by amanda

| New in, Vardag





Detta ovan fick jag i present för att ha klarat av grundskolan. Och nu fastnar väl era tankar på mina otroligt charmiga sandaler jag har fått? Jo jag började också undra vad mina föräldrar tänkte med när de köpte de där till mig. Tanken är alltså att jag ska använda de när jag jobbar eftersom jag har problem med mina fötter och får ont i de av alla mina andra skor. Men shit vad fula de är :( Haha!

Igår så drog jag ut i allafall. Jag mötte David och Ulrika, vi drog till Söderbysjön. Där var bland annat Annie, Olivia, Micke, Filippa, Julia, Fanny, Fred osv. Många utav de som var där drog efter ett tag. Även jag själv gick hem ganska tidigt. Idag har jag inte hunnit göra annat än att duscha, äta och packa. Ska åka till landet om någon timme. Jag jobbar både imorgon och på söndag så. Men jag tar med mig internet så vi hörs där. Puss&Kram