Bekännelser

| Bekännelser
Jag önskar att jag var lesbisk.
När jag mår dåligt och börjar gråta så ringer jag aldrig någon av mina vänner för man hör ändå inte vad jag säger.
När jag åker båt eller motorcykel känner jag mig fri.
Jag får ta ut min tandställning om 9 dagar.
Jag tänker på en viss person när jag hör låten "Somebody that I used to know"
Jag vill göra anchors piercingar.
Om jag inte kommer in på mitt första handsval kommer jag känna mig misslyckad.
Jag håller nästan alltid min mobil i handen, det är en trygghet för mig.
Jag brukar prata i telefon när jag är på toaletten.
Jag lämnar också toalett dörren öppen, det hindrar mig inte hos kompisar heller :D
Jag tar minst två bilder på mig själv varje dag fast många raderas.

Fotograf Malin Sundin

RE: ja men det är klart, men jag menar.. ni är inte ute och löper i typ 45 min? ;)

Anna med A

sov gott:)

Daniella Book

Jag tar det bara lugnt, tänkte gå och lägga mig snart! Dudå?:)

tusse

Hoppas du får en bra start på veckan! :D

Om du önskar att du var lesbisk... testa att va med en tjej och känn efter hur det känns? :)



Det är inte hemskt. Det känns ungefär likadant :)

många saker stämmer på mig med;D

sv; tack!

danten89

Jaså? ;(

Saknaden av klassen?

molly

fin blogg, är allt bra? :)

Beatrice

Jag tror inte jag ska dit, ska nog på en fest inne i grisslehamn precis bredvid bagarboden typ:) men bara höra av dig! :) kram

Cajsa

jo det helt ok. själv?

sofia

vi har inge bal i nian :) <3

' d anni

- Vad har du gjort i helgen?:)

DIANA ÖSTERBERG

sv; aa :D

Celine - www.celinejaarnek.se

Haft en bra helg sötnos? :)

SeventyFiveDays - Josefin

Shhh säg inget till Nathalie! Men gå in och kommentera vårat grattis inlägg med en gratulation så hon blir överraskad av alla kommentarer! :)



Kram!

hanna ♡

bra här med! :D

Ina♥

Bal idagdå, ska du gå? ;)<3

frida nyburg

Jaha det låter kul, roligare än mitt jobb i alla fall haha



Kul att läsa lite om dig:)



Planer idag?



kram

F

Hejsan! tänkte bara skriva o berätta att jag har bytt blogg från fridon.blogg.se till www.withawhisper.blogg.se och eftersom vi har gjort bloglovin byte tänkte jag att du kanske kunde följa min nya istället? :)

linnea

gillar såna här inlägg :)

LIENE

Kul med bekännelser:)

Fotograf Malin Sundin

RE: hihi skönt! ja jag med, älskar att gymma! har haft uppehåll på 1 vecka nu så imorgon ska jag besöka mitt andra hem igen :D

Molly

sv: tack! :) är allt bra idag? :)

Nathalie Tegelstam

sv; härligt :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Haha! =)



Vad händer idag då? =)

Fotograf Malin Sundin

RE: för att jag fick träningsförbud pga inflammationen i mina knäskålsenor :(

Bella Davis - MODELL BLOGG

godmorgon! Skönt med ny vecka, har du haft en bra helg :)? kramar

Beatrice

Ja och du får höra av dig om du ska till Grisslehamn nåt :) kram

danten89

Läget idag?=)

Lina- Nothing's impossible

Har lagt märke till att du tar väldigt fina bilder!

Vad fotar du med för kamera ? :]

SeventyFiveDays - Nathalie

Åh tack så mycket! Blir så glad av alla fina kommentarer!

' d anni

- Trevligt :) vad jobbar du med?

Jag har varit på min pojkväns student och sen lite andra vänners, festat och så :)

Cajsa

god morgon sötnos! Allt väl?

Neha

Jaa, har längtat:D

DIANA ÖSTERBERG

sv; visst var de :)

Anna med A

Tack!

LINDAVIOLA!

sv; :)

Sofia

Hehe, håller också alltid i mobilen :P

Ina♥

Okeej najs :) när börjar er bal? <3

moadavidsson'

Allt bra idag? ställ gärna massor av frågor i min frågestund, kramar! :)

Anonym

sv: Jag får sådan ångest för jag hatar att vara såhär tjock och känns som jag bara blir större hela tiden:/

mw

Taack , planer inför dagen ?

Anonym

sv. ja det är lite tråkigt.

FREDRIKA PERSSON

kul att veta lite nytt om dig =)

sv: Jag tänkte bara på att du sa att du önskade att du var det, och om man testar så kan man få andra känslor och aningar.



Det känns likadant att ha känslor för en tjej som en kille. :)

~ L I N N ~

Vinnarna av veckans blogg är nu utsedda!

Dock blir det INGEN ny omgång p g a Turkiet resan, utan veckansblogg tävlingen körs igång igen om 2 veckor! :D

Men kika in & se om det blev du som vann -> http://linnhahne.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-vinnarna.html#comment

| photo |

Sv; Haha nej inte direkt.. Man måste göra saker hela tiden typ:)

VIKZAN - Viktoria Wnuk

vad ska du gra i sommar? :D

linajakobsson

Vinnarna av helgens blogg och en ny omgång finns på min blogg nu! Tack för att du var med, var gärna med igen :D

Daniella Book

Trevligt!:D

s

ingen aning :p



Har bal när man går ut 3:an på gymansiumet, har ni de då oxå? :D <3

LINNEA

sööööööta bilder<3

Edith

Hur mår du idag då? ^^

sv; ett vanligt, ett privat och ett med massa följare haha ;D

ttack!

F

SV; tack snälla! :)

ebba

hoppas du har en bra start på denna vecka :)

♫♪ Sandra T

kul att läsa :)

Celine - www.celinejaarnek.se

SV: Jodå! :) Vad gör du då?

AlmaEngholm

SV:Okej bara bra här också :))

LIENE

Tack du:)

Amanda

Tack så mycket!

linnea

du hade nååågra som stämde in på mig också :)

frida nyburg

Kul, min syster är just nu också på skolbal så idag har jag stylat henne:)



Hoppas du har kul och att du lägger in bilder sen:)



kram

Lovisa

så fin blogg du har:)

är allt bra med dig?:)

MADDISENJ

Ska du heja fram Sverige i deras em-premiär ikväll?

Spystina

Hej ha en fortsatt bra kväll.

julia

sv: jodå,eller rätt så i alla fall:)



haft en bra dag?

Johanna

Veckanblogg är avslutad! Kolla om det var du som vann :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/june/veckansblogg.html#comment

David "bästa bror"

Men jag älskar dig ändå min vän<3

Matilda & Linnea

Fin blogg :)



Kolla gärna in våran: http://nattstad.se/idioterna

johanna

skulle du kunna rösta på min blogg? <3

inlägget: http://johannalives.blogg.se/2012/june/triangelturnering.html

Hannah Skogbäck

sv; jorå jag mår bra, själv då? :)

Emelie

Förlåt för sent svar!

Sv: Japp, det är bra!



Vad gör du? :)

♥ Sojka ♥

Bloglovinbyte? :) Säg till när du följer mig så gör jag detsamma! :)

Sannalitens.se

Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Varför önskar du att du var lesbisk? Tänkte om du hade något att relatera till, något minne eller liknande ;) Kul att veta bara :)

molly

sv: ÅH tack så jätte mycket!! :D

Viki

sv: tack takc!

danten89

Vart då?=)

Jag ska iväg.

Malin

Hoppas du får en bra start på helgen:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: