by amanda

| Outfits


Översta bilden är jag på balen och andra är jag på skolavslutningen.

Igår kväll så samlades hela årskurs 9 nere vid en klippa på Söderbysjön. Vi firade att vi klarat av grundskolan och alla år tillsammans. Det blev en riktigt lyckad kväll som jag alltid kommer minnas. Tack till er som gjorde den bäst ♥

herregud vad fin du är :O

lLiborius

fina du! älskar första klänningen:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

va härligt :) vad gör du för kul nu då? kramar:)

Anonym

sv: Det är bara bra! :)

julia

sv: vad ska du äta till middag?:)

sitter själv och lyssnar på min väns nya låt som han gjort,grym!

T I F F A N Y

Hej fina du! Hur mås det? :)

danten89

Köpt studentpresent, vad gör du?=)

SAga

Hejje, jag har en ny blogg som ska följa min resa igenom New York som jag åker till inatt! Besök gärna! Fin blogg btw ;)

sofia

hihi, grymt snygga klänningar :D <3

elin

Åh, vilka fina klänningar!:D

Vad ska du göra i sommar då? :)

Fin du är!

Edith

Älskar den rosa spets-klänningen, var kommer den ifrån? ^^

SV: Jo, allt är bra med mig! Har bara lite ont i halsen och hostar fortfarande! ;)

Förresten, hur har du haft de idag? ^^

LINDAVIOLA!

Fin du är :).

Emmy

Åååh sjukt fin du är :D

elin

fint!

nu har jag bytt blogg från myshowroom, tröttnade på det krånglade så nu hittar du mig här.

ha en bra kväll!

linnea

söta outfits :)



sv: tack!

Mone

fina klänningar :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad bra :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

båda klänningarna var jättefina :D

Jossan ★

Supersöta klänningar ! : D

Max Larsson

Amanda jag klarar inte att vara ifrån dig längre :'( :'( <3 :-*

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej, låter kul :D

Fotograf Sandra

Fina bilder och tack ♥



Allt bra?

kram

Ina♥

Lika fin! :)



Ehm, jag ska gå i kungsholmen:D<3

elsa:)

Hej!

Nu är jag tillbaka efter en underbar resa!

allt bra med dig söötis?:)

Gud va fina klänningar!<3

Fotograf Malin Sundin

fin

LIENE

Vad fin du var:) Jag älskar balklänningen!

ITAAA

Sv: Tack så mycket :D Kramar!

Daniella Book

Vad heter du där då?:)

malva

- Så lite så! :D

Fin blogg

hanna ♡

jodå :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja:)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Det är bra här med! Vad ska du göra idag? :)

' d anni

- Okej kul :) Fin du va på översta fotot med den klänningen.

FREDRIKA PERSSON

sv; Ska träffa min pojkvän, du? =)

frida nyburg

Fin du är på bilderna:)



Skönt med sommarlov va?



kram

sv: tack gumman! Jag älskar att skriva, särskilt om sådant som också berör andra. Vad bra att du gillar hur jag skriver! :)

mw

Fett snygga gillade den första skit mycket !



Sv; jarå ! ;)

Ina♥

Varsågod! :)<3

Kaffehörnan

Underbar fin du e

Kram

sv: okej! det gjorde jag med först, men sen kom jag på att då kan inte andra läsa det och ta del av det och komma med sina åsikter om de har varit med om något liknande eller så.. :/

Anna med A

snygg du var på balen!

Ina♥

Hihi aa:D sjukt nöjd!<3

frida nyburg

Tackar, det är en av mina tre katter, Nisse:)



vad görs då?



kram

Anna med A

Varsågod:)

Bella

fina klänningar! :)

Beatrice

niiice :) haha

kram

Ina♥

Hehe aa :D höjde du dig något?<3

' d anni

- det var så lite så=)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Shit vad snygg du är!



Allt är bara fint! Själv då, några planer inför sommaren? =)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är riktigt fin på båda bilderna<3

danten89

Läget idag?=)

Bella Davis - MODELL BLOGG

skönt å höra! här är allt också bra :) vad gör du för kul då? kramar

Anna med A

Ja:)

danten89

Toppen =)

Gör du och vännen?=)

Anna med A

Haha gå och köp :D vilken är din favorit frukt?

Beatrice

haha, niice :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag gillar verkligen dina val av klänningar. Båda var superfina:)

Sofia

Så fiiint! :)



Vad har du gjort idag då?

sv: så lite :)

Emmy

sv;

Lugnt. ^^ Kram!

Beatrice

kolla fotbollen sj ? ) kram

Anna

Nu är min blogg tillbaka :) Tack för din kommentar som jag fått för länge sen. Härligt med sommarlov!

Liborius

tyck gärna till om min outfit idag<3

Emmy

sv;

Åh taack snälla, du är fin. ^^

Anna

Ja :) Hur är det med dig nu för tiden?

Sofia

Sv; Härligt! Jag har spelat minigolf med några kompisar ^^

julia

sv: ja:)

åh tack!



fina klänningar,förresten!:)

elin

sv: ja :D tack! allting bra med dig?

vad gör du?

clara martinsson östersund

hejsan, allt bra? :)

länkbyte?

bloglovinbyte? :)

kram, super fin blogg! ♥

Beatrice

niiiice :D

Erica.

fin du är :)

allt bra med dig annars ? :)

sv;Skolan idag, du? ;:)

LINNEA

sv; tack så mycket amanda! <3

sandra

finis :)

julia

sv: så lite så:)

några planer inför sommaren?

julia

sv: jaha okej,lät som en toppensommar för din del! ska du jobba hos någon bekant ute på landet,eller?:)

julia

sv: jaha okej,vad trevligt!

i sommar ska jag ner till stockholm och segla upp vår nya båt från frankrike som nu ligger där,hem hit till skellefteå:) sen ska jag mest bara vara med mina fina vänner och leva livet!

Ina♥

Wow :O härligt :D <3

Tina

Så fina klänningar :)

Tina

Sv: Tack själv :) Hur är det? :)

camilla

så jäkla fin :D

diana

Fråga något i min frågestund, snääällaa :D♥



http://dianiis.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

Neha

Superfina klänningar:D

caisa

sv: vad söt du är!

Jennie

Båda klänningarna var jätte fina! :)

Quynh Dang.

Gud vilken fin balklänning asså!

Greta Jinghede

Vilka söta klänningar :)

Meps

fina klänningar :D

Kajsa-Stina

Åh gud så fint! Älskar både dem här klänningarna! Vart har du fått tag på dem nånstans? Superfint verkligen♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: