Svar på tal

| New in, Svar på tal
Anonym om by amanda:
kan du visa en bild på din balklänning??
Svar: Jag har bal imorgon så bilder kommer upp på min klänning då! :)

Igår efter jag ätit middag satte jag på en film. När filmen nästan var slut stängde jag av för att gå och möta Linus. Vi gick hem till honom där han, Alex och Stavros var. Jag spenderade resten av kvällen med de även om vi inte gjorde speciellt mycket. Lyssnade mest på musik och pratade.

Idag började jag jobba klockan 10, det var faktiskt kul. Jag fick göra i stort sätt allt. Stå i kassan, göra mackor, plocka med disk osv. Jag trivs där ute på landet, det gör jag verkligen även om det är så tråkigt där ibland. Idag fick jag återblickar från förra sommaren och jag hoppas denna blir lika bra som förra året! Kom hem från landet rätt så sent och jag har bara suttit framför datorn sedan dess. Nu ska jag fortsätta svara på kommentarer. Puss&Kram

Bilder på de nya inköpen.