by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Kör på ett mobil blogg nu eftersom jag inte har tillgång till någon dator. Idag runt 1-2 så åkte jag, Filippa, Julia och Annie till Farsta centrum. Vi fikade och hade det mysigt. Jag fick även med mig ett par jeans hem. Efter det åkte jag och Filippa hem till mig. David kom och senare även Nicklas. Vi åt middag och sedan in till stan. Killarna åt på donken och senare gick vi till espresso house. Satt på deras uteservering och pratade i flera timmar. Nu har jag just kommit hem och ska kolla lite på tv. Puss & kram 
elsa

det är toppen! sjdå?:D<3
Gott!:D<3

Angelina

ser gott ut!! :D

Melissa

Sv: jaaa:) Varsegod:D

hanna ♡

hihi, yesbox! :D

LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

så vacker tårta :D gött :D:D

sv: tack! :)

Åh, vad gott!

danten89

Hur är det idag?=)

my wesström

jaha, kul?!: D

Sofia N

Snygg tårta har du gjort den?

sv: hihi ja :)

hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag! :)

MichaelaMagnusson

Det ser gott ut!

SV: :)

Jossan ★

Åh gud så gott med tååårtaaa! Me gusta : D

sv: Jo du har så rätt såå.:)

Johanna Tagesson

Svar : Absolut :) Okej låter bra <3

Anonym

Ser gott ut :)

sv; kul att du är med & tävlar!
allt bra med dig?

Emelie Säw

Ser sjukt mumsigt ut, allt bra med dig?:)

Sandra

sv: det är bra med mig med :)

Anonym

sv; tar de lugnt.. fått hem brev från polisen, såja! :P

haft en bra dag?

n.e.t.t.e.z

sv; härligt att höra, jorå jag mår fint :D

jessi

oh nu måste du bjuda mig !!

Cajsa

hoppas du har en bra kväll. nu ska jga göra natt och swova.

sv: :D

mums!
sv: tack så jättemycket fina du :')

♫♪ Sandra T

tårtan ser god ut du :)

J

sv:
int mkt!:D

danten89

Allt bra, med dig?=)

Agnes ♥

Ser gott ut! :D <3

alexandra | fotoblogg

mumms!

PING LOWHNGREN

chillat lite med mina två närmaste kompisar ;)^^

hanna ♡

riktigt gott! :D kram

sv; tack! :)
Fin tårta!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack finis:)

danten89

Varför är du nervös? :(

Felicia

Ser supergott ut!! :D
Hur mår du idag?
Kram

Anonym

sv. Kan tro det :)

SAGA LINNES

Vad gott!

bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra fredag! :)

gör ett nytt inlägg! Blir sugen på jordgubbstårta varje gång jag är inne på din blogg och ser den bilden! :(

BATT

mumms!!

taaack! :D

sv: hihi. vad gör du? :)

Emelie Eriksson

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri vara från imbusy.se. Reglerna är lätta och det man behöver göra är att gilla dom på facebook och skriva en liten motivering, grymt va? :)

Du kommer direkt till inlägget om du klicka på länken, kram.

http://byyemelie.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfri-vara-fran-imbusyse.html#comment

Jennifer

Va god den tårtan ser ut!:D

J

sv;
görs?

Bella Davis - MODELL BLOGG

åå va gott det ser ut! några planer för helgen?? kramar

jessi

Haha är redan slut säker!

Görs idag :)

my wesström

ja den är asrolig ju :D klart du ska se den ;)

Moa

Ser gott ut! hehe Allt bra?:D

MOOSA MOOSA

sv; trevligt :))

LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM


Hej! Just nu har jag en fråga på min blogg till alla som följer mig på Bloglovin. Det skulle vara jättesnällt om du kunde gå in och svara på den! :-) DIREKTLÄNK: http://linahammarstrom.blogg.se/2012/june/alla-som-foljer-mig-pa-bloglovin-en-fraga.html#comment

emelie

hejsan, allt bra? :)

Jossan ★

sv: Ja verkligen! :D
Vad händer idag för skoj?:D

bysaandra hobbyfotograf

tack, allt bra? :)

Felicia

SV: Tack! :D Händer ikväll då?

Felicia

Min lillasyster sjakk döpas :D

bysaandra hobbyfotograf

jo det är bara bra! :)
händer ikväll? :)

bysaandra hobbyfotograf

mm jag vet inte riktigt! :)

bysaandra hobbyfotograf

tack så mycket! :)

Felicia

♥ Hoppas du får en bra fortsatt kväll! Kram

my wesström

tack så mkt! :D

ser gott ut! :D

sv; va bra :D

sv: okejj, vart ska du hämta hon/han? ;p åt precis :)

J

sv:
ska snart till en kompsi :p

Blir ju så sugen!! :(

Sandra

sv: hihi ja :D
planer för helgen?

emelie

va bra, jodå jag mår fint! :)åhh den där tårtan såg god ut!:D

ella

Hej! Fin blogg, allt bra med dig?

sv: aha, hehe:)

Felicia

Tack sötis! :D
Kram

danten89

Kom du in på rätt gymnasium`?=)

fin blogg! :)

Anonym

sv. Svarar på lite kommentarer och rensar bilder, själv då?

BATT

hehehe :DDD

sv; fixa lite med designen, o bara ta det lugnt :) sj?:D

Ping Lowhngren

jaoo :DD

my wesström

hihi aaa de tror jag säkert ;)
vad gör duu? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snygg tårta^^

Jossan ★

sv: Va roligt! :)

Jag har inte gjort så mycket faktiskt. Mest chillat runt hela dagen :)

Johanna Tagesson

Svar : hihi tack :D

Mathilda

ser fruktansvärt gott ut! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

mums, tårtan ser otroligt god ut :D

Fotograf Malin Sundin

mums!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Det kan jag förstå att du gör:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: