Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Vart har du köpt den svarta klänningen ? <3
Svar: Den klänningen är från Lindex :)

Igår var det den första riktiga dagen på sommarlovet och det kändes riktigt skönt. Slappade hemma hos Filippa halva dagen och sedan runt 19 tiden var det fotoutställning på fotokursen. Det var trevligt och efter det träffade jag och Ulrika Filip och Fred. Vi chillade bara hela kvällen och sedan sov Ulrika hemma hos mig.

Idag har jag noll energi, är rikigt seg och trött. Så jag får se om det blir som planerat - att vi drar ut och firar att Julia fått sommarlov eller om jag stannar hemma. Men ikväll sover jag i allafall ensam hemma så vi hörs nog mer senare. Puss&Kram

Anonym

sv. tack, men inte ska du behöva vara ledsen för min skull för att jag inte fått ta studenten. Visst r det tråkigt, men det går inte att göra något åt.

Edith

Fiiina bilder! Allt bra med dig idag? ^^

Beatrice

klart du orkar! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)

Edith

SV: Åh tack så mycket! Jo, jag mår sådär, är fortfarande lite förskyld, hostig och så... Men annars är det väl bra! ^^

sv: vad görs? :D

sv; tack detsamma!

Beatrice

Man orkar väl alltid vara med vänner :D

sv: vsg! vad gör du? :)

sv: okej! ingenting just nu :)

Erica.

jo allt är bra med mig också :)

några planer inför imorgon ? (:

N

Sommarlov är så skönt! :D



Vad gillar du min outfit? kram

Sofia

Sv; Kul! Tack :)

SV: naj jag får lov imorgon :)

hanna ♡

tack så mycket! :D

sv: haha vet ;)men vi slutar ju senare än er då :)

börjar senare*

Beatrice

Det låter väl mysigt! :) kram

LINNEA

allt bra? :D <3

Tua

Allt bra hos dig?

Kram!

elin

sv: jo det är bra. trött bara :)

danten89

Vad görs ikväll?=)

Kram

Tua

sv: jo det är bara bra :) vad har du gjort idag?

Cajsa

jo då vettu! :P

Beatrice

de gör du i! :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

LINNEA

sv; jo de är super bra :D

elin

sv: oki, händer det ngt kul i sommar då? :D

Ackelina ★

Fin blogg :)

sv: brukar va så :)

julia

sv: ja:)

göra imorgon?

sv: allt bra med dig? :)

' d anni

- Ja det hade ju inte suttit helt fel, dock blev det ingen för min del :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ännu fler fina bilder på dig:)

Fotograf Sandra

Det är bara bra med oss!

Vad gör du?

Kram

Daniella Book

Sådär, nu har en vänförfrågan skickats! :)

Jossan ★

Jättesöt klänning ju! :)



sv: Hihi det var så lite så!

frida nyburg

fina bilder:)



jag vaknade precis och idag ska jag bara ta det lungt . dra ut på stan lite också med min pojkvän:)



Vad ska du göra idag?



kram

Cajsa

bra men galet ont i halsen. själv?

elin

sv: tack så mkt! :D händer ikvl då?

Beatrice

tack så mkt!

Fin klänning! :) kram

Ina♥

Aa då :) skönt med sommarlov?<3

danten89

Läget idag?=)

LINNEA

sv; precis hihi :)

Anonym

sv. ja, dom borde verkligen brinna i helvetet. Allt bra med dig?

T I F F A N Y

sv: jo jag mår bra! vad är planerna för helgen? :)

Elin

Hej!:)



Vad tycker du om den nya plattformen?

Klicka dig in på min blogg och lämna en kommentar i inlägget "Dagens Fråga" som handlar om vad just du tycker om den nya plattformen! :)

Samlar ihop för att se vad alla tycker, så kan vi se vad resultatet blir sen!:)



Direktlänk: http://believe.webblogg.se/2012/june/dagens-fraga.html



Kram <3

johanna

sv: tack söt! :)

Ebba

hej fin blogg och allt bra? :)

Ackelina ★

SV; Tack så mycket :)

Liborius

vilka fina bilder:D

hoppas du får en toppen fredag! ska du kolla matchen ikväll?:D

Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt :)

Vad ska du hitta på i helgen då? kram :)

Daniella Book

Ja jag såg det! Allt bra idag ?:)

elsa

finisar!<3

' d anni

- Ja:) vad gör du idag då?

Viki

Härliga bilder, jag hade också skolavslutning idag! :D Feeeeeels good haha

Anonym

jätte fin klänning :)

Ina♥

Jaa, skit mysigt :D<3

Anonym

sv. okej okej. Det är bra med mig. :)

Ebba

Allt är bra :)

Molly Bergström, UPPSALA

Haha :P

Ha en finfin fredag! ;D

Daniella Book

Härligt! Jo allt är bara bra tack!

Händer idag då?:)

LINNEA

sv; visst är den !! :D

Anonym

allt bra ? :)

Ebba

Ja :)

Molly Bergström, UPPSALA

Görs? :D

Anonym

åh fettt :D

Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D inget alls hehe :P

Daniella Book

Trevligt! Vart ligger de?:) Vet inte riktigt, ska nog bara ha en mysdag hemma!

Ebba

Var?

Anonym

sv; men ofta ni åkte bil till balen? haha vi åkte sån buss :D<3

Molly Bergström, UPPSALA

hehe jadå : phänder sen?

martina

VINN ETT LIFTSTICK!

- Bli en av de första att få testa denna helt nya skönhetsprodukt :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/15630/tavling-vinn-ett-liftstick/

Ebba

Det står inte så på Andra bloggar



www.eofsweden.devote.se :)

Daniella Book

Jasså! Jag hade ett landställe i värmland förut :)

Ina♥

Ska du göra något speciellt på lovet? :)<3

Ina♥

Nice :) sommar jobba med vad? :)



Träffa killen, kompisar, Örebro, Skåne och njuta :) <3

C A J S A ♥

söt blogg :) allt bra? kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättefin klänning :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: