by amanda

| Porträtt
Bad update, sorry! Men i förrgår så spenderades min kväll efter en dag med jobb nere i Simpnäs med Matilda, Hedda, Matte och Julia. Vi satt och pratade så det var riktigt trevligt. Igår, idag och imorgon har jag/är ledig så igår så övningskörde jag med pappa för första gången i mitt liv och det var super kul! Sedan åkte jag och Matilda in till Norrtälje. Vi käkade på en pizzeria, åt ben&jerry's, kollade på film, träffade Martin, Matte och några till osv. Idag träffade vi Monika och sedan åkte vi ut till landet igen. Så nu sitter jag här hemma och ska snart ta moppen ner till Simpnäs. Middagen bjuds hemma hos Matilda, mums vi ska äta grillat! Ha en fin kväll ♥
 
bexollila.

hade en sjukt bra dag igår en sjukt bra natt och en bra start på dagen idag hehe ^^

Missa inte tävlingen - Vinn en earcuff ! - http://www.nattstad.se/bexollila?id=3634495

Bella Davis - MODELL BLOGG

fina bilder :)
jag ska festa shoppa och ta det lugnt :)
Kraam

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fiiiin du är<3

Sarah Persson

Allt bra med dig? :)

elle

fina bilder :D

LINNEA

Allt bra ?<3

bexollila.

ja :D

MISSA INTE !

vinn earcuff - made by me - http://www.nattstad.se/bexollila?id=3634495

vinn smycke för 300 - http://www.nattstad.se/bexollila?id=3648876

♫♪ Sandra T

fina bilder!

Fin du är!

sv: Hmm.. jag tröttnade på blogg.se och deras knasigheter. Kanske byter tillbaka sen om det ordnar upp sig där, beroende vad jag tycker om Nattstad. :)

sv: jag har bloggat på blogg.se (på samma blogg, alltså babustyle.blogg.se) i 4 år. Men eftersom blogg.se bara krånglar, så kände jag för en liten förändring. :)

sv: Jo, det är ju så att man vänjer sig vid dem. Vi får se om jag kommer tillbaka eller inte :)

sv: Haha, precis! ;)

Ava

Fina bilder!:)

Emelie Bohlin♥

fin du är :)
Ja verkligen!
allt bra annars?

ida :)

sv: hihi bra =)

har du haft en bra sommar så här långt? :)
kram!

sv: Lyssnar på musik och bara tar det lugnt. själv? :)

Sofia

allt bra? :d

FANTASTISKA

så söt du är! :)

sv: vad är det? :)

sofia

int så mkt, dusj? :) <3

Emelie Bohlin♥

Sv: Härligt :D
det är väl helt okej, bara lite sjuk :/

sv: aha, okej :D

Emelie Bohlin♥

Sv: Tack!

sv: Tack sötnos! :)

sofia

okej :D <3

FANTASTISKA

Fina bilder!, vad använder du för kamera? svara gärna i en komentar på våran blogg!♥

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Yees! :)
Jaa dem är farligt goda..! ;)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså de låter ju underbart:)
Vad ska du hitta på idag då? kram :)

David

Saknar dig min bästa vän<3

elle

hih tack så mycket ;D

Cecilia

FIna bilder! :)

FlizanLizan

sv: det var jag oxå hehe :P allt bra med dig? :D

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

sv: Tack, sötnos! :)

sv: Hittar du på för något då? :)

sv: Okej! Jag gör ingenting speciellt :)

Eve

sv:Tack detsamma!

sv: Hah, jodå. :)
Nu ska jag strax lägga mig. Är sjukt trött!

Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt :) hur hade du det på jobbet då?? kramar

bexollila.

kul att du är med och lycka till :D för större chans tipsa om tävlingen på din blogg :D

elle

Gjort idag :D?

BATT

mysigt!

Molly Boman

sv; är hemma nu :D
Har du också riktig sommarvärme nu? :)

anna

härligt :)

ne ja kom nyss hem ifrån gymmet :P

rösta gärna på min bild

anna

haha säg te när du har gjort de för ja kan ju se vilka som har röstat på mig eftersom kommentarerna p hans blogg syns direkt :P

anna

ignorera den förra kommentarern såg att du hade röstat å tackar så grymt mycket för de å länken kommer upp när tävlingen är slut

anna

tack så mycket länkningen kommer upp när tävlingen är slut :D!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

du har så grymt fint hår :D

Ping Lowhngren

oho jag har städat lite jag c:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: