by amanda

| Vardag
Idag gick jag upp sent, super skönt! Slappade ett tag innan jag började fixa i min nya "stuga" och så har jag städat och fixat lite idag. Det kommer ju massa gäster på midsommar. Tog just en dusch också så sitter och fönar håret nu. Förhoppningsvis åker vi hem härifrån snart, det är ganska tråkigt här när vädret suger och så. Fast det regnar inte längre :D Menmen, ska se på ett avsnitt av Desperate housewives nu, puss ♥







M A T H I L D A

jag tänkte bara ta det lugnt.

det är typ mer komplicerat.. ta längre tid osv :/

Joséphine

Titta gärna in på min friidrottsblogg. Som handlar om min väg upp mot toppen.! Lämna gärna en kommentar om vad du tycker!

Anonym

sv; Japp :). eller jag antar det för det kom automatiskt för mig :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

finns inte så mycket att göra när det regnar :O

CASSANDRA

fina bilder:D

Sara

svar: jag e 12 år oc det var så lite<3 varför heter du Anonym ditt namn e ju så fint :D

Sara

Nu har Veckans blogg avgjorts! Kika in och se om du blev en av vinnarna, om inte, anmäl dig igen!



Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-176.html#comment

O.

jättesnygg blogg du har!!!:D

CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Gå med i gruppen LoveToBake på Facebook om du gillar att baka och vill ha tips och inspiration, eller gå med i gruppen LoveToPhotograph om du ville ha tips och inspiration gällande foto :) Jag driver båda två. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Elin

Allt bra?

sofia

okejj :) <3

Anonym

sv. Tack :)

Sara

jätte fina bilder! :)

Elin

Var gärna med i min fototävling på bloggen.

Linnea

Fin blogg! Kram!

sv: Ja! :)

Emelie Eriksson

Hejsan! Jag har kommit in med min bild på en sida. Om du skulle vela rösta på mig skulle jag bli sjukt glad, det enda du behöver göra är att gå in på denhär sidan och klicka på "like" och "♥vote". Sen skriver du i en kommentar att du röstat och så får du en länk med din snygga header på min blogg.



Du kommer då få synas inför cirka 300 unika per dag. 5 av dom som röstar på mig vinner även en goodibag, så snälla röstaröstarösta! Blir jätteglad för jag vill verkligen dethär! ♥♥



http://www.individualbyjordan.com/sv/ - SIDAN DU RÖSTAR PÅ



http://byyemelie.blogg.se/2012/june/snalla-rosta-pa-min-bild-3.html#comment - MITT INLÄGG OM DETHÄR



Förlåååt om du inte gillar sånthär.. Allt bra? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; :)

amelia

Hej !

Skulle bli jätte glad om du röstar på min systers foto!

Du får en fet länk på min blogg i ett inlägg om du gör det ! Besök min blogg och klicka på länken där för att rösta :D

Foton av Emma

Fina bilder du tar med din mobil!:D

Malin

Veckan blogg är uppe! Checka ifall det blev du :D http://stenlunden.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

Sofia - FOTO

Fina bilder! :)

Lisa

Sv kul att du tycker det sötnos:)

Anonym

Vilken fin blogg du har!

hanna

Fin blogg ! :D

Maddez ♥

TÄVLING !! VINN "MAKE UP" !!



Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/june/tavling.html#comment

♫♪ Sandra T

absolut vännen, ska bara ta upp min bok och se vad jag har skrivit so far :)

vendela

Söker nya bloggar att läsa så om du vet en bra eller har en egen bra blogg, kommentera inlägget "bloggar sökes". Bästa bloggen får en länk och en text om varför den är bra. kram!

♫♪ Sandra T

"somwwhere, someone knows the words to the songs you sing"



" You see colors no one else can see. And every breath you hear is symphony. You understand me like nobody can, i feel my soul unfolding, like a flower blooming"



"amor vincit omnia"



" i love your eyes but i love mine more, Because without mine i can't see you"



" There is always a moment when suddenly a lightbuld goes on. A moment when you look at someone differently, when your heart expands"



“Maybe there are no right moments, right guys, right answers, maybe sometimes you just have to say what’s in your heart.”



"i started a fire for you and now the whole forest is on fire"



det var några, hoppas du gillar't! :)

CASSANDRA

sv; tack sötis :D

ida

Sv; jo tack, jag mår bra :)

Emelie eriksson

sv: åå tack fina du, det värmer enormt mycket! :) Skriver till dig när länken är uppe, vad ska du göra imorgon? :D

Emelie eriksson

sv: Ska vara med en vään :D

Ina♥

Okeej :) undrar bara<3

photoloverss.blogg.se

bra här med vad göris idag då?

Liborius

god morgon! Vad ska du hitta på idag?<3

hoppas du får en bra start på veckan i alla fall:D

Anonym

Allt bra med dig idag? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Anonym

Härliga bilder :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, lite jobbigt att sluta så sent ibland :(

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: SÅ lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Men precis, behöver ju pengarna så måste ju jobba :)

Elin

Bra, vad ska du göra idag?

Lisa

Sv kul att du gillar dom:) fina bilder du också:)

Ina♥

Yepp! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra, jag med :)

Alexandra - ♥

Tack så mycket! :D

Daniella Book

Vadå för citat?:) Jag vaknade nyss och tar det bara lugnt!

danten89

Toppen =)

Vad gör du?

s

visst är dom :)

Isacs Mamma

Vill du vinna ett smycke?



Kolla in min grymma tävling!



direktlänk:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/june/tavling-i-samarbete-med-cbe-1.html



kram!!!!

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en bra start på nya veckan :D

Kramis!! ;D

Nina

Hej! Allt bra? :] Kram! ♥

sv; du är! <3

' d anni

- hehe okej =)

Ida Lindborg

sv: hihi :D

Sara

svar: okej:) hur mår du da?

Jossan ★

Mysiga bilder.:D

Fotograf Sandra

Hej!

Mysig blogg och vackra bilder :)



Vad pysslar du med idag?

Kram

hanna ♡

hitta på idag då? :D

Annika

SV: tack :)

julia

sv: tack tack!

LINNEA

sv; tack amanda !! :D<3

elin

sv: tack:D ha en bra kväll!!

nu är vinnarna av veckans blogg uppe, in och kolla om du är en av dem! Anmäl dig igen också! lycka till



allt bra annars? :)

l i l l t h i l d a ♥

sv: det ska jag göra någon gång! ;)

tack så mycket! :D

hur mår du idag då? :)

kram

Ina♥

Aaa hoppas jag med! :)<3

Anonym

sv; Varsågod :)

Anonym

görs? :D

l i l l t h i l d a ♥

sv: härligt att du mår bra! :D

jag mår bra psykiskt, hahaha, är sjuk dock :(

menmen, hoppas jag blir frisk till midsommarhelgen! :D

Anonym

sv; ska till liseberg :D

Ina♥

Haha, asso jag tror hans mormor och morfar pratar om mig nu xD så tror det kommer ske!<3

Jossan ★

sv. Varsegod, hehe ja! :D
Är det bra med dej idag?:)

Ping Lowhngren

haha i try ;) nej men roligt att du gilla den :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: