by amanda

| Vardag
Igår när Matilda slutat jobba så kom de och hämtade mig och sedan åkte vi in till Norrtälje. De skulle hämta lite grejer i sin lägenhet, handla mat och så åt vi på Frasses som är ett hamburgare place. När vi kom tillbaks till landet så åkte vi hem till henne och spelade monopol resten av kvällen.
 
Idag kom Filippa upp hit och ska stanna tills på söndag! Vi har varit nere i Simpnäs, fikat och umgåtts med Matilda. Nu sitter vi och väntar på middagen, grillat. Och ikväll så ska vi väl träffa någon, kanske Helena om hon orkade eller Matilda. Vi får se. Puss&Kram ♥
LINNEA

sv; kom nyss hem hihi :) själv?<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja men typ visa hur det ser ut inne och trädgård och så?:) Tänk att du skulle vara en mäklare och skulle sälja stället:P

Felicia&Hanna♔

haft en fin kväll dåå`+<3

David

Fiin Amanda!<3

Lisa

sv; åh tack så mycket ! Himla fin bild!
kram ♥

Hanna [Fyra tjejer en blogg] ♥

Snygg blogg:)<3

malva

- förlåt för riktigt sent svar, men har vart på semester; förlåt, såg inte det ://

J

sv:
kom precis hem!:p

J

sv:
nt mtk:D
allt bra?

Wilma

Hej! Brukar du dricka Latte? Skulle du isåfall kunna dela med dig av ditt recept? Självklart får du en länkning som tack:)
Direktlänk: http://wilmaochsammy.blogg.se/2012/july/nagon-som-har-ett-bra-recept-pa-latte.html#comment

Annellisaa

tack så mycket:)

Cajsa

nja inge vidare..fick precis veta att en som jag känner har kommit in på samma utbildning som mig och....det gör det hela mindre speciellt.. :/ visst, hon är suuuperduktig så egentligen förvånar det mig inte men på något sätt känns det inte som om hon är värd det....hon har inte jobbat lika hårt som mig på det här... är jag hemsk som tänker och känner så här!? jag känner mig hemsk i alla fall...men utbildningen känns inte längre lika speciell.. :/

palleh

Tipsen om kamerana har verkligen hjälp mig! Tack :)

Caroline ♥

sv; absolut :)
allt bra idag ?

elsa:D

fin!:)

johanna <3 ♫♪

sv, ja. ^^

saandraphoto hobbyfotograf

hoppas du får en bra kväll!:)

Cajsa

jag har dock tappat all energi idag...vad det gäller allt...

Agnes Eriksson

tack :)

sv; härligt! jo de är bra :) <3

J

sv:
tips på skräckfilm?

Isabelle :]

ha en fin kväll :D

-

Nice blogg :)\ rebecka

Myona

åh vad fin du är!
sv: jo allt är bra med mig! Har du några planer för morgondagen då? (:

IIRMASSULJIC'

sv; tack så mycket !:D

Cajsa Lindahl

för att soc inte fungerar...

Ping Lowhngren

hihi så lite så^^

Wilma

Okej, tack ändå:)

♫♪ Sandra T

sötis :)

FlizanLizan

Hej allt bra idag? :D

DIANA ÖSTERBERG

allt bra? :)

Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

Sv: tack:) Haft en bra dag?<3

emelie

ookej, jodå jag mår fint!:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vilken fin bild :D du är så söt!

elsa:D

så lite så!:D
Allt bra med dig?:)<3

Elin

Jo det är bra:) vad gör du ikväll?

Enya♥

allt bra? :)

LindaViola - mamma till två!

Fin bild :)

saandraphoto hobbyfotograf

bloglovin byte? :)
följ mig då och säg vilket nummer du blev och så gör jag detsamma!

Edith

Allt bra idag? ^^

Felicia&Hanna♔

jaaaadå:), allt bra nu dåå?:)

LINNEA

sv; okej :) gött det med ibland<3

händer imon? kram

Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra kväll!

Tette

Shoho! Hoppas du haft en bra dag? & inga olyckor som skett idag? Då det är fredagen den 13:e ändå ;)
Kram

ella

- tack!

Emmy

sv: okej <3

Lisa

sv; hehe :)
Kan inte du lägga ut lite outfits som du tycker är fina? Lite insperation typ? :) ♥

Caroline ♥

sv: tack så mycket :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Okej, synd

bella davis

hej goding! har du haft en bra fredag? puss & kram

sv: Ledsen för sent svar!
Allt bra? :)

Victoria

jättefin blogg! lust att välja varandra via bloglovin? :)

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e okej ;)

Cajsa

jo... :/

Edith

SV: Jo jag mår bara bra, händer idag då? ^^

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vad roligt med monopol :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi vad snäll du är :D

elsa:D

jorå det är bara bra här
!Vad gör du?:D

Victoria

sv: följer dig nu, blev nummer 265 :) Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tackar :) HIhi men jag hoppas att de blir sålda ;)

johanna

Hej vill du ha bloglovin byte?:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Förstår det :D hihi för det borde du göra :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha, att förlora är ju mindre kul :(

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

sVAR: Haha, vill inte ha de längre :D

IIRMASSULJIC'

sv; vad ska du göra ikväll då? :D

IIRMASSULJIC'

sv; jag ska åka till min vän emelie :)

Cajsa Lindahl

göres?

SVAR:R Haha, det har du rätt i :D

Rebecca

Kan du ha bloppis? :)

Olivia

Fin blogg!!! Hur har ditt sommarlov sett ut hitintills?? :)

IIRMASSULJIC'

Tillbaka från Värmland, bloggen ska uppdateras med massor av ny inspiration & ber om ursäkt för sent svar! :)

sv; vi bodde i ett hus i en vecka, solade & badade & tog det lugnt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: