When I close my eyes it's you I see

| Djupt
Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv haha :D

Cajsa

nej. :/

MICHAELA - FOTO

sv: skönt :)

ja, det har jag haft!

planer för veckan? :)

Isabelle :]

Sv: Samma här ;)

B E X O L L I L A.

haha de e så de e nu för tiden!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jätte kul med sims! :D spelar du?

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv haha xD

låter myys !

Cajsa

vet inte. :/

Birta

nu har jag lottat ut 6 vinnare i veckansblogg kolla om de blev du o anmäl dig igen:

http://birta.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v4.html#comment

B E X O L L I L A.

hehe missa inte tävlingen om att jag kommer köra länkbyte med tre av de jag lottar ut, den kommer om 2 min typ hehe

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv bara tagit det lugnt och vilat, dusjälv?

SVAR: Okej kul :)

Idag har jag fikat och lunchat med nära och kära ! :D Hur har veckan varit?

B E X O L L I L A.

tkr jag du ska hehe

nikita

Hej, finis! :)



Btw, har veckans blogg ♥

Cajsa

hehe tackar.. ^^

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack :)

okje, jadå ^^

Isabelle :]

Sv: Tack :)

Anna med A

Ja det är den verkligen :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, jag svarra på¨kommentarer :P

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi :D har ni skola imorn ?

sv: nepp :(

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Haha okej :P

aamandaolivia.devote.se - foto mode vardag

fina du!

nathalie

vad ska du hitta på ikväll? ♥

kram

MADDISENJ

Hur har din helg varit?

vaacker ! :D <3

B E X O L L I L A.

gör inget !

kan ju bli du igen hehe

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hiih gulligt :D

Anonym

Fin bild :)



Svar: Okej!

Cajsa

nu börjar så ska det låta! :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv japp :d fast sent :D skönt nog!

en blogg om 5 systrar

Nu är dagens blogg avslutad!!:)/ Systrarna Backström

sashafierce

heey snygging, gå gärna in och besök min blogg !:)

Anna med A

Haha :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Inget speciellt, massa designfix ;) sj?

nathalie

sv: skönt.

jag ska titta på en film som ska gå på tv, ska du också de? :D

Anonym

Svar: :)

B E X O L L I L A.

jag lottar ut eller väljer ut har inte bstämt mig äön hehe

Esmeralda<3

Gullig bild!



Allt bra med dig ??

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv kl 11:) när börjar du?

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv barn kalas :D

' d anni

- har helgen varit bra?:D

Anna med A

Visst är det en bra text!

▲ Malin Åsenlund

Hejsan! Du har en awesome blogg!! Lust att följa varann via bloglovin? :) Ha en bra vecka!

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv :D:D

så har du något favorit ämne?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

allt bra?

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv åh nio är bättre än 8 iaf !

Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-9.html#comment

' d anni

- har inte gjort något speciellt men ja den har varit bra ändå :D

Esmeralda<3

sv: Jadå det är bara bra:D

▲ Malin Åsenlund

sv: har lagt till dej nu! hojta till när du ha rlagt till mig också :)!

' d anni

- Jadå :)

Cajsa

jajamänsan! :D

' d anni

- Tack jag är så nöjd :D

' d anni

- Ja :D skönt att ha en riktig skärm med riktigt tangentbord istället för alltid sitta vid bärbara, haha. Vad använder du stationär eller bärbar?

Sofia

heh :)

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv :D hur känns det nu med nationella proven och allt+ vår första är ju om typ 2 veckor!!

' d anni

- Okej skönt :D

nathalie

sv: en shopoholic bekännelser :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå (:

görs?

N

Du är vacker som 17!

Bloglovin? Säg till.Kram

sashafierce

okey , sure !:)

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv engelska :D

Vannichi

Svar: Blir skola och sånt, självdå? :)

SAGA LINNES

Jo, jag med :)

Molly Bergström, UPPSALA

Tjoho :)

Hoppas du får ett bra slut på den här veckan :) kraaam

feelfashion

vad fin bilden är!

Anna med A

vad gör du? :)

Cajsa

hehe tackar..xD

Maria en av norrlands bloggar

Hej dagens blogg är avslutad gå in och se om just du vann

BYFW - Emelie & Tilde

Fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: