Svar på frågorna, del 1

| frågestund
sannas rum:
Om du bara fick handla kläder etc. i en enda affär tills du dör, vilken affär skulle du välja?
Svar: Svårt val, men H&M eller Vero moda.

alexandra:
vart har du sökt in, nu till hösten?
Svar: Mitt första val är Sam Media på Mediagymnasiet.

Bild lånad från google

nikita1:
1. favorit glass?
2. kan du göra ett video inlägg, då du pratar?
3. var är du ifrån?
4. har du varit blond?
Svar: Jag har ingen favorit glass. Det är olika beroende på vad jag är sugen på.
Ja visst kan jag göra det, det kommer upp ett i veckan!
Jag är näästan hel svensk. Och nej jag har inte varit blond. Min naturliga hårfärg är ljusbrun med självblonda slingor.

Emma ' What is love?:
Vad tycker du en bra blogg ska innehålla?
Din första kärlek?
Din bästavän?
Svar: En bra blogg ska innehålla mycket tävlingar, bilder och lite text.
Min första kärlek var Leon.
Mina bästavänner - Filippa, Hanna, Elin, Angelica och Cecilia. Whanessa, Ulrika, Julia, Frida och Yosra står mig också nära.

LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest aktiva bloggar!:
Nämn en släkting som står dig nära.
Har du varit utomlands? Isf var?
Favoritmat?
Favorit restaurang?
Svar: En släkting.. Hmm, alla står mig varmt om hjärtat.
Jag har varit i Bulgarien, Malta, Teneriffa, Mallorca och Turkiet.
Jag har ingen favorit mat direkt men spagetti carbonara kanske.
Ingen favorit resturang heller, men gillar mest italienska.

Anonym:
är du tillsammans med jair? på g?
Svar: Nej inget av det. Han är bara en bra vän.


Sophie' ♥:
bästa å sämsta med att blogga?
favoritmat?
favoritfärg?
favoritaffär?
grönan/liseberg?
vad tkr du om mig? (Sophie) ♥
Svar: Det sämsta är att det tar så mycket tid och att jag prioriterar bloggen före plugg. Det bästa är att jag får skriva, dela med mig och lära känna nya människor.
Favorit mat är kanske spagetti carbonara.
Favorit färg - Svart, vit och rosa.
Favorit affär - Har ingen men gillar H&M, VeroModa, Salt och Hollister.
Grönan!
Jag tycker att du är söt, snygg, snäll och riktigt trevlig ♥

Emelie:
Visst tycker du Jedward är liiiiiiiiiiiiiiiiiteeeeeee söta? ^^
Svar: Pyttelite ! :)

Mina awesome foton ♥:
v
rf började du blogga? :)
Svar: Min syster gjorde det så jag vill också. Gillar dessutom att skriva!


fimpa:
vilken bh storlek har du?
kan du inte snälla lägga ut nakenbilder?
Svar: 75C. Och ja självklart kan jag göra det!

angelica♥:
FAVORIT parfym? vad tycker du om mig?
Svar: Mexx - Fly high tror jag. Jag tycker du är snäll.
Cassandra - Mamma till Lisa

Hej!



Var gärna med i min tävling på bloggen, där du kan vinna en Freebra White Edition från Freebra.se!

Det är superenkelt att delta, klicka på länken så kommer du till tävlingen!

http://canicos.blogg.se/2012/january/tavling-freebra-white-edition-1.html



Ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!

Kram!

rebecca andersson

Ha en bra fortsatt bra kväll :)

' d anni

- Varför inte, vart spenderar du din tid? :)

Jag kollar dock oftast tv ute med mina föräldrar i vardagsrummet, kan bli för mycket att sitta här helt själv haha :P

MICHAELA - FOTO

allt bra idag? :)

Haha, vem är så dum att fråga om BH-strl? Jag stör mig på folk som gör det.. Då jag anser att de inte har något med det att göra. Haha :D

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

SV: Sorry! :D Glömde det.

emma härnqvist

missade frågestunden men som svar på översta frågan skulle jag absolut välja ralph lauren, utan tvivel :)

Emelie

va bra,jodå jag mår fint ! :)något planerat i veckan? :)

Fotograf Sandra

Vi ligger i soffan framför sportnytt och myser en stund innan vi ska krypa ner i sängen och sova.



Vad gör du?

Kram

ida | foto ♥

bra svar :D

sv: de tackar nog! =)

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv jodå det funkar :D

görs?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)



Kramar

Linzie Neon

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har en bloggtävling just nu där du kan vinna ett fint pris! <:

Om du vill så kan du anmäla dig till tävlingen här: http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/01/bloggtavling.html



Pussen <3

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack så mkt!!

Felicia Aulén ♥

sv; haha ja jo yeah yes! kollar man på klockan är det kanske dags att agera struts och stoppa huvudet i sanden.. iförsig då kan inte gubbjäveln sniffa mig i örat.. hm.. vem ska man prioritera är frågan.. john blund eller djuret! ^^

chefen

precis:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bar frågor och svar! :D

vadico

Min dag var toppen :-) vad ska du hitta på imorgon då?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad. Tack för att du röstade, kika in och se om du tyckte att rätt person vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

H J J O N S S O N

Du har fått länk i min blogg som tack för din röst, där du röstade på min bild i en tävling. http://hjjonsson.blogg.se/2012/january/tack-for-din-rost-jag-vann.html#comment <3

SVAR: Vad skönt att din helg också var bra :D

Lisa

kul men frågestund=)

Tette

Hejsan kikar in och önskar dig en trevlig dag!

Gör du idag? :)

Kram

Emma ' What is love?

Ha en fin dag :)

Maria en av norrlands bloggar

Hej nu är dagens blogg avklarad se om de va just du som van om inte annat va med igen lycka till :)

sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

This Is Olessia

oh najss

Patricia♔

Kul med svaren:)

Clara

Älskar din design!

Hur är det förresten? :D

B E X O L L I L A.

Förlåt för att jag uppdaterar & svarar dåligt på kommentarer men har mycket & göra just nu!

Ska bättra mig jag lovar hihi, allt bra annars ?

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod :)

batts.blogg.se

nice svar!

Johanna

Svar : Hihi aa <3

Lina

Hej ! Fin blogg ! Hänt idag ? :)

angelica♥

SV: det funkar iaf :))

Elsa

sv; Hehe, bra svar! :)

Malin

- Jätte kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, jag hör av mig så fort vinnaren är dragen, lycka till :)

aww

haha de e en sån man matar fåglar med du vet ;)

frida

nu har jag utsett vinnarna i dagens blogg! Kika in och kolla om det blev du, om inte får du en ny chans imorgon bitti!

kram

Nathalie

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon då?

kram

Elin

Sv; Okej, undrade bara♥

jennifer

ska också gå media! :D (antagligen) :)

sofia

jadåå :D

' d anni

- jaha okej, har du ingen egen dator då? :P

JULIAOFSWEDEN ♥

-allt bra? kramis:)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

:D

Anna med A

teve :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej (:

allt bra?

Zandra

sv: Så lite så :D

SVAR: grymt :D

SVAR: Hon säger nog tack D:

B E X O L L I L A.

de e brahär med!

sandra

sv: det är bra med mig med :D

Emelie

ookej (:

nathalie

önskar dig en trevlig kväll!

något speciellt du ska hitta på? :)

' d anni

- ja eftersom du har datorer i deras rum och inte i ditt egna? :P

Anonym

In och checka min underhållande blogg. Anmäl dig även till Veckans blogg, då du (om du vinner) får ta del av alla mina 500 läsare PER DAG! Det går mycket snabbt och är enkelt..

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/01/29/...06633-veckans-blogg/



:D

Agnes Eriksson

:)

Zandra

sv: det händer inte speciellt mycket, jag tar de lugnt men jag tror att jag ska gå och lägga mig snart faktiskt :D vad gör du sj ? :D

Clara

Jo det rullar på, lite ont i magen bara. c:

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå görs? ^^

♫♪ Sandra T

hoppas du kommer in på media då :)

nathalie

sv: som du ska hitta på ikväll? :)

Anonym

sv: ja faktiskt :D

är jättetaggad inför imorgon!

Clara

Du skulle bara veta!

Zandra

sv: Okej va roligt :D

Emelie

SCORE SCORE SCORE!! :D

Såg du vad som hände i helgen på min blogg?! :DDDDD

' d anni

- Jaha men dåså :)

Bra svar:)

SAGA LINNES

Aha, jasså!

Kollade faktisk på öppethus på mediagymnasiet idag :)

Fanny

Gjorde nyss min första videoblogg, titta gärna och kommentera!



Jätte fin blogg btw! :)

Felicia Aulén ♥

sv; ja jo javisst jomen yeah yes! nu ska jag dock hamna i ryggläge och somna lite!

Emelie

HAHAHAH XD "Självklart kan jag göra det!" :PPppPPPppPpppP



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: