Before I Die

| Vardag












Hanna Håkansson [ Foto ]

hahaha!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Som tack för att du röstade på mitt bidrag har du nu fått en länk: http://angelica.blogg.se/2012/march/alla-som-rostar-far-en-lank-2.html

~ L I N N ~

Tycker jag med..

Nej det gjorde han inte, han sa bara att det var dumt typ..

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Har du haft den länge? :)

Härliga bilder.

Hanna Håkansson [ Foto ]

de varen ! ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

Latifa

Jätte fin blogg hur är läget med dig?



Ha en trevlig kväll Kram!

Louise - Flyttar till Turkiet

Haha ja tyvärr ;P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: I juni är det två år! :)

kkrazyjulia :s

-allt bra med dig idag då?:)

KRAMAR!:d

~ L I N N ~

Han är en stor idiot..

Nej verkligen inte! Ärligt så skulle jag inte bry mig om han dog & då hatar man verkligen någon om man säger så..<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

din mamma är så fet att hennnes fotografi väger tjugo kilo ;D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Härligt! Jag ska bara till skolan och sen hem och plugga, annars inget tror jag :)

~ L I N N ~

Men precis..

Jag flyttade där ifrån.. Var när jag bodde hos mamma, flyttade till pappa sen så..

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ja :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Väntar på BB :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :)

Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Taggad inför ny vecka nu då? :)

sofia

tack <3

Latifa

Jo men det bra ;)

Louise - Flyttar till Turkiet

ja :P

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :)

kan du elefant skämt då? :D

Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Härligt! Jo men samma här, något speciellt inplanerat då? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

vad är det för skillnad på en elefant och ett plommon?elefanten är grå



hahah :D

Louise - Flyttar till Turkiet

ja jag kollar på de sjdå? :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

kollar du BB? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

jo :(

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

okejs :P

karolinajonsson

förändra någons liv skulle jag nog helst vilja göra!

Johanna

sv; åh vad roligt, jag går på innebandy & ska nog sluta med fotbollen :)

Latifa

Yes, vad gör du då?

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ;D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ja såklart :d

Louise - Flyttar till Turkiet

Haha okej :P

Wilma - Häst & Foto

before i die bilder är så fina! :D

Johanna

sv; aha okej! Nja, har börjat att tröttna, tycker det inte är lika roligt längre alls. Vill liksom satsa på en sak, och det är innebandyn :D

Louise - Flyttar till Turkiet

Jag vet inte hur länge jag stannar :) får se :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hihi okej ;D

Hanna Håkansson [ Foto ]

Hur får man upp en elefant ur vattnet? blöt :$

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jag vet inte mer än att jag ska till tandis imorrn :) sj?

Wilma - Häst & Foto

sv; hihi tack! :D

Gör du? :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja :D skulle du dit i sommar?

Latifa

Bara tare lugnt :')

sofia

hihi :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Kul! Fotokurs, vad är det för kurs? :D

Louise - Flyttar till Turkiet

okej :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Gud så kul :D

~ L I N N ~

Yesyes!

Wilma - Häst & Foto

sv; kul! Pratar med en kompis i skype, Händer det något imorgon? :)

danten89

Vad gör du nu?=)

Kram

LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja :) Vad tycker du om min nya design då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis :D

sofia

jaaa :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

men åh fattaru inte :(

Den är ju blöt när dne kmr upp ur vattnet :(

Latifa

Jorå, hur länge har du bloggat

Sandra Dagh

Ska det bli roligt då? :)

Nej men det blir väl skolan & stallet som vanligt för min del! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

amen ååh den e ju inte torr när dne kmr upp??? :(

Louise - Flyttar till Turkiet

Ja de förstår jag :)

~ L I N N ~

Det händer.. Men försöker att inte göra det.

Wilma - Häst & Foto

sv; yes!

Kul! Jag vet inte helt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: underbart! :)

Sköt dom!

Latifa

Har ju haft en hel del bloggar, men på den här runt 9 månader

edita&stina

Tack för att du var med i dagensblogg,nu är den avgjord, gå in och kika om det bleeev just du!! :)

(om inte så kommer det fler tillfällen!)

sofia

japp :D <3

- Swedish Source Of The Secret Circle

sv: tack så mkt :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack så mycket! Din design är också superfin c:

danten89

Ser tv bara =)

therese

Hej, har startat dagens blogg nu i min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



direkt länk:http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/march/va-med-i-dagens-blogg.html#comment



läs gärna också för att få en större chans!

kram /therese

Linda

finns så massa saker man vill göra:D

~ L I N N ~

Tack snälla du! <3

Ina♥

Najs! :)

Louise - Flyttar till Turkiet

visst är den :D

Sandra Dagh

Jadå :D

▲ Mohammedi's™

BLI VECKANS BLOGG, SYNAS I MENYN + I ETT HELT INLÄGG??

Nu har du chansen - http://mohammedis.se/2012/march/bli-veckans-blogg.html#comment



( syns i en hel vecka i menyn framför +1200 läsare )

Hanna Håkansson [ Foto ]

men omg :(((((

~ L I N N ~

Hoppas du haft en bra kväll iaf! :)

danten89

Så ska det låta, Partaj och nu Big Brother =D

Latifa

Kanske 3 år eller 4 något sånt

Linda

vill du rösta på mig? http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=9306

Wilma - Häst & Foto

sv; mm :D

Wilma - Häst & Foto

sv; tack så mkt! :D

Moa Mildén

Exakt allt vill jag också innan "before i die". Tror alla tjejer har samma drömmar typ :D

Lil bex'

Bloggar nu mera på nattstad, kika gärna in / Bex - http://bexollila.blogg.se

Melina

Älskar dom där bilderna :)

Cindy [Cindyles.blogg.se]

det är saker jag vill göra också!

I'm stuck in this fucking rut

älskar såna där!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: