by amanda

| Övrigt


Igår så slutade vi senare än vanligt, jag och Filippa gick i allafall hem till mig då. Kollade lite på tv och pratade med Jacob i telefon. Sedan drog hon och jag väntade på mamma. När hon kom åkte vi hem till henne, sedan till Farsta centrum för att köpa skor till mig och sedan vidare på ännu ett ärende. När jag kom hem blev det en dusch och så la jag mig ganska tidigt.

Idag kunde jag ha slutat halv 11 men trodde jag skulle behöva gå på spanskan, när jag fick reda på att jag slapp så gick jag hem och kom hem runt halv 2. Har kollat på ett avsnitt Glee sedan dess och bara tagit det lugnt. Runt halv 6 ska jag till körskolan för att gå på introduktionskursen. Jag har hört att den håller på i 3 timmar? Omg vad segt.. Ikväll sover i allafall Hanna och Matilda hos mig. Så skönt att vi är lediga imorgon! Nu måste jag dra! Puss
Cess

Svar; 6 gånger ;P

LINNEA

tack amandiiis!<3

J O N S S O N L

Hoppas du får en fin dag :)



Kvällens planer? :)

frida nyburg

mums:)



Svarar på kommentarer lite bara:)



vad ska du hitta på imorgon då när du är ledig?



kram



Dani

Kolla gärna in mina avslutnings skor!

KRAM Dani <3

sv: oj jag trodde du va äldre ;o har du valt vilken linje du ska gå i? :)

Patricia♡

sv: Det betyder, tack<3

Åååh, vad gott!!

EBBA

åh mums!!



allt bra? :)

ÅÅÅH GE MIG :D

danten89

Haha nej? ;)

Men var skoj att skriva så.

Händer nu?

Olivia♥

Snygg blogg! Allt bra med dig? :)

AMANDA MALMEHED

Åh, smarrigt med jordgubbar! Har du några planer inför morgondagens nationaldag? :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ska du fira National-Dagen imorgon?



Hur? =)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Tack!:)

♫♪ Sandra T

åh vad gott!

Anonym

Åh. Gud vad gott!

julia

sv: så lite så:)



haft en trevlig tisdag hoppas jag?:)

Sandra

Tack detsamma!

Jag har precis lagt upp min nya bloggdesign :)

Vad pysslar du med ?

Kram

Anonym

sv; chill, sj ?;)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Så lite så :)

Har du haft en bra dag? kram :)

LINNEA GULLARBERGS

mums med jordbubbar ^^

Cajsa

jo tack det är bara bra med mig. haft en bra dag?

Anna med A

Jodå:)

amanda

Gud vad gott med jordgubbar

Miss Sunshine

Gott :)

ramina

sv: bara bra med mig med:)

Liborius

men åh vad gott:D

linajakobsson

Hej! Intresserad av att vara med i dagens blogg hos mig? Klicka då här http://linajjj.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html#comment

Ha en underbar dag! :D

MADDISENJ

gud så gott

ebba

nu är jag tillbaka efter en bloggpause!

ny start , nya bilder , nytt i designen , kika gärna in och kolla :)

Cess

Svar; japp^^

Ina

Okej mysigt! :)<3

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

sv: jaha vad roligt! :D

danten89

Ska käka du då?=)

EBBA

sv: tack så mycket! :D

vad händer ikväll?:)

kram

sv: hehe :)

vet du vad du vill bli? :D

Nathalie Tegelstam

Sv, yees :D

Ina

Jätte mysigt! :)<3

dani

Sv: Tacktack :D

danten89

Vart då?=)

sv: :D

sv: jag vill bli åklagare :D

LINNEA GULLARBERGS

har du några roliga planer för sommaren? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, geee mig jordgubbarna :D

Anonym

sv; Härligt ;) dom jordgubbarna såg goda ut, va dom de?

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åhh gott med massa jordgubbar:) Tror jag kommer till dig och äter lite hihi

J O N S S O N L ♡

SV: Tack :D

Emelie

Fin header! :)

Cess

Svar; haha jag vet inte ;P

ebba

sv: okej vad kul! :)

haft en bra dag?

Anna med A

hihi :D

julia

sv: kan inte göra annat än att hålla med:)



önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag!

kram

Spystina

Hej va med i min veckans blogg och kolla in förra veckans vinnare.

danten89

Jotack du, vad hände i stan?

Har fikat på baksidan med tårta :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Absolut, det ska vara lätt för alla att både kunna starta en tävling och kunna vara med :D

danten89

Har ni med haft sol idag? :)

Anna med A

Haha ja, är i ett stort behov av sommarkläder haha. Tyckte jag såg dig inne på ZARA men det var en tjej som var galet lik dig haha

Spystina

Va kul att du är med i veckans grymmaste.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vilken menar du med? ;) det med tävlingen så sponsrar jag med till exempel ett smycke som man får tävla ut :)

Edith

Hur mår du? Haft en bra dag hitills? ^^

Anonym

Hejsan..



Jag är med i en modelltävling och skulle bli så otroligt glad ifall du gav en röst på mig. Det gör du genom att skicka "NR:tre Therese olander" till [email protected]..



Mer info, bilder videos på Thessans.com



Denna lilla gärning betyder massor för mig!

mw

Haft en fin dag ?

Beatrice

Nu har jag en tävling på bloggen om att vinna valfritt smycke i sammarbete med angelicashop.se så gå in och anmäl er :)

http://www.nattstad.se/themostshiningstar?id=3307228

sv: hihi ja :D

julia

sv: åh tack! något jag snabbgjorde på bildlektionen bara:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

Anonym

Nu är det tävlingsdags igen och denna gång kan du vinna den snygga mustasch dubbelringen från min webbshop!

allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar att du är med!

lycka till!!

Cess

Svar; tack! :)

sv: :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja :)

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Samma här, det är riktigt gott:)



Har du haft en bra eftermiddag?<3

Maja

hej hur mår du ? :]

kram!

Ina♥

Japp :)<3

Maja Lundmark

Sv; Aw! :* Tack så mycke!<3

frida nyburg

idag har jag bara myst med min pojkvän:)



Ska kolla på Greys anatomy om en stund, sista avsnittet, brukar du titta på det?



kram

Emmy

Hejhej, tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Joordgubbar!♥

Jessica

Det där såg riktigt gott ut :)

Altt bra? D:

Fotograf Malin Sundin

yummie!

Annika

GOTT :)

Kajsa

Åh mums!

johannaj

hejsan kika in i min blogg !!! nice blogg du har kommenteraaaa min blogg when you have time snygging ha en super bra dag

Neha

Muums:D

FREDRIKA PERSSON

gott :)

danten89

Händer annars idag?=)

Cajsa

göres?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: