by amanda

| Vardag
Idag har det varit en häktisk dag på jobbet. Det har varit en tävling nere i Simpnäs så det har varit super mycket folk. Jag har gjort allt idag känns det som. Fixat med disk, lagat mat, gjort mackor, stått i kassan, fyllt på varor osv. Det är verkligen kul att jobba där tycker jag. Jag kom hem för inte alls länge sedan och nu väntar jag på att vi ska grilla till middag. Så synd att det regnar bara :( Men förhoppningsvis bloggar jag mer senare, lite dålig täckning här just nu. Men ha en fin kväll! ♥
Tua

sv: kom just hem från landet :) så nu ska jag snart åka och handla med min bror, vad ska du göra ikväll?

Lova

Snygg klänning! :D

danten89

Yea=)

Det är bra.

Grillas då?

sv: Han är bäst :D

Beatrice

tack ännu en gång! :D

Victoria

Snygga ben! :D

Nathalie Tegelstam

Älskar klänningen!

Skulle du kunna rösta på min outfit? (mer info finns på bloggen, och alla som röstar får en länk) kram!

sv: :D

Tua

sv: vad skönt!

Anonym

varsågod!

Anonym

fin blogg :)

♫♪ Sandra T

fin!

Elin

Bra:)

Sara

hej! jätte fin blogg du har och klänningen var awsome! iförsig hela du e skit snygg! ;* Hur gammal e du? PUSS OCH KRAM! <3

Sandra

Åh vilken fin klänning :)

Molly Bergström, UPPSALA

SHIT vad fin klänning!

danten89

Vad för kött?=)

Linn

fin bild och sjukt fin klänning! :D

Moa

Fin blogg!

Molly Bergström, UPPSALA

hihi så lite så :D görs? :D

danten89

Vad grillade ni för kött då?=)

♫♪ Sandra T

gör en då! :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack så mycket! :)

Anonym

sv; ja, det var mysigt :)

moa

sv: tack :)

bloglovin byte?

Jossan ★

Vilken jjättefin klänning!:D



sv: Tackar!

Hihi det gör jag med typ :)

Maja

hej hur mår du ? :)

kram! :]

bysisters

super fin klänning!

moa

så!

Anonym

Fin du är :)

Anonym

sv. härligt :) det är bra med mig. :)

Anonym

tack :)

Anonym

vill du göra ett bloglovin byte?:)

så fin!

Lotta

Vilken underbar klänning :)

danten89

Men du vet väl vad du åt=)?

sofia

bara varit hemma, dusj? :) <3

Daniella Book

Härligt! Jo det är toppen!

Händer ikväll då?:)

Molly Bergström, UPPSALA

aha :D inget alls :P

elinlinnealindvall

Riktigt snygg klänning ! :D



var gärna med i tävling! http://elinlinnealindvall.blogg.se/2012/june/tavling-tavling.html

Maja

sv; bara bra :]

vad görs? :)

kram!

SAGA LINNES

Tackar :D

Molly Bergström, UPPSALA

Nej ;)

Daniella Book

Trevligt! Jo jag också! :)

Anonym

sv; Varsågod :)

Maja

sv; lyssnar på musik :]

vad gör du? :)

Molly Bergström, UPPSALA

eller jag fixar med lite bilder :P

Daniella Book

Absolut! :D

Anonym

sv; hihi, tack :)

Molly Bergström, UPPSALA

hihi jaarrå :D

Daniella Book

Tack! Kan verkligen rekommendera! :)

okej, vilken serie? inget speciellt :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina du:)



Vart jobbar du?

Anonym

sv; :)

Anonym

Fin klänning!

Maja

sv; just nu who says med selena gomez : )

Ina♥

Hehe visst? ;)<3

♥ L I N D A

allt bra? ♥

sofia

okejj härligt :D <3

Cajsa

snygging! :D



sv. bara bra men ont i halsen...

danten89

Klart man vill veta vad? :D

Anonym

sv. :)

Molly Bergström, UPPSALA

Ska träffa en vän :D sj?

det är bra :) <3

Ina♥

Haha han är miin xd nääe driver<3

Cajsa

planer för i morgon?

mw

Aw..tack ! :) du är också fin !

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

mw

Råka skicka kommentaren !



Sv; aa värkligen !

Anonym

sv; Det var hur skönt som helst :)

Cajsa

inga officiella planer än.. ^^ vi får se vad osm händer.. :P ska i alla fall vara med carro om allt går som det ska. ;-)

Ina♥

Jaa :) <3

Anonym

jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :)

Anonym

jätte fin klänning :)

Ina♥

Hehe tackar :) <3

Ina♥

Haru klackar på digpå bilden? :) <3

l i l l t h i l d a ♥

superfin klänning! och superfin tjej! :D

sandra

jävlar vilken fin klänning!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Älskar klänningen :D

Annika

Snygg klänning :)

Ina♥

Hur många cm klack? :)<3

Max Larsson

Det är svårt att ha en fin kväll utan dig här med mig :'( <3

Jelena - byejjs

Ny blogg - http://byejjs.blogg.se - drivs utav två 16-åriga tjejer! Vore kul ifall du ville klicka dig in o kanske lämna en kommentar elr bara klicka dig in o se vad du tkr! Kan nästan lova att du inte kommer ångra dig! :)



& hoppas du haft en bra dag!

vanessa

Jätte söt klänning!

Enander

söt klänning! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: