Länkbyte

| Länkbyte
Ni måste bara kolla in min fina vän Julias blogg!
Hon skriver om allt i sin vardag, sina tankar och åsikter. Hon har inte alltid haft det lätt så i hennes blogg får man ta del av vad som hänt och händer. Det är beundransvärt hur stark hon är! Ni borde verkligen ge henne en chans. Och glöm inte Julia, jag finns alltid för dig ♥
Molly Bergström, UPPSALA

Söt din vän är :)

monika! :)

sv; Det är bra! :D Vad gör du? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi :)

Molly Bergström, UPPSALA

Gissa :P

Molly Bergström, UPPSALA

Uppsala? haha xD

a m a n d a s f o t o

sv: jaa, fin bild :D

Anonym

Svar: Härligt!! :)



Gilla gärna : http://www.facebook.com/pages/Vannichibloggse/222125937848750



- Det skulle vara snällt och gulligt! ;)



Ha en bra kväll!

Anonym

Händer imorgon? :)

Monika

sv; Dte är bra, vad gör du? (:

bexollila.

NU ÄR DE GAMEING BEX PÅ G !

sv; ;)

Anonym

sv; hahaha jaaaa;P

LJ photos&texts

Söt blogg du har, vännen :)

a m a n d a s f o t o

sv:jaa, vad gör du? :D

bexollila.

ja eller hur :D

Melissa - Foto¤Vikt

kikar förbi där så som här :)

sofia

tack :D

Canan Zanyar <3

haft en bra nyårsafton? :D

a m a n d a s f o t o

sv: okej, är det bra? :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: verkligen! =)

tova

japp :D

haha ja de va jag ;)

kram<3

tova

aa ':)

kram<3

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

LINNEA

tack för din gissning :) kram

FELLABELLAS

hah jepp! ska du göra i veckan då?

LINNEA

nej jag vet.. sen tog jag bort det men det är kvar :o asså blogg.se dampar :(

Ellinore

Tack :D

Allt bra med dig idag? :)

sandra

- :)

vad gör du?

Sophie' ♥

hur är det? :) <3

tova

hihi tack :D

kram<3

sandra

sv: okej, jag kollar på film :)

Anonym

Svar: Jaha okej :)

Beatrice Jakobsson

sv: okej, hmm. Prova alla inställningar eller vad man ska säga. Prova att fokusera själv :D

tova

hihi ;)gjorde du någo speciellt på nyår? (:

kramis<3

Monika

sv; Jag svara på kommentarer. :) Haft en bra dag? :D

Melissa - Foto¤Vikt

Sv: Oh man tackar så mycket :)

Anonym

Svar: Haha, aa visst :)

LINNEA

ja vet haha :)<3

Sophie' ♥

- härligt :D

jodå det är bra :) <3

tova

hehe låter ju kul :D jag va med kompis & familjen och åt massa gott, typ de :D

kram<3

Anonym

Svar: Haha! :)

sara

hejdu! fin blogg! ;D

tova

jaoopp :D

sofia

vad haru gjort idarrå? :D

sara

tack själv! :) hade du en bra kväll igår? :d

Anonym

Svar: Hjälpa till och så :)

LINNEA

kolla om du vann :D

LINNEA

duktigt :D

Anonym

Svar: :)

Anonym

Svar: Nej det gör det inte :/

LINNEA

haha ja !

sara

snygg nyårs outfit! kunde tydligen inte kommentera det inläggeT! ;) vad bra. jadå :) vad hittar du på med?

Anonym

Svar: Om blogg.se krånglar för mig också :)

sara

haha mjo, det gör det rätt ofta :o vad händer imorgon :D

sara

hahah ja så känner jag också! :P aha, vad ska du göra hos läkaren? :o jag ska städa lite här hemma bara :)

tova

jaoo, fast jag sluta spela nu för nån person döda mej & jag blev sur.. osv.. hahah ;) nu spelar jag sims :)

kram<3

alexandra | fotoblogg

man kan inte kommentera det nyaste inlägget, men snygg nyårs outfit iallafall :D

elsa!

jo samma här!:D<3

Linnea

Hej! Hoppas du hade en bra nyårsafton! :) Kolla gärna in hur min var på min blogg och släng iväg en kommentar vetja! Kram

hanna ♡

haft det bra såhär över nyår då? :D kram

Monika

sv; Ja, fått en bra start på året? :))

ronja

sv: tack :)

Julia

Guud älskar dina bilder :D

malin <3

Tack dsm !:D

Ahang

Hej anmäl dig gärna till veckans blogg ! kram

Anonym

sv: hehe ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: