycket snö ni har :/

malin

vilka härliga bilder :)

LINNEA

nu är dagens blogg från igår avslutad! glömde bort det helt igår men nu finns två vinnare på bloggen! kramar linnea♥

(direktlänk-http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2012/april/godmorgon-dagens-blogg-vinnarna-fran-igar.html#comment)

elsa!

allt bra idag?:D<3

Esmeralda<3

sv: okej, inget särskilt:D

allt bra??

LINNEA

trevligt :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej goding! du glömmer väl inte att kika in på min blogg kl 9 idag? då kommer veckans modell tävling ut, så anmäl dig gärna då!! kram

Isabella

sv; Ja, allt bra idag ?

HANNA

vad gillar du mest, godis eller glass? :D

Evelina

Har du haft en bra helg? :)

Junitjej

Vackra bilder!!

kajsa

finfina bilder:D

Haft en bra dag? :D

Miss Sunshine

Fina bilder :)

Shue! Tänkte bara kika in och hoppas på att du får ett bra slut på helgen! :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt underbar söndag! :)

marina

sv. ah :)

Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

Morgan

Nu är vinnaren uppe! :) Kolla om det blev du.

JOHANNA KARLSTRÖM - FOTOGRAFI & VARDAG

Hej, vill du göra ett bloglovin' byte? :)

LISAFISAP ★ Photography

Veckans blogg är nu avslutad! kolla om du blev en av dom, var gärna med igen! :D



http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v14.html#comment



Har du skämtat nått kul med någon idag den 1 april då? :)

Kram ♥

Felicia

mysigt!



pusss

karolinajonsson

Grattis till henne ja ^^

karolinajonsson

Vilken härlig utsikt!

-MHANNAS.BLOGG.SE-

sho fin blogg, ha en bra dag! :)

ida asperud ♡

Har du blivit lurad än? :)

Elisabeth

Fina bilder =)



Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg!

http://lajsa.com/category/dagens-blogg.html

Bella

wow fyfan vad snygga bilder!

elin

mysigt!

amina

härliga bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: