by amanda

| Vardag

Bild från Hannas tjejmiddag.

Idag så spenderades skoldagen ute i skogen på Hellasgården. Alla vi 9or var där och klättrade äventyrsbana, grillade, badade osv. Vi samlade aldrig ihop tillräckligt med pengar till en klassresa så vi körde på en dag tillsammans istället. Jag slutade runt 1 och då åkte jag och Filip till stan. Kollade i några affärer tills Cecilia och Oliver kom. Vi satt då på donken och chillade. Sedan gick jag och Cecilia till Vapiano och åt middag. Runt 18 gick vi till filmstaden Park, jag hade vunnit två biljetter till förhandsvisningen av Miley Cyrus nya film LOL. Tack så mycket Moa för det. Filmen var jätte bra, jag skriver om den senare. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Puss&Kram ♥
Molly Bergström - UPPSALA

Godnatt och sov gött ;D

Hoppas du får en härlig fredag :)

Emelie Säw

SV: det är bra med mig, haft en bra dag?::)

frida nyburg

Tackar:)



Allt bra med dig idag då?



Härlig bild



kram

Malin

Åh va kul med äventyrsbana! :)

hanna ♡

tack så mycket! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken fin dag du hade då:)

Fotograf Sandra

Jag ska åka och kika på nytt/nya objektiv idag :)



Vad ska du pyssla med idag denna soliga fredag?

Kram

ITAAA

- :D

marina

ha en bra fredag.

sv: hehe :)

Amanda

Söt bild :)

Cajsa

tack sötnos! ^^

LINDAVIOLA!

sv; haha, ja :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul :) vad såg du för bio?? kramar:)

yasmine modell mamma och fru

Allt bra denna fredag?

KRAAM

mw

Samma här ! Planer för dagen ?

Nathalie Tegelstam

Sv, Så lite så :)

Emmy

sv;

Tack snälla, det värmer :)

sofia

när slutar ni skolan? :) <3

julia

sv: lät verkligen kul! vad ska du jobba med på den konserten?:)

Nina

Gud vad fin blogg!

Länkbyte? ♥

AMANDA MALMEHED

ÅH, gud vad najs! Jag vill med gå! :D Ska på bröllop ;)

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Svar: tusen tack!:)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jodå, det är bra här med! Haft en bra dag annars då? :)



Hjälp! Vilken klänning är finast?!

http://linneaflystam.blogg.se/2012/june/vilken-klanning.html#comment

linajakobsson

Vinnarna av dagens blogg finns uppe nu, kika in på min blogg för att se om du vann, annars finns det en ny omgång! :)

Tack för att du var med :D

Angelica

hoppas du vaknar upp och får en awesome lördag :D

kaffehörnan

Vad härligt mysigt

kram

Nina

godmorgon! Hoppas du har sovit gott inatt.

Vad har du för planer inför sommaren ? ♥

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, vill se den filmen :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi länkade vadå? :D Hänger inte riktigt med :P

Beatrice

ja de va jätte gott :D

Molly Bergström - UPPSALA

Görs? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

Mysigt! :)

Ina♥

Tack ska du ha :D<3

sv: ja verkligen :')

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos?

Molly Bergström - UPPSALA

okej ;D surar haha

yasmine modell mamma och fru

det är kanon ska ränsa garderoben nu kraam

Fotograf Malin Sundin

RE: tack raring! hoppas allt är bra med dig?

Cajsa

nää jag är suuur!

Beatrice

vad gör du då? =) kram

Fotograf Malin Sundin

RE: härligt att höra :) med mig är det super!

Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

sv: härligt, jadå¨:D

Fotograf Malin Sundin

RE: ja men eller hur :D

Beatrice

jag gör inte mkt alls :) kram

Molly Bergström - UPPSALA

händer idag? :P

Cajsa

för att allt går åt helvete för mig just nu.. ^^

Mikaela<3

Bloglovin byte? Iså fall skriv vilket nummer du blev till mig på min blogg så gör jag detsamma :)

Fin header! :)

Ha det gött :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

sköna bruudar :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: jaha, ja skicka gärna länken dit :D

Daniella Book

Härligt! Jo det är bara bra! Händer idag då?:D

Ina♥

Hehe allt bra med dig sötnos ? :)<3

Molly Bergström - UPPSALA

vad mysigt :D när då? jag får se ;D

Fotograf Malin Sundin

RE: thanks :)

Isabelle<3

Tipsar om hur du får längre & tjockare ögonfransar!!



http://isabellealberti.se/2012/june/kommer-ni-ihag.html#comment

Beatrice

hur länge vblir du på landet ? :) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Verkligen :)

Cajsa

för att blogg.se gör mig gaaaalen!!!

danten89

Tack :)

Allt bra?:)

Bell-Eve

Låter som en härlig dag. Sommarlov nu? Var länge sen jag fick ha sommarlov känns det som, vore skööönt :).

♫♪ Sandra T

nice!

Anonym

sv så lite så och tack själv.

Malin

Sv. Tack :) ha en bra dag!

Nathalie Tegelstam

Sv; jo men visst! :)

mw

har haft fest med tjejerna och nu softa med starbucks kafe !

sv: tack så mkt :D

DIANA ÖSTERBERG

Hej! Hur är det? :)

ebba

önskar dig en bra lördag :)

Esther

Vilken fin blogg du har!:D

linah

fina ni är :D

HANNA (foto - mode & vardag)

HELGENS BLOGG ÄR IGÅNG NU!

var gärna med och tävla. Reglerna hittar du på bloggen!

Direkt länk till inlägget --> http://hannabieberandersson.blogg.se/2012/june/helgens-blogg.html#comment

Hoppas du vill vara med och tävla, puss♥

| photo |

Fin blogg!



Allt bra med dig?:)

Alice - bilderbyalice

Fin bild!

Allt bra?

kaffehörnan

alltid fint med tjejkväll



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: