by amanda

| Vardag
Grattis världens bästa vän! Jag älskar dig ♥
Idag när vi slutat åkte jag och Filippa till gymmet. Efter någon timme där så åkte vi hem till henne, duschade och kollade på tv. Nu hålls det på med maten så vi ska snart äta. Sedan ska vi möta Julia och därefter träffa Krull och Jacob som kommer från Enköping. Trevlig trevligt. Sover hos Filippa inatt så vi hörs senare eller imorgon. Puss!
Anonym

sv; nej, tränar mest hemma! :)



vad brukar du köra?

danten89

Allt bra =)

Händer ikväll?

iman

inge spec, planer för helgen? :)

Cajsa

inga planer för helgen. själv?

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

MARIANATHALIE

Hoppas att du får en underbar helg!

Vad har du för planer den här helgen? :D

Tess

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

Tess

sv: Jaha, åh det låter mysigt! :) Nej, själv ska jag bara vara tråkig och jobba hela helgen ;)

sv; :)

Vad ska du göra i helgen?

sarah

hej hur är det?

Beatrice Jakobsson (foto)

Fina bilder :)

Ina♥

Hehe det har varit underbart där :) men roligare med familjen<3

Patricia♡

Ha en jättefin helg nu:)

sandija-adopterad-döv-fotografi

Nice blogg! ;D

Vad ska du göra på helgen? =)

sv: det är bra, själv? :)

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

ja :(<3

sandra

Mys!

hanna ♡

riktigt god asså! :D

Love-Lis <3

Heej! Snygg blogg, gillar din header!

evelina

Va gärna med i veckans blogg!:) http://poniiriders.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment :)



Kram!<3

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter ju underbart :)

vad ska ni hitta på då? kram :)

Bismillah <3

fin bild (:

MOAA

stort grattis till henne :)

clara!

vad tycks om mitt nya nagellack? :)

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/06/02/8018606-pistage/#kommentarer

Nathalie Tegelstam

Sv; Finns på cdon :D

danten89

Ska grilla =)

Taggad? ;)

sandra

sv: aj då :/ låter inte bra

Josefine 💙

Söta bilder !

fina bilder!



sv: haha okej :) jag ska snart hitta nått att äta :p

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. nice! ;D har inte planerat ännu ;P

Emilia // ecmt.blogg.se

Väldigt fina! :)

sv: hihi ja :)

Sandra

Mysig blogg och fina bilder :)



Vad gör du en lördag som denna?

Kram

Bea<3

Härlig blogg

Händer det nåt kul i helgen da?

sv: haha aa, men vetifan om den där är så god :p

Tonårsliv i USA

Hej Amanda! Skulle du vilja göra ett bloglovin byte?

Älskar ditt namn!!



kram

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. ja det är fin! =)

sofia

ska chilla hemma, dusj? :)

danten89

Är du inte iväg på partaj? ;)

Bea<3

Sv:Idag ska jag bara slappa och imorron ska jag va med kompisar tror jag!

sv: jaa :D

Anonym

sv; aha, men hur får du motivation att träna? :P

Anonym

vilka söta bilder :D

Nathalie Tegelstam

Nu är veckans blogg avslutad! Gå in och kolla om det blev du, annars kommer det fler chanser :)

iman

ska jag slinga till rött eller brunt? kommentera, är du snäll! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Inget att tacka för :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Då kommer jag också fortsätta följa dig:D Jag säger till när jag skaffat ny blogg:) Kramar!

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack:)

Rama

Gullig blogg :)

Var gärna med och tävla om att bli länkad på min blogg, kram!



http://rhsk.blogg.se

FlizanLizan

sv: hehe ja de var super gott :D

Ina♥

Hehe det är typ 45 bilder xD vilken av alla är jag fin på? ;)<3

karolinajonsson

Fina bilder!

Cajsa

jo tack bara bra. göres?

Sophie' ♥

- om nån av oss är de så är det du! <3

Knock knock! Whos there?

Tjoooo, allt bra med dej? :D

SABINA MONTERO

Fin blogg!

Händer imorgon? :)

danten89

Nöjd med lördagen?

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

jao :D<3

Anonym

sv; aha, hur ofta tränar du? :D

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

frida nyburg

Fixar mig, ska snart dra iväg till Örebro:)



Planer idag då?



kram

LINNEA

söta ! grattis ! <3

Mona

Hoppas du får en bra dag! :)

LINDAVIOLA!

sv; :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Sjukt snygg!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi men vad braa :D

Malin

Härliga bilder:)

rama

Var gärna med och tävla om en länkning på min blogg! Det enda du behöver göra är att gilla min FB sida som finns i menyn och kommentera att du är med! Kram



http://rhsk.blogg.se

emilia

grattis till henne ! :)



har du instagram ? ;)

Celine - www.celinejaarnek.se

Hej! Idag är sista dagen att tävla om biobiljetter till förhandsvisningen av Miley Cyrus nya film LOL! Anmäler du dig till tävlingen idag så har du en stor chans att vinna. Tävlingen har du här: http://celinejaarnek.se/2012/may/vinn-biobiljetter.html#comment



Ha det bäst, kram! ♥

LINNEA GULLARBERGS

söta bilder ^^

sv, du är! :)

danten89

Ha en bra söndag =)

Evve - ♥

hej super fin blogg , allt bra med dig? :]

kram!

hanna

Tack älskling! Jag älskar dig så mycket <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: