by amanda

| Människor
Igår så jobbade jag mellan 7.30 till 13.30, det var Simpnäs dagen så det var full rulle hela dagen. När jag slutat så åkte jag hem och duschade och sedan bar det av till kyrkan för att gå på bröllop. Grattis till Krister och Kerstin, ni var såå fina! Efter bröllopet åkte jag hem, softade lite och sedan när till Simpnäs. Jag och Matilda satt ute och pratade och gick sedan hem till henne för att spela kort, det var kul men ganska svårt. Jag kom hem runt halv 1-1.
 
Idag har jag jobbat min sista dag på två veckor. Så efter jag slutat tog jag en fika med familjen och sedan har jag och Matilda umgåts, pratat, ätit middag på caféet och spelat kort. Jag kom ganska nyligen hem. Imorgon ska jag upp klockan 8, varför får ni reda på imorgon ;) Puss&Kram
 
min fina pappa var best man :D
Anonym

sv. tack :)

Fint par!

emelie

tack så mykcet:)

Maria

Vilka fina bilder! Kramis :)

melissa

sv: ja! fina bilder:D

fina bilder!
sv: kul! :D

BATT

så roligt!!

hihi =D

Agnes Eriksson

fina bilder. :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

johanna <3 ♫♪

sv, aha okej. Men du är bara 16 år har du sommarjobb eller? ^^

Emmy

sv: ja verkligen :D

Agnes Eriksson

så lite så :)

J

sv:
bra fråga!:D

Ping Lowhngren

hihi så lite så!^^
o va söta btw! ^^

J

sv:
görs?:D

Agnes Eriksson

taack :)

Emmy

sv: tack så mycket vännen :)

Ping Lowhngren

hihi jaa!^^

Ping Lowhngren

hih jaa :DD alltid skoj när man inte har så mkt för sig^^

Agnes Eriksson

allt bra? :)

Ping Lowhngren

haha nej men de e inte så svårt!^^

elsa:D

jättefina bilder!<3

LindaViola - mamma till två!

Sv; :)

Linnéa

Jo tack, det är bara finfint här med :)

Fantastiska bröllopsbilder <3

Felicia&Hanna♔

gud vilka fina bilder :) hoppas allt e bra

sv :)

sandra

sv: jaha okej :D

åh vad kul med bröllop :D

emelie

gör du då?:)

Emmy

sv: :)<3

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter ju jätte mysigt :) är det din båt?? kramar

Bella Davis - MODELL BLOGG

åå fina bilder! vad ska du göra idag?? kramar

J

sv:
ska strax dra:)

johanna <3 ♫♪

sv, Jösses vad nyfiken jag verkar vara då. Men vadå för sommarjobb? :)

Ping Lowhngren

aw älskar att burkarna hänger efter bilden :DD

Sannalitens.se

Svar: DEt syns :) Skulle du vilja/har du jobbat utomlands någongång? :)

sv; så lite så :)

Cajsa

fina bilder! :D

allt bra idag?

LINNEA

sv; så lite :D

allt bra?<3

BATT

mmmhmm!!! :D

Emmy

sv: tack :)

sv; ska de! men jag måste typ komma på en lösning först hur jag ska göra för att klara 15 min med 61 frågor :p <3

Cajsa

det är väl sådär med mig... göres?

Emmy

sv: :D

Felicia&Hanna♔

hur e de med dej idg då+<3

Jasmine

sv:
träffa en vän:)

Emmy

sv: ja verkligen :)

LINNEA

sv; hihih verkligen<3

Emmy

sv: haha :D

sv; nej det blir för långt.. haha :p

LindaViola - mamma till två!

sv; jag har jobbat, själv?

LINNEA

sv; tack amanda !!! :*

sv; nej :) <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Okej, härligt!

Cajsa

det är så mycket just nu bara som jag inte riktigt orkar med. :/

LINNEA

puss söta du!<3

bexollila.

du 'är snygg !

LindaViola - mamma till två!

sv; Det är faktiskt helt okej :)

LINNEA

hihihi va gör du?<3

bexollila.

men kolla bara på dig ist ;o

bexollila.

du är snyggare !

Emmy

sv: haha ja :D

Jasmine

sv;
görs?

Emmy

sv: ska bara ta de lugnt dd? :)

Emmy

sv: okej trevligt :)

LindaViola - mamma till två!

sv; ja :)

bexollila.

gött och höra :D
ja de e bra här med !

LindaViola - mamma till två!

sv; KOllar ALlsång på skansen, själv?

bexollila.

haha jag har ju så tråkigt xd

sv; hehe, va gör du? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Okej, vad kul!

LINNEA

sv, kul ! kollar tv hihi :D<3

bexollila.

finns inget att göra ju, vädret suger !

sv; jaha, vart ska durå? :) <3

Emmy

sv: :D

Josse

vilket fint bröllop!

Ping Lowhngren

hhhaha oj nej jag mena brukarna efter bilen!^^

Annellisaa

så mysigt med bröllop:)

Nikaia

kul med bröllop!!

Fotograf Malin Sundin

vad kul med bröllop :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: