by amanda

| Vardag
Igår fick jag sluta tidigare på jobbet för att hinna med bussen hem till Stockholm. Jag är ledig 3 dagar så precis som förra veckan passar jag på att åka hem. Men åker ut till landet igen på torsdag. Igår träffade jag Annie och Filippa, vi gick och åt på Abbes och sedan satt vi i en park vid mig och chillade tills Gustav kom. Vi gjorde inget speciellt. Idag tog jag mig en riktig sov morgon så har fortfarande inte kommit ut än. Jag ska träffa Filip, äta middag hos mamma runt halv 7 och sedan ska jag möta träffa Annie och Filippa. Jag ska försöka hinna träffa Jair också. Annie sover hos mig ikväll och kanske Filippa också. Vi får se men jag bloggar mer när jag får tid. Puss&Kram
 
we<3it
Fotograf Malin Sundin

härliga bilder!

RE: tack så mycket :) vad görs?

canonsystrarna ( Filippa)

Gullig blogg!

Fotograf Malin Sundin

RE: tack själv :) trevligt! jag gör inte mycket alls, halvsover haha!

Fotograf Malin Sundin

RE: hehe ja, varit iväg och gymmat tidigare idag å då blir man trött :)

sv: vad roligt :)

Fotograf Malin Sundin

RE: varför kan du inte de då? :)

bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en super dag! :)

M*

fina bilder!

Fotograf Malin Sundin

RE: aha jag förstår :(

patriciac.blogg.se

Jag sov helt okej inatt:) du också hoppas jag. Snart ska jag på bio. Vad gör du ikväll?

Jossan ★

Underbara bilder jU! :o
sv: Ja men det var det också :D

Cajsa Lindahl

nej det har jag inte. ska kolla där. :)

♫♪ Sandra T

fina bilder :)

Anonym

Allt bra med dig i dag?=)

Zinja

Åhh vilka fina bilder!

Sandra

sv: åh tack så mycket :)

jobbar du på samma ställe som förra året? :)

BATT

ja verkligen! bra inspo. btw

wilma♥

sv: härligt!:]
förutom att jag blev skadad var det helt klart bästa helgen någonsin!:D

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack å mycket :)
har du haft en bra dag? kram :)

sv; :DDD

klickar in & önskar dig en trevlig tisdags kväll!
några planer för kvällen? :)

Felicia&Hanna♔

sjukt fiiina Bilder:o<3

LINNEA

sv; jo de är bra puss<3

Josefine

Allt bra?♥

EMELIE // foto&vardag

Sv: Tack! Du är fin!

Ping Lowhngren

aw va sfina bilder htihi^^ ,sv-joo kan tänka mig det ;D

LindaViola - mamma till två!

sv, Ja, det var super kul!

allt bra ?=)

EMELIE // foto&vardag

Sv: Hihi så lite så!

skönt att höra, det är bara bra här med =)

Felicia&Hanna♔

vi har just nu bloggpaus :)

Eriica

Underbara bilder! :)
Hoppas att du har haft en super bra tisdag.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt vännen:)

sv: jajemän :)

EMELIE // foto&vardag

Sv: Åh tack så jättemycket, blir så glad!

Edith

Allt bra med dig idag finis? ^^

melissa

sv: härligt att höra! det är bra här med :)

J

sv:
marilyn manson :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo tack den var toppen :)
ska du hitta på imorgon då? kram :)

ella

allt bra?

PING LOWHNGERN

HEHE JAA VERKLIVEN ;)

Linnéa

Sjukt snygga bilder :)

SV; jajjamän =)

Agnes Eriksson

älskar bilderna. :)

Maja

hej hur mår du ?
kram :)

Cajsa

vad ska du göre i kväll då?

Anonym

Jo det är bara toppen , allt bra med dig i dag? :D

bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en superduper dag! :)

Anneli

Allt bra?:D

sv: Åh, vad synd.. men bra att du har lärt dig i alla fall! Fotokurser är sjukt roliga! Jag går ju tre fotokurser i skolan och ska till hösten börja sista kursen :)

sv: kanske för de va ovispad grädde? ;)

Andréa

Sv: haha nja ;) Är det du som fotat bilderna? :)

Cajsa

jag ska också vara med kompisar. ;-)

hanna ♡

så lite så! :D

Cajsa

heheh jo.. :P

J

sv;
görS?

Anonym

Tack så mycket! :D

wilma♥

sv: var i piteå och spelade fotboll:/

Edith

SV: Jo jag mår bara bra! Händer just nu? ^_^

sv: ja, jag lär mig väldigt mycket faktiskt! :)

BATT

hihihihihi! :D

Agnes Eriksson

har du konfirmerat dej? :)

☆Z I N J A☆

Fina bilder!

Bella Davis - MODELL BLOGG

hihi ja :) haft en bra dag än så länge?? kram :)

J

sv:
ska snart se en film:D

Agnes Eriksson

ska göra det på lördag. :)

Moa

Härliga inspo bilder!

EMELIE// foto&vardag

Sv: Hihi! Ha en fortsatt bra kväll sötnos! :D

BATT

haha åhh, varför gör du inte det dååå amanda? :D

Anonym

Vad händer i kväll?=)

Riktigt fina bilder du hittat :D

sv: haha okej :)

Linnéa

Ja verkligen :)
Hoppas allt är fint annars <3

sv: :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: