Björnriket dag 2

| Resor
Egentligen blir min rubrik lite konstig eftersom vi inte har åkt skidor i Björnriket idag. Vi åkte till Vemdalsskalet istället där jag var med pappa på sportlovet. Det var bättre backar och mer snö där så vi ska åka dit imorgon också. Idag kändes det bra i backen och jag tyckte tillomed att det var kul att åka. Jag vågade mig på massa backar som jag bangade på sist. Stolt tjej här. Dock slutade vi åka ganska tidigt och har bara softat här i stugan sedan dess, kollat på tv och tagit det lugnt. Nu har vi nyss ätit middag. Vi hörs senare. Puss&Kram

Btw, jag har en ny design. Vad tycker ni?! Tack så jätte mycket Filippa!


Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :)

gillar din header!

danten89

Det är bra =)

Vad gör du?

EMMAS!

haha var alltid i björnrike när jag var liten XD ;D

Jessica

Sv; vsg, nu har jag även lagt upp och försökt förklara lite hur man gör :)

Lisa

sv:kul att du tycker det:D

LINNEA

jättefin ny design! header oså<3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aduu :D

joanna

Sv; okej! Jag ska bara träffa kompisar, släkt och så.

Allt bra med dig?

N

sv: tränat bara :)

Isabella

sv; bara bra:) vgd?

Linn

Så söt hund och fina bilder :)

sofia

jävligt mums :D <3

Fin design!



Sv: haha, javisst! ;D

LINNEA

så lite ! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

Gott :) sitter i stugan :)

Linn

SV: Det var så lite, helgens planer? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :)

Ina♥

Aa, skit söt hund!:D

LINNEA

tack♥

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: Jag med! Den är sjukt bra! :)

Matilda

Sv; varsågod och tack finis! Kram

sofia

heheh :D <3

EMMAS!

hihi jaa :D

Isabella

sv; Kollar på tv:)

LINNEA

söt hund !<3

EMMAS!

aww nice :D vad vill du göra?

kajsa

snygg design! fina bilder =)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: får lov på onsdag! :) du då?<3

LINNEA

vems?<3

Cajsa

göres söt?

Isabella

sv; inget spec nu, kollade precis på lets dance:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. roligt! :)

Emilia

sv:ser härligt ut:) blir stallet såklart annars blir det lugnt :)KRAM och ha en fortsatt bra helg <3

LINNEA

haha jaha<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det tror jag att många vill, jag vill helst till grekland! :)

Isabella

sv; ja :)

LINNEA

jag har lov from. torsdag, själv? :)<3

Cajsa

typ inget. funderar på att gå och lägga mig

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: underbart, jag vill just till Rhodos! :)

essla

fin blogg du har! och trevlig helg :)

LINNEA

jaha okej :) <3

Ina♥

Aa verkligen :D

Cajsa

hehehe.. ^^

göres?

Hanna Håkansson [ Foto ]

Ja precis :D

essla

SV: tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D

LINNEA

hihihi :D<3

Isabella

sv; Ska med mamma på en invigning och sen på söndag så vet jag inte, själv?

Isabelle :]

Söt hund :D

alba-dance is the way I walk

haft en bra kväll? :)

LINNEA

klart ja fattar de ;)

Cajsa

inget...ska snart sova tänkte jag. :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sant! :)

LINNEA

yes, va gör du då<3

sarah

Svar: Varse, haft en bra dag? :)

Louise

Vilken fin blogg du har! :D

Cajsa

inget. varit hemma för att jag har haft ont i huvvet hela dagen.

A M A N D A - Chasing down my dreams!

snygg blogg :)

Cajsa

hehe... :P

nej nu ska jag ta och börja fixa mig för att sova...kommer snart igen

LINNEA

sv; hihi :) jag kollar lite tv<3

alba-dance is the way I walk

svar; den har varit bra :) <3

Anonym

de någn film i bakgrunden <3

Jossan

Jättesöt hund btw, vill ta den hihihi :')



sv: Ja grymt kul! :D

LINNEA

fast nu ska jag snart blogga :D<3

Linn

SV: Okej, sola :D Här är det +30 grader i solen på vardagarna, hoppas det håller i sig :P

E M M E L L Y

en liten charmig hund var det på första bilden! ;)

Cajsa

hihi... ^^ jag är klar nu så snart ska jag ta och sova också. :)

Linn

SV: 45 minuter från uddevalla :)

Cajsa

händer hos dig i morgon då?

LINNEA

bloggat nu :DD<3

Linn

SV: Haha, jaa :)

Cajsa

hihi ok. :)

jag ska inte göra så mycket...städa bara tror jag.

LINNEA

gott.. men inte för mycket :( hehe men nu blir de räääkor<3

Sarah

Svar: Ja :)

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

härligt :D

johanna - foto

nä men oj så fel allt blev... men nu är jag helt säker på att jag skrivit allt på rätt ställe :)

Emmy (whitesnowman)

Fin design :D & skiitsöt hund ^^

Anonym

vilka härliga bilder :D hade ni kul?

ava miranda

så söt hund! vad är det för ras? :>

ronja

aww vad söt hund :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: