by amanda

| Vardag
 
Efter att ha jobbat i 6 timmar och åkt en bil resa hem till Stockholm på 2 timmar så är jag äntligen hemma. Mötte Elin och Filippa, käkade på Abbes och gick sedan hem till mig. Elin drog just och nu ligger jag och Filippa hemma hos mig och pratar om kvällen. Vi får se vad som händer, är galet trött och hon jobbar imorgon. Puss&Kram
Edith

Fin bild, allt bra idag? :)

sv: härligt, jadå :D

Agnes Eriksson

Fin bild. :)

wilma♥

sv: ska prata med han när han är hemma.
har skrivit ett logginlägg på hans facebooksida, får se om han svarar..

Felicia

Låter som en bra dag, trots att du e trött! :D
Fin blogg btw! :D
Kram

BATT

-håller med dej! love them! :)

va fina ni är!

PING LOWHNGREN

jaoo C:

Jossan ★

sv: Haha neheokej, nej jag skulle aldrig vågat iallafall med tanke på hur höjdrädd jag är :$ Fast det kanske inte är så högt?:)

Tack så mycket! :D

wilma♥

sv: jag skrev att jag saknade honom och att jag älskade honom.
men han har inte svarat ännu:)

Anonym

Tja, allt bra idag?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

PING LOWHNGREN

hehe jaa :D

SAGA LINNES

Vilken fin bild!

Anonym

sv; bra me mig :D görs?

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken söt klänning! =)

Allt bra idag?

Felicia

Min dag har varit super! :D Hur mår du idag då?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack sötaste du:)

Anonym

sv. tack så mycket :)

Agnes Eriksson

så lite så. :)

LINNEA

sv; de är bra här med :D

hanna ♡

yesbox! :D

klickar in & önskar dig en riktigt bra onsdag!
planer för dagen?
just nu vill jag passa på och tipsa om en tävling som jag har i min blogg, där du kan vinna ett valfritt skal, om inte du har någon smartphone så kan du ju alltid ge det till någon kompis om du vinner! skulle vara kul om du anmälde dig!
direktlänk: http://byericanylund.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-skal-fran-supplyse.html#comment

M I C H A E L A

SV: Hehe gött! :D

Edith

SV: Jag mår bara bra, händer just nu? ^^

Molly Boman

sv; bara bra tack :)

hanna ♡

aa, jag med när jag sover hos pappa haha, och i storebrors när jag sover hos mamma ;) kram

danten89

Läget idag? =)

Kram

F

skulle du vilja rösta på min bild (bild nr 2) här http://gollasfoto.blogg.se/2012/june/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment om du gör det får du en länk i min blogg! :D
om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt! :)

sv: bara bra med mig! :)

Jossan ★

sv: Jaha :o Ja jag kan verkligen tänka mej att det är något man kan vara stolt över efteråt haha! ;)
Men ändå.. tänk om man ramlar ner haha?:o

danten89

Läget idag?=)

PING LOWHNGREN

jag har märkt att alal dina rubriker heter by amanda C:

J

sv;g
görs?

F

SV; tack snälla! :D jag har lagt till dig i menyn under länkar :)

Jossan ★

Haha men ändå, jag får för mej jättemycket när jag är högt upp, linan skulle kunna gå av tillexempel osvosv..:$

J

sv:
äter frukost:)

PING LOWHNGREN

haha joo C:

sv: jadå :)

F

SV; tack själv! :)

J

sv:;
mackor :)

F

SV; va bra :D vad gör du? :D

PING LOWHNGREN

jahahha joo men det är lite segt när man inte kmr på någon rubrik :c

PING LOWHNGREN

önska jag hade någon skoj historia o berätta till dig om min blogg men det har jag inte riktigt xD

Anonym

sv. :)
fin klänning du har på dig. :)

F

SV; jaha najs! :D ingen aning faktiskt ^^

Moa

Ha en superfin dag!

M I C H A E L A

SV: Det gör jag också! :)
Önskar dig en toppen onsdag :D

sv: härligt! jodå det är bra :)

my wesström

söt bild!
vart jobbar du? :)

danten89

Toppen ;)
jag mår bra.
Vad gör du?

Zinja

Borta bra hemma bäst :D

n.e.t.t.e.z

Hejsan, allt bra ? :)

Anonym

sv; ska snart käka frukost :D görs?

sv: tack! Åh, hon är jättefin!

Johanna

Svar : Jadå det går väl bra. Håller inte på med någon speciell för tillfället faktiskt :) Dock har S börjat skriva till mig igen och sagt att han vill ha tillbaka mig.. Vi kan ta det mer senare. Hur går det själv? :) <3

M I C H A E L A

SV: Tackar :P

bysisters

Superfin header! :D<33

M*

fin bild!

Pia - Smilinggirls!

sv: Tack så mycket snälla du! :D

Blombergs

hoppas du får en fin kväll sötnos pusspuss!

Anonym

sv. så lite så :) Ja det är roligt. :)

Edith

SV: Sorry för sent svar! Just nu sitter jag och svarar på alla kommentarer jag fått när jag varit ute! Själv då?? ^^

Cajsa

hihi ja eller hur!? ^^

Ping Lowhngren

hehe oh så bra C:

LINNEA

sv; tack amanda! du är med snyggooo ju<3

Felicia

Avgudar ditt hår!!! :D
Kram

sv; så lite så! :)

Andréa

Sv: tack desamma! Bilden är jätte söt verkligen :D

wilma♥

sv: hoppas jag med!♥

BATT

hihihi! :D

J

sv;
vad gör du?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Har du haft en fin dag vännen?:)

BATT

hehe :D

MOOSA MOOSA

sv; ja :) har du?

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack fina du! allt bra med dig idag :)? kramar

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

fina tjejer :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: