nyårs outfit

| Outfits
Jag kom hem från Filippa vid 7 tiden. Har inte orkat göra något idag, är så otroligt seg. Så ikväll har jag bara kollat på Desperate housewives, lyssnat på musik, chattat med folk och spelat lite på king.com Blogg.se har inte fungerat på hela kvällen heller så blev nästan sur där en stund! Menmen, ska snart gå och lägga mig. Är redan trött haha. Jag bloggar imorgon igen, puss&kram


Topp från Salt.
Jeans från Hollister.
Ellinore

Skönt! Det är bara bra här :)



Gör du bloglovin byten :)?

Kram

ronja

sv: tack :D

snygg outfit!!

malin <3

:)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

snygg outfit! :D vill ha dina jeans!

- hihi åh vad kul att du tycker det! :D Hoppas du gillar den!

Helen

Åh vilken söt blus :)



Jag hoppas du hade en underbar kväll igår och att du får ett ännu bättre 2012 :)

elsa!<3

jaa ganska!:D<3

Anonym

Hej!

Vill du tjäna pengar på din blogg?



Isf, gå in här och läs mer:

http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Du kan tjäna upp till 70kr/läsare och ingen åldergräns krävs, toppen vah?!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Istället för aoutofokus kan man manueltfkousera. Det finns en knapp på objektivet eller det ska finnas :D

a m a n d a s f o t o

händer idag då? :D

Nathalie

sv: Aa allt är bra med mig! <3

celine

är det inte svårt att blogga utan armar? ;)

hanna ♡

det är dom verkligen! :d

Emilia ♥

Snygg outfit! :)

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Önskar dig en underbar start på det nya året! :)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

Evelina

hoppas du får en underbar måndag:) kram!

Ellinore

Härligt,nu har jag lagt till dig :) (203)



Min direkt länk hittar du ju på bloggen,säg gärna vilken siffra :)

MADDISENJ

Ursäkta sent svar, jag har spenderat nyårshelgen i Sälen med vänner och har därför inte haft så mycket tid till bloggen. Men nu är jag tillbaka som vanligt igen :) Hoppas du fått en fin start på det nya året!! Kram

CONVERSE

Snyggt :D



- Allt är bra med mig :)

bexollila.

ja ganska trpkigt.. sovit gott då?

sabina

Vilken fin topp :)

julia

svar: det gör vi! :D <3

Monika

sv; Ja, haft en skön morgon? :)

sandra

sv: ett päron till farsta i europa :P

Hesan finis! Va gärna med och tävlar om dagens blogg hos mig om du inte redan har gjord det ;)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg.html#comment

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

Cajsa

eller hur!? :O blev asglad! :D

a m a n d a s f o t o

sv: okej, :D

Cajsa

ska du göra idag?

Sv: roligt att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när jag har 3 vinnaren.

Ha en bra fortsätt dag :)

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Tack! :D hade du en bra nyårsafton?

a m a n d a s f o t o

sv: tack så mycket :D

Anonym

sv; tack sötnos!

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Vad härligt ;D samma här!

Cajsa

ahh ok! :P jag ska städa lägenheten och sedan ner på ica.. xD

Anonym

sv; hehe okej:)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

a m a n d a s f o t o

vad gör du nu då? ;)

sandra

sv: haha jag tror den skulle stå ett päron till farsa i europa :P du frågade vilken film jag kollade på haha

Anonym

sv; aw tack!!:)

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Kul, själv svarar jag på lite kommentarer!:D



Hoppas du får en bra dag!

KRAM

GOCHICK.SE

Ta en titt bland våra smycken? :)

a m a n d a s f o t o

sv: okej, jag gör inte så mycket :D

Anonym

sv; händer idag då:D?

sandra

sv: okej :) åh tack!

a m a n d a s f o t o

sv: vad är macro? :p

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Ja :) det var det!

♫♪ Sandra T

snyggt!

Victoria Eklund

fin den toppen var!

Maria - Passion for heels and fashion

jättefin outfit!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: