by amanda

| Människor
Jag ber om ursäkt för en kass uppdatering men så kan det bli ibland, och det har ju faktiskt varit midsommar. Så glad midsommar, i efterskott? :) Hur som helst så igår blev jag väckt redan vid 9. Vi fixade och så tills gästerna kom och då blev det lunch. Sedan gick vi ner till ängen där det blev fika, sång, dans runt midsommarstång och annat roligt. Efter det blev det det årliga vernissaget på dass som vi alltid har, och tipsrunda. Sen gick vi ner till hamnen och spelade bränn boll och runt 8 blev det middag och sedan efterrätt. På kvällen sedan så hämtade jag Meliina och sedan gick hon, jag, Cecilia och Oliver ner till stranden där det var lite party. Jag kom hem kvart i 2 på natten.
 
Idag ska jag jobba, börjar klockan 12 och slutar 17. Ikväll ska jag träffa Meliina och så får vi se vad som händer. Jag hoppas alla fick en jätte bra midsommar! Puss&Kram
N

Vad fin du är! låter som att du haft en bra midsommar! kram (:

samara

jo här med men de är bättre så, så att de inte blir alldeles för varmt :)

MichaelaMagnusson

Har du haft en bra midsommar? :D

Kathleen Ramos

Hejsan, fin blogg, hur mår du? :)

Tua/eleonora

Fina klänningar!

Emelie Säw

Hade du en bra midsommar?:)

IIRMASSULJIC'

hoppas du får en fin kväll! :)

Felicia&Hanna♔

gud va fin bild :D

Nina

Hej, hur har din dag varit? :]
Kram!

Kathleen Ramos

Sv: om du kanske ville ha länkbyte? :)

Anonym

sv. okej okej :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sött att ni har likadana klänningar nästan:)

Sicktwisted - Moa

Allt bra?:D

Bella Davis - MODELL BLOGG

va härligt :) några planer för dagen?? kramar

♫♪ Sandra T

söta!

LINNEA

så fin bild!

BATT

söta! :D

Fourpictures - photography

Fin blogg!

Allt bra med dig idag? :)

IIRMASSULJIC'

sv; spelar sims (a)

SAGA LINNES

Vilken fin bild!

PING LOWHNGREN

aw thih tack ni med ;)

J

sv:
japp!
=)

kan du fråga något i min frågestund? uppskattas! http://wiinkys.blogg.se/2012/june/nu-drar-jag-igang-med-en-fragestund.html#comment

Anonym

sv. Haha okej :) Verkar som om de aldrig tar slut.

Johanna Öberg

vilken söt bild:)

LINNEA

allt bra? :)<3

danten89

Det är ju på senare år som Shakira har blivit riktigt stor och gjort bättre och bättre låtar och plattor =)

LINNEA

sV; åååh älskar den !! :D
ska duscha sen fixa naglar! puss<3

Moa Mildén

Förtår dig! Älskar Gotland !!

danten89

Men eller hur ;)
Läget då?

LINNEA

så jävla synd att den är slut :(
aja görs nu?<3

J

sv:
jorå:D
hänt idag?

sv; hihi tack :)

fin bild föresten!
sv: varsågod :)

Agnes Eriksson

söta. :)

eller jag skulle bara göra en smylis som svar.. så skit i " varsågodet" hahahah.. :p

Jossan ★

Fina tjejor! :)

sv: Javisst!
Hihi:D

sv: vad gör durå? :)

SAGA LINNES

Har du fortfarande Media Gymnasiet som första val? :)

sv: okej, nej typ inget :)

M I C H A E L A

Fin bild ;D
SV: Hehe det förstår jag :D

sv; ja klart ;)

J

sv;
nt mkt!:D

M I C H A E L A

SV: :D

Emelie Säw

SV: Det är bra här med, hoppas du får en fin kväll :)

sv:okej :)

danten89

Jo allt bra=)
Varför så trött?^^

Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul vart jobba du :)? kramar

IIRMASSULJIC'

sv; ha en fin kväll! :)

Andrea

SKit snyggt med likadanaklänningar fast i olika färger på samma foto! För visst är dom lika? :) Eller samma model!

Anonym

sv. Skönt var det iallafall att få alla bilder rensat idag, så är det inte något jobbigt med det senare :)

Ping Lowhngren

thehe^^

IIRMASSULJIC'

sv, vad ska du hitta? :D

danten89

Gick det bra?=)

Edith

Fin och söt bild, allt bra med dig idag? ^^

danten89

Fick du kommentaren?=)

Edith

Fiin bild, allt bra idag? (sorry om kommentaren redan skickats men internet krånglade) ;)

M I C H A E L A

SV: Jag vet faktiskt inte :P Vad ska du göra ikväll? :D

† ELIN CECILIA

takc så mycket (:

Sandra

- haha ja jag får nog ta och göra det :P

Josefine

SV: Elr huur!?;)
Allt bra?
Kraam♥

J

sv:
för blogg.se krånglar som fan!

Agnes Eriksson

så lite så. :)

Anonym

sv. Okej okej :)

nicoline

fin blogg:)

IIRMASSULJIC'

sv, haha hitta på, menade jag :D

Anonym

sv. Då får du ta och se den :)

MOOSA MOOSA

sv; de är bra :)

IIRMASSULJIC'

sv; Tack :D

my wesström

vad fina! ny design ser jag! hihi.. kanske längesen, me nde va ju ett tag sen vi kommentera varandras bloggar.. Snygg iaf! :D

Anonym

sv. den är jätte bra!

Edith

SV: Jo jag mår bara bra, händer just nu då? ^^

karen

jätte fin blogg!:D

Ping Lowhngren

aw men de va så gott ju! 8D

M I C H A E L A

SV: Låter skönt :)

Molly

fin bild!
sv; tackar så mkt :)

elle

Fin bild :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så hemskt mycket :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

fin bild på er :D

emelie

ookej, jag ska blogga & sen kolla på en film tror jag! :)<3
vad tycker du om klänningarna jag visa upp från topshop, söta ? :)

claudia

ÄLSKAR klänningarna, var e dem ifrån !:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: