No matter what happens, I can't let you go

| Djupt
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Go´Morron!



Kikar in och önskar en trevlig Måndag!



Händer det något spännande denna vecka tro? =)



Kram!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vilken fin bild :D

Zahraa

Heej! :)

Nu är vinnaren från Jalla Jalla veckans blogg utsedd. Gå in och kolla om det blev du. Om inte, var gärna med i nya omgången:



http://twogiirls.webblogg.se/2012/june/utkast-juni-3-2012.html#comment



/Zahraa <3

FlizanLizan

sv: yes yes :P

allt bra med dig? :D

Sarah

Ja det har jag men det har ju regnat hela helgen och så det har inte varit så trevligt ändå.

Jag hade tänkt fira men det är för t

Dålig väder

Emma

hej allt bra???



var med och tävla om en hel helgs gratis övernattning på scandic hotell här: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



Många är med och den 10 avslutas tiden och vinnare utses!

sv; kul att du är med & tävlar om att bli veckans blogg hos mig, lycka till!

några planer för veckan? :)

Cajsa

god morgon! allt väl?

Liborius

fint inlägg:)

hoppas du får en bra måndag<3

Nathalie Tegelstam

Sv; Du skrev varför jag va i ett sånt litet köpcenter ;)

Sophie' ♥

gulligt att körsbäret till vänster ser ut som ett hjärta :') <3

N

vad gillar du mina nya byxor? kramis :D

Vicci

Gjort idag? Fin bild!!!!1

Anna med A

ja:)

Amanda

Jo det är bara bra med mig :)

melanie och monika

bloglovinbyte?

FREDRIKA PERSSON

SV; tack :D allt bra? :)

fin bild!

sv: jajemän :) <3

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Va bra:D

fin bild!

Elin

Hej! :)



Jag och min kompis har återigen startat om bloggen, och kör på nytt nu. Har även ny design, och frågestund. Kika gärna in och lämna en fråga eller två ;)



Direktlänk: http://believe.webblogg.se/2012/june/fragestund.html



Annars kanske du kan skriva vad du tycker om den nya designen, eller bara komma med en skön kommentar? :)



Kram <3

SABINA MONTERO

Sv: Hur länge har du gått på bowling då? :)



Ställ gärna en fråga i min frågestund :)

http://fotosabi.blogg.se/2012/june/ask-me.html

LINNEA GULLARBERGS

sv: det blir en massa plugg osv!



vad gör du? :)

H J J O N S S O N

Hej!

Jag vill bara berätta att jag har bloppis i min blogg, och det kommer fler sen. Kika in ---> http://hjjonsson.blogg.se/category/bloppis-1.html



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! <3

Johanna

Fin bild

~ L I N N ~

Vinnarna + ny omgång uppe, var gärna med igen :D

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

Ina♥

tack ska du ha :) <3

sofia

okejj, nå chillade å sen firade två kompisar :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack sötnos :D

LINNEA

hihi görs?<3

danten89

Yeah :)

Första riktigt lediga sommarledighetsdagen idag ju =)

Händer ikväll?

Johanna

Så lite så! Allt bra?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR - Just nu kan du vinna; ett armband och en valfri vara hos erikasgarderob eller runns : http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :D

Ina♥

Hehe ;) vad gör du? <3

sandra

- ja okej :) det blir väl och träna och så jobb som vanligt :P

Nathalie Tegelstam

Sv; haha ja! Funkar för mig, alla bra affärer finns ju där :)

Moa

Hallå där!

Och grattis, du har vunnit tävlingen i min blogg och har därmed vunnit två biljetter till förhandsvisningen av Miley Cyrus nya film - Lol!

Titta in på din mail för mer information.



Kram och grattis igen! :D

sofia

jodå :D <3

Liborius

tack snygging:D har du en bra måndag?<3

Patricia♡

Fin bild:) Har du tagit den?

sv; du är fin vännen! :)

elin

ha en bra kväll! :D

SHORTIE

Japp :D<3

FlizanLizan

sv: vrf bara sådär? med mig e de najs :)

Sophie' ♥

- ja faktiskt! :D

tack sötnos! <3

Johanna

Det är bra här :)

danten89

Vad gör du?=)

Moa

sv: varsågod hihi! Hoppas bara att filmen är bra då :D

Du kan väl bara säga att du vann en tävling och ska hämta ut biljetter till förhandsvisningen av filmen lol. Dom kommer veta vad du menar! Har redan varit flera som har hämtat biljetterna där :D

N

sv: tackar! jag gillar dom :D

vad händer ikväll?? :)

Matilda

Fint!:)

sv: eller hur! :)

vad gör du? :D

Nathalie Tegelstam

Sv; okej, köpte du något? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: hihi märker redan skillnad med vårt samarbete ;)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack finis :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack själv finis :) Visst känns det bättre att få kommentarer som handlar om inläggen? Nu kommer du ALLTID att få en kommentar från mig på VARJE inlägg som handlar om inlägget :D

Anna med A

ja jag älskar den!

melanie & monika

sv; vi följer dig nu säg till när du börjat följa oss ;)

Moa

sv: jo, fast i min egna stad! :D

Anonym

sv; görs idag? :D

Nathalie Tegelstam

Sv; haha okej, vilket sammanträffande :)

sv: gott :) nej typ inget :D

Cess

Fin blogg! Haft en bra dag? (:

Moa

sv: jag bor i luleå!

Moa

sv: Jo visst gör jag det :D

IIRMASSULJIC'

fin header! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vilken tur, det är alltid kul att få det man önskar :D

IIRMASSULJIC'

sv; Haft en bra start på veckan? :D

IIRMASSULJIC'

sv; Nej inte så jätte bra, försov mig idag.. :/

julia

sv: åh tack så hemskt mycket,vad glad jag blir!



fin bild förresten:)

IIRMASSULJIC'

sv; 1 och en halv timme... :/

IIRMASSULJIC'

sv, Haha aa, vet inte vad som hände.. (a)

Maja Lundmark

DUKTIG DU ÄR PÅ ATT FOTA! FINIS! fin blogg! :) Vad ska du hitta på till helgen? KRAM.

Liborius

hissar eller dissar du kepsen? Själv är jag väldigt kluven...http://liborius.blogg.se/2012/june/kepsen.html#comment

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: