Visste ni det här?

| Bekännelser


Jag stör mig jätte mycket på folk som tuggar med öppen mun.

Jag har svårt för att börja gilla killar mer än vän.
På vardagar drickar jag alltid flera koppar te.
Jag har haft min hemliga blogg i 1 år och 6 månader.
Jag funderar på att byta från blogg.se för att det alltid krånglar -.-
Jag har en blogg på nattstad.se och en på myshowroom.se
Jag använder mig alltid av nordeas app, bästa ju!
Jag tror typ att jag är bra på att spara pengar fast jag verkligen inte är det.
Jag vill åka till New york, Florida, Grekland och Italien.
Jag hatar folk som skickar samma kommentarer till halva Sveriges befolkning.
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Sandra

Ja verkligen :)



Hur ska du spendera din måndag?

Kram

Felicia

fin blogg :)

alexandra

Sv: lagt till dig nu :)

' d anni

- Jadå det tror jag säkert :D

haha bra lista det där ;) Den sista kan vara jag ibland (a) mohaha

Felicia

tack så mycket :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi, aa :)

görs?

Anna med A

Haha ja verkligen!

Jennifer

sv: haha tänkte väl att det var lite svårt att ta med hunden när man reste iväg x)

Caroline ♥

blev lite fel där med kommentaren haha..



sv; jo jag ska också bara ta det lugnt :)

Har di helg varit bra ?

jennifer

sv: yes, får ta o göra de ;)

sabina

Finns bilder uppe i mitt senaste inlägg på en del av vad jag fick sen fick jag även en massa pengar :)

Helen

oj då, varför har du flera bloggar på olika blogportaler?

Agnes Eriksson

Åh jah har vatt i grekland 3 ggr :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Sandra

Vad skoj med privat lektion, spelar du mycket?



Idag blir det att bege sig tillbaka till skolan då en ny kurs börjar efter ett härligt jullov. Efter skolan ska jag ha en fotosession med en vän och sen ska jag hem till pappa en sväng.

Trevlig måndag!

Kram

Matilda

Vi har ju trots allt ganska mycket gemensamt! :)

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, aha okeej. har du tränat bowling länge? ^^

alexandra | fotoblogg

sv; tack men due! <3

Vannichi

Ha en bra dag!

Emma ' What is love?

byt INTE

' d anni

- hehe ja :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; härligt, jo samma här :)

Kalle Hedin

allt bra?

Patricia♔

Kul att läsa:)

Vem?

Jag håller med på allting förutom 2,4,6,8. Hihi ^^

Angie Obell

Jajjemän min lillasyster :)

Sandra

Bra information :D

Anonym

Tack :)



Glöm inte veckans blogg tävlingen! :)



http://eelin.se/2012/january/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

This Is Olessia

kom hiiiiiiit darling :D till vår familj som växer så det knakar :o

Kalle Hedin

sv; Tack ;)

Filmskribenten

Gillar du att titta på film, men svårt att bestämma dig? Titta in på min filmblogg och få lite tips :)

Elsa

Hehe tack :)

Anonym

varsågod :D

Shuue! Ville bara kika in och hoppas på att du får en bra start på veckan! :)

Sophie' ♥

- så bra, jodå min helg va bra :) <3

Gabbi

Sv: Japp =)

Linn C

Var med på dagens blogg! :D

Och annat kul!

elin'

vad roligt! gjort idag då? :D

HANNA

sv: tack så mycket :D hoppas du haft en bra dag ;)

Annika - drömmen om 11 barn

vilken av bloggportalerna du använder gillar du bäst? och varför?

Sofia

aaråå :D

CONVERSE

Har du något favorit te?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se

¨sv: bra ja mår väl bra:)

ja håller med dig till tusen på första min kompis gör så och glafsar och det är så iiriterande:D

Johanna

Svar : Ja det hatar jag också! Och ja precis, vad har han egentligen gjort som har varit snällt mot mig? Enda gången han typ behandlat mig bra var i början sedan har jag alltid kommit i andra hand eller hur man ska säga. Och ändå så har det varit jag som ställt upp och lyssnat på honom alla dessa gånger han ringt och velat ta livet av sig.. <3

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Var gärna med i veckans blogg! Du behöver bara skriva att du är med så deltar du. Superenkelt! :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment

Lisa

håller med första0)

- Swedish Source Of The PLL

sv: ja eller hur :P

Elin

Kolla gärna in min bloppis! Klänningar (Forever21), väskor plånböcker m.m!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: