by amanda

| Vardag
Igår kom ju Krull och Jacob upp hit till landet. När jag slutat jobba så grillade vi till middag och sedan satt vi i kvälls solen och pratade, lyssnade på musik osv. Det var en trevlig, skön kväll även om den var lite seg. Idag började jag jobba klockan 1 och innan dess så solade vi och åkte ner till stranden där Krull tog ett bad. Jag slutade 17 och då hämtade de mig och sedan åkte de hem till stan. Sedan de åkte har jag städat, fixat lite mat och kollat på Gossip Girl och One Tree Hill. Jag ska fortsätta med det nu men här har ni några bilder från helgen! Puss&Kram

sv: kollar på film! själv? :)

wilma♥

sv: nej..
försöker komma över han..

Ulrika | Flyttar till Kalifornien

Vill du ha chansen att vinna en basic header gjord av mig? Klicka dig vidare på följande länk för att vara men glöm inte att läsa reglerna+"viktigt att veta"! Kram/Ulrika http://usandstrom.blogg.se/2012/july/vinn-en-header.html

jag har en förlamad mamma =) om du vill veta vad som hände så finns det en kategori =)

åh tack så mycket! :))

jadå :) okej bra å veta :)<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja visst är det:)

verkligen :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Samma här, jag var också där när jag var mindre mycket, men nu var det två år sedan jag var där så kände att det var dags nu:)

Ping Lowhngren

joo kan tänka mig men skönt att du har de klart nu! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Brukar du bo i stuga och så då? Vart?:)

hanna ♡

samma :) och tog det lugnt :D

Liborius

så himla gott med grillat:D

emelie

aw tack!<3 händer idag?

hihi :)

Cajsa

hehehe ok.. xD

Anonym

sv. tar det lugnt och svarar på kommentarer.

bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra dag! :)

alexandra | fotoblogg

du ser ut att haft en riktigt myysig kväll!

Maja

hej hur mår du? :)
kram :]

Bella Davis - MODELL BLOGGb

hihi ja :) vad ska du hitta på för roligt idag då?? kramar

Molly Boman

sv; allt bra idag? :)

fina bilder!
sv; nehe okej :p

LINNEA

sv; tack så mycket ! :<3

Sanna

fin blogg, fina bilder :)
lust att göra ett bloglovinbyte? :)

J

sv:
lyssnar på musik )

Åååh, vad gott! :O

jennifer

härliga bilder!:)

Agnes Eriksson

åh tack :D

Sandra

- ja jag hade väll inte världskul i helgen men helt okej haha :D

Johanna Tagesson

Svar ; Tack älskling! <3

M I C H A E L A

Ser skojsigt ut :D

SV: hehe aopp :D

BATT

aww omg va snällt! :D tack amanda!!

emelie

ookej, har inte gjort något typ, bloggat för de mesta! :)

ella

- okej, jodå!
gör dudå?

sv: så lite så :)

sv; är du!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Okej. Minns du inte om det var Norra, Södra eller Mellersta delen av ön heller?:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Då är vi två;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Det är väl typ Borgholm eller Köpingsvik eller kanske Böda.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

haha det är lugnt raring:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Okej, men Borgholm ligger typ mitten på ön och är väl typ Ölands "stad" haha

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Hihi, aa Borgholm är ju nästan ett måste att gå i när man är på Öland:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

jag ska sova nu. Natti <3

elsa:D

härliga bilder!:D

emelieerikszon

händer idag? :)

hanna ♡

åh va god maten såg ut, alla bilder va skiitfina! :D

Cajsa Lindahl

jag är ingen läsmänniska men det kan nog bli trevligt. :P

BATT

hehe! ;D

wilma♥

sv: jo!:]
hade du en bra helg?`:)

Nina

Hej sötis! ♥ Hur mår du? :)

♫♪ Sandra T

härliga bilder!

LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

oh härliga bilder vid stranden !:D

n.e.t.t.e.z

Hej allt bra? :)

M I C H A E L A

SV: Vad bra då :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo då jag har också jobb ;)
ska du hitta på idag då? kram :)

LINNEA

allt bra amanda? :><3

LINNEA

vet inte om du fick förra kommentaren haha därför skickar jag igen :p
allt bra amanda?<3

Sanna

Sv: nu följer jag dig som nummer 266, skriv när du följer mig :)

ella

- samma! :D
ha en bra dag!

Cajsa

göres?

sv: hur går det för dig på fotokursen som du gick? :)

Cajsa

typ inget här..
nej det går inge vidare. :/

sv; Och du! :)

M I C H A E L A

SV: jaopp :D

M I C H A E L A

SV: Tack så mycket :)

Cajsa

men jag fortsätter sökandet. :)

M I C H A E L A

SV: :)

sv: verkligen! :)
allt bra?

M I C H A E L A

SV: INgenting vad jag vet :) vad hittar du på idag då? :D

sv; härligt, jo det är bra!! :D

sv; yes! :)

Felicia&Hanna♔

gud va härliga biledr asså :D <3

Anonym

hihihi.. ^^

M I C H A E L A

SV: Vad roligt :D

emelie

ookej, ska dra och hämta paketet från gina:)

sv: har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. själv? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: