Vinnarna på gissa kändisen

| Tävling

Channing Tatum!
Nu har jag slumpat 3 stycken vinnare. Tack till alla som deltog.
Det var nog ganska lätt eftersom alla gissade rätt. Men grattis till er :)


Vinnare 1

Vinnare 2

Vinnare 3
Madelene ♥

Hej ! Har du kikat in & kollat ifall det var du som vann i dagens blogg ?



Inte ? Gör då det nu ! ;)



KRAM

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Vinnarna är ute, om du inte vann var med igen! :D glöm inte att svara på lilla frågan ;)

Direktlänk:

http://bruudar.blogg.se/2012/january/tavling-bli-dagens-blogg-svara-pa-fragan-oc.html#comment

BEXOLLILA.

Grattis till vinnarna!

Tack så mycket hihi

Johanna

Svar : Hihi yes :D <3

Johanna

Och föresten, tack för länken (a)

' d anni

- Ja det är alltid nice:)

Haha jaha det var han :D

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sV; Glöm inte att svara på lilla frågan ;)

Direktlänk:

http://bruudar.blogg.se/2012/january/tavling-bli-dagens-blogg-svara-pa-fragan-oc.html#comment

Batoul-Foto & Design!

snygging!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

Emelie

härligt! :)

HANNA

sv: vad ska du göra ikväll då? :)

Lisa

kul=)^

sara

tack så mycket ;D

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: när vi väljer vinnare tar vi oftast någon som vi tycker har en intressant blogg och som vi tycker fler borde lägga märke till, men ibland slumpar vi bara! :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jao! :D

SAGA LINNES

Jasså :)

Sandra

Åh vad kul! Älmsta ligger ju inte alls långt ifrån :)

CONVERSE

- okej :3

Ser på tv. Har du något favorit program?

Lisa - Smilinggirls!ッ

Nu har vi utsett Dagens Blogg, kika in och kolla om det blev du! Vann du inte är det bara att anmäla dig igen! :)



http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-1.html#comment



Lycka till!

/Smilinggirls

Angie Obell

Tack :)

Nicole

Sv: Ja ohja! ;d

Har det hänt nåt kul idag?

sv; ;)

sara Bieber

Allt bra? ♥

the star

HAN ÄR SÅ FIN!!

sv; bara bra :)

btw. förlåt för sent svar.

MADDISENJ

han är så snygg

sofia

tyvärr så hann ja int vara mee men kanske en annan gång :)

hanna ♡

charlie är såååå söööööt! dör halvt! :D

Ella

Sjukt fina bilder på headern!!:)

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

Elsa

sv: Hehe jaha okej :)

BEXOLLILA.

Tack för ditt svar, drar länkvinnaren senare ikväll eller imorgon!

' d anni

- Tack gullet :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: JA :D

Emelie

svar: jo det är det =)

Sophie' ♥

- japp :D <3

Anonym

ja :D

sv; Tack tack! :)

BEXOLLILA.

JappJapp!

batts.blogg.se

vilka filmer e han med i?

Emelie

sv: konstigt? så är inte mitt, mitt fotar man med som alla andra objektiv, likadant.. ditt kanske är sönder? / var sönder då du fick det? för mig har det aldrig blivit konstigt eller suddigt osv.. =)

hih :D

Emelie

sv: beror väl på.. sport , macro osv, alla olika :)

hihi tack!

BEXOLLILA.

För att vara med klickar du dig in på bannern som är i inlägget sen längst upp till vänster har de skrivit partystuff men med vilken färg är frågan?

' d anni

- Han är så sjukt snygg :D

hihi :D

BEXOLLILA.

Kul att du är med drar nog vinnaren lite senare samtidigt som andra vinnaren :D

♫♪ Sandra T

han är så söt! :)

' d anni

- Hihi ja vad gör du ikv?:D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Grattis till vinnarna :D



- Hihi okej! Jag var en iPhonenörd förut men blev positivt överraskad över hur bra den här är :D Är ännu mer nöjd! <3

MATILDA ROSQVIST

han är en av världens snyggaste män!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: