Björnriket dag 1

| Resor
Hej kompisar! Varför jag inte bloggade igår vet ni ju redan, jag glömde bort pin koden till internetet men som tur var fixade pappa fram det åt mig. Idag var vi såklart åkt skidor hela dagen. Det har gått mycket bättre än vad det gjorde när jag åkte på sport lovet. Dock är det inte så jätte mycket snö och efter några timmar blir backarna så uppkörda att det knappt går att åka. Menmen, jag har haft en bra dag. Vi gick på afterski efteråt och nu sitter alla i soffan och kollar på tv. Om någon timme eller så blir det nog läggdags. Det tar på krafterna att åka skidor. Vi hörs imorgon såklart. Puss&Kram


Cajsa

Göres söt?

elin

tack! :D mysiga bilder.

Anna med A

tack :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Patricia♔

sv: Men du behöver ju inte ens det<3

Cajsa

Hihi ok. Jag ligger i sängen och svarar på kommentarer. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kom hem nyss, sj? :D

e

tack!! :)

Cajsa

Jag ska sova nu och hoppas på att huvudvärken är borta tills i morgon. :) kramis!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

typ inegt sjdå? :d<3

kram<3

bexollila.

tack hehe!

Ovanligt att se snö! Vi har fint och soligt ;D

Patricia♔

sv: Säger som du skrev till mig, du duger som du är, men jag vet hur det är. Spelar ingen roll vad någon säger. Bli inte sjuk bara <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

vart emd ngra kompisar :) hhi okej :D

e

Har fått min iphone nu, vad heter du på instagram? Vi skulle ju göra ett byte :D

Patricia♔

sv: Jag lovar dig att du inte vill hamna nere i den skiten med ätstörningar:/

Hanna Håkansson [ Foto ]

JAdå :D

e

började följa dig nu :D

Jossan ★

SÅÅ kul med skiidooooor! :DDD



sv: Haha ja ellerhur, fast man känner sig lite retard när man inser att man sitter och skrattar med sig själv åt ingenting haha men jag gillar't ändå ;D

F R I D A ||fotoblogg||

- Jag var i björnriket på sportlovet! :)

sv: jag ser på tv och svarar på kommentarer sj? :P

Hanna Håkansson [ Foto ]

ba satt o tjöta skit ;D

Patricia♔

sv: Är:/

bexollila.

aha najs lycka till!

alba-dance is the way I walk

Hej, allt bra idag? :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi okejj :D<3

F R I D A ||fotoblogg||

- ja, verkligen! :)

allt bra?

sv: okej, jag svarar på kommentarer!:)

hoppas du haft en underbar dag sötan!

johanna - foto

sv; oj det var inte meningen :o



vilka härliga bilder!

Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Svar: tack! Okej, vad kul! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ingenting :)

Anonym

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en awesome fredag! :D

malin

låter härligt! tråkigt att det äör lite dåligt med snö bara

emma

Good morgon :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes, härliga bilder :)

karolinajonsson

Oh fan vad kul, dit vill jag också åka :D

EMMA TEIKO

Hej, vad fin blogg du har! Allt bra? :)

N

vilka jätte fina bilder!



något planerat för helgen? kram :D

Anna med A

vad gör du? :)

Emilia

Hej! FREDAG IDAG!!!Har du några kul planer för helgen?

<3KRAM

Jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg ? Gå isåfall in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör:)

jag var lite skeptisk mot det dära i början, men nu efter 4/5 dagar så har jag tjänat ca 1200 kronor,och jag har knappt nå läsare. Helt otroligt ju :)

I'm stuck in this fucking rut

har du haft en bra vecka hitills? :D

saga

Är allt bra idag? :)

Ina♥

Najs :) jo det är bättre med mig <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vi ska till bjornriket den 8e april :)

Anonym

Hej, jag har en bloppis på min blogg. Jätte många olika kläder, kika gärna in! www.emmasbloppis.blogg.se

sv: Haha, :D

Esmeralda<3

sv: härligt, jadå:DD

görs?

joanna

vilken kamera använder du?:))

Isabella

sv; Svarar på kommentarer:)

Allt bra idag?

EMMAS!

sv: nää de har jag inte :D

Julia ツ

Grymt fin blogg du har!!

Hanna Håkansson [ Foto ]

Hihi yes. Görs ? :)

alba-dance is the way I walk

svar; bra här med :) händer idag? <3

Emelie

DU HAR EN NY DESIGN! :D Fett fin! :3

Cajsa

snyggt du har gjort det här! :D

sofia

hahaha :D <3

Btw, super snygg desgin :D <3

Sannalitens.se

Vill du göra bloglovinbyte? Jag är ingen sån som slutar följa efter några dagar, jag följer för alltid :) Om du vill så är en länk till min bloglovin här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Säg till att du följer och skriv vilket nummer följare du blev, så lägger jag till dig direkt :) Kram!



Ps. Delta gärna i min tävling om ett presentkort som tar slut på söndag! Typ sista chansen nu :)

C O R N E L I A

ÅH-VAD-ROLIGT!! Jag vill också åka skidor, känner i hela kroppen hur jag bara längtar efter snö och skidor!!! GAH :D Hoppas du hade kul!

DIANA ÖSTERBERG

sv: ja :D

♫♪ Sandra T

ha en fin fredag :)

Theresia [foto&hästar]

Fin blogg ;) allt bra ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

emma

Fin blogg! :D

sv: okej :)

Emmy (whitesnowman)

Åh så kul med skidor! :D



sv;

Okej ^^

Bella Davis - MODELL BLOGG

vad kul :)

hoppas du inte bröt ett ben bara ;)

Vad ska du hitta på i helgen då? kraam :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha ja precis :D<3

saga

Skulle du kunna fråga något i min frågestund? Skulle vara jätte snällt! :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej goding jag vill önska dig en trevlig Fredag! några planer för ikväll? kram

karolinajonsson

Nån gång ska jag fan :o Var ligger det?

alba-dance is the way I walk

svar; härligt :) <3

Bella Davis - MODELL BLOGG

hallå där! härligt med fredag :) några planer inför helgen? kramis

johanna - foto

sv; varse god ;)



JA jag vet! vill så gärna ha en!

sofia

varse :D <3

Anna med A

Är med en vän :)

Matilda

Fin blogg du har! kram

Sarah

Har dagen varit bra? :)

EMMAS!

Hej! Se om du blev veckans BABE & annars läs hur du kan bli länkad :) här: http://eemma.se/2012/march/veckansbabe-las-hur-ni-blir-lankade.html#comment

karolinajonsson

Najs :D Det är inte så långt bort ändå ^^

karolinajonsson

Ja det tar det nog för mig också, men jag brukar åka till Ramundberget och det är lika långt ^^

karolinajonsson

Nehe okej ^^ Kolla upp det, sjukt najs backar tycker jag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: