by amanda

| Vardag
Igår gick jag och Filippa upp jätte sent, vi låg och kollade på en serie hela dagen. Vid 5-6 började vi fixa oss. Vi kom till Hanna runt 7. Vi skulle dit på middag för att fira att hon fyllt år. Jag, Filippa, Annie och Matilda. Det var riktigt mysigt. Vi åt grillat och sedan till efterätt blev det choklad fondue. Vi satt och pratade och hade en riktig tjej kväll. Jag och Filippa kom hem till henne igen runt 12, då satte vi på det sista avsnittet av serien vi kollat på. Sov hos henne igen så vi gick och la oss efter det. Imorse gick vi upp och åt en god frukost, fixade oss och så och sedan gick jag hem. Kom hem för inte så länge sedan och nu ska jag plugga lite och kolla några avsnitt av Desperate housewives, One tree hill, Gossip girl och Glee! En riktig serie dag :D Vi hörs sen med bilder från igår, förhoppningsvis ♥




FlizanLizan

sv: härligt att höra :D

Rafaela - POOXX

SV: jo det är toppen :D

sofia

okejj :) <3

Sophie' ♥

- tack stumpan! :) <3

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack så mycket fina du! :) allt bra med dig idag?? kramar

julia

sv: så lite så:)



vad gör du just nu?

vad är det där för drink? :') fina bilder föresten!

sv; hihi ja verkligen :)

Ina♥

Jaha den x) tack sötnos :D<3

SABINA MONTERO

Sv: Idag ska jag spela match :)

sv; Kul :D Fira min moster!

hanna ♡

tack så mycket du! :) hoppas att du får en fin kväll :D

LINNEA

du och två killar i poolen ojoj :*

emilia

sv; ska vi följa varandra ? :)

Jag heter emilialundiin ;)

FlizanLizan

sv: inte mkt segar e sjukt uttråkad haha sj? :P

Nathalie Tegelstam

Sv; Finns en smink och parfym affär i Farsta, ingen riktig VS butik :)

sv: ahaa, gött :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Bor 6 mil söder om Stockholm, en liten stad som heter Nynäshamn :)

Sara

Nu har veckans blogg avgjorts! Kika in och se om du blev en av vinnarna, om inte, anmäl dig igen! Allt du behöver göra är att skriva 'Jag är med'



Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/june/vinnare-av-veckans-blogg-36.html#comment

amanda

Hej allt bra med dig? :)

FlizanLizan

sv: hehe okej, hoppas på bättre väder till veckan som kmr :D

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. ja verkligen! ;D

sofia

tack :) <3

danten89

Jodå=))

Gör du?

sv: tack! :)

LINNEA

nähe haha ! :p

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin söndag :)

KRAMIS :D

Hanna Pettersson

Nu har vinnarna utsetts till veckans awesome! Blev det du? Checka in och kolla!
Om det inte blev du, anmäl dig gärna igen vettja! :) kram!



Länk: http://ssuddet.blogg.se/2012/june/veckans-awesome-36.html#comment

sv: tack så mycket :)

danten89

Och bloggar samtidigt? :)



Jag ska äta efterätt :)

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. haha jag vet ;D

Nu är vinnaren av veckans blogg utlottad! :) Klicka in och se vem den lyckliga vinnaren är! Vann inte du? Bli inte ledsen, anmäl dig till den nya omgången!

http://ijjohansson.blogg.se/2012/june/vinnaren-av-veckans-blogg-v22-ny-omgang.html#comment

sandra

sv: ikväll blir det att kolla BB finalen :D själv då?

Cajsa

hihi tackar! ^^

emilia

sv; följer dig nu , följ mig med @emilialundiin :)

LINNEA

görs?<3

julia

sv: okej,är de bra?:)



sitter själv med hårinpackning i håret som jag alldeles strax ska gå och duscha ur:)

FlizanLizan

sv: de skulle vara så najs det :P

Alma

Vilken är din favorit serie? :)

Sara

sv: Härligt! Jag skickar en kommentar när det har avgjorts :)

H J J O N S S O N

Härliga bilder!

Anonym

sv; e de kul`? ;)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ååh, baaada :D

♫♪ Sandra T

nice!

Cajsa

hihihi! ^^

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. ja, jag hittade det i google. Så rätt meningen!

sandra

- okej, det låter som en bra idé :D

Alma

Sv; Alltså, jag ser inte så många serier för att jag är så dålig att komma ihåg att titta på dom ;)

FlizanLizan

sv:; hehe vi får hålla tummarna :P

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv.. ja ;D när har du skolavslutning? ;D

sandra

- de betyder "kärleken övervinner allt"

Sophie' ♥

- va bra då :D <3

Cajsa

tackar! :D

Ina♥

Vad gör du då? :) <3

sandra

sv: tack så mycket :)

FlizanLizan

sv: haha :P

Härliga bilder !

sv;yes :D

FREDRIKA PERSSON

Ha en fin kväll :D

sandra

- händer i veckan då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: verkigen :D

sv; 15:e du? :D

FlizanLizan

sv: okej, jag tycker att Annica ska vinna :D

Sophie' ♥

- gött :D <3

FlizanLizan

sv: jag har hejjat på henne ända sen hon kom in typ och det sitter lixom i att jag tkr att hon ska vinna :P

sv; okej vad nice :D

Sophie' ♥

- lyssnar på musik och snackar med en kompis och svarar på kommentarer, du då? :) <3

julia

sv: ja:)

vad gör du just nu?

FlizanLizan

sv: jajjamen ;)

sv: hehe! vad gör du? :)

Anna med A

vad gör du?:)

sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. fusk! ;D den 15 juni

julia

sv: okej:) svarar på kommentarer:)

har du någon favoritfilm?

Anonym

sv; händer ikv? :D

Liborius

härliga bilder!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

drinkarna ser riktigt goda ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: