Turkiet del 4 ♥

| Resor











sara

vad händer idag? :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det blir nog bra =) Allt bra med dig idag? =)

Marina

sent svar. tack :)

Madelene ♥

Hey girl.

Dagens blogg avslutas om en halv timma !!

In & se efter om du blev den lyckliga vinnaren.

Blev du inte det ? Anmäl dig bara igen ! :)

Kram

isabelle

sv: ska du säga :)



Jätte fina bilder! ♥

Emmababy

sv: hih kej :D jo det är bara bra

Anna med A

Jag med nu :)

Ellinore

Härliga bilder :)



Okej,jag använder mig mycket utav Auto och porrträtt och även avnstängd blixt :)

alexandra | fotoblogg

såå härliga bilder!

sandra

sv: vi har varit tillsammans i 1 ½ månad typ :)

Härliga bilder!

S O P H I E

SV; ja, allt är bara bra här med! :)

Gabriella

Fina bilder! =D

SV: =)

- Swedish Source Of The PLL

sv: vad har du för dig då? :P

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; ja :)

ha en bra söndag :D

nikita

ååh, nu vill jag dit. <3

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja! :)

bella

fina bilder, jo det är bra självda? :)

LINNEA

heeh ha en bra kväll!!

Felicia

Åh va härligt det så ut:P

Moa Christensen

härliga bilder! trevligt, har ridit lite hästar typ :D

Moa - FOTO&FASHION

Har varit bortrest så har inte kunnat svara på komentarer! Men jag har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig :D

moa

frän blogg följ gärna mig på bloggving

http://mosansliv.blogg.se/

Emma Eriksson

Följer dig nu, vart 209 :) säg till när du följer mig? :D

EMMAS!- alltid tävlingar

är de där eran hund?:D

Elsa

sv: Har bowlat ;)

Max L

Har du lust att åka tillbaka/ dit igen?

JOHANNA & LANA

åh vad härligt det ser ut!

M*

- så fina bilder! kram!

alexandra | fotoblogg

sv; förutom en jobbig förkylning är nog allt riktigt bra, själv då? :)

Nu har jag utsedd 4 vinnaren av dagens blogg så spana in bloggen för att ser om det blev du ;)

Madelene ♥

Dagens blogg är igång, in & anmäl dig vet ja ! :)

Kram

deborah

vad mysigt & skönt!

FlizanLizan

sv: tack, visst e den hehe :P

the awesomeness

riktigt fina bilder! :) Oh, vill också ha värme! :D



Förresten!

Vill du tjäna pengar på din blogg? Gratis, Snabbt och Enkelt? Läs då mitt inlägg här;

http://onelevelup.blogg.se/2012/january/utkast-jan-3-2012.html#comment



och bli medlem på den länken jag har i det inlägget. Det funkar utmärkt! :)

Lisa Radojewska

sv; ah :)



Gud vad fina bilder! ♥

Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett vinnaren i Dagens blogg. Gå in här och se om det blev du eller anmäl dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-1.html#comment



Kram! :) /Smilinggirls

CONVERSE

Härliga bilder :D

jennifer

är det er hund?

sv: tack!

mm'

så härligt de ser ut!

t h a i p i n n e n ♥

åh värme :((

Anna med A

Haha jag med, men denna var inte lika rolig :D men du lär ju se den förr eller senare så :)

lina

tack så mycket ! :) gillar bilden på stenarna :)

Anna med A

Haha jaaaa! :D

lina

varsågod :)

SAGA LINNES

Känns som alla börjar imorgon :)

Vart nån stans i Turkiet var du? :)

SAGA LINNES

Aha, okej :)

Anonym

ja och det snöar än :(

bella

tack :)

SAGA LINNES

Såg lite ut som Marmaris :)

lina

börjar idag :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv:okeeej , kollar dh:D!

Anna med A

det är grymt :D

sv; Hihi :)

Sophie' ♥

härliga bilder! :D <3

Moa Christensen

Vad roligt, inte så mycket kvar av den här dagen men i morgon ska jag träna hingsten och kolla på innebandy med min pojkvän sen :D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

åhhh tack så mcyke, dsm! :D

kram!<3

A ll y s a n d r a

haft en bra dag?:)

Canan Zanyar <3

fyyfaaan va skööönt !! :D <3

Tilda - Smilinggirls!

fina bilder :)

Angie Obell

åh vilken söt vovvsing

BEXOLLILA.

inget å tacka för!

FotoRosa

Härliga bilder! ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: