Länkbyte

| Länkbyte
Kolla in den här tjejens blogg. Hon är super söt och hennes blogg är faktiskt bra :) ♥

Tryck på bilden för att komma till bloggen!

BEXOLLILA.

men ibland är det bara vissabloggar som inte funkar..

nicole

sv: åh vad mysigt! håll fast vid din bästavän:)!

jag ska åka på mina nya skridskor :d sen mys . :)

aha, synd :d

sv: :)

BEXOLLILA.

nu kunde jag ta bort inlägget men jag kan inte uppdatera nu..

sara

fortfarande sjuk :/

' d anni

- Varför det då?:)

BEXOLLILA.

ja men nu kan jag inte lägga upp det igen -.-

haha :D

This Is Olessia

om du vill kan vi göra länkbyte :D

BEXOLLILA.

ja du kan ju säga t om du märker att ett nytt inlägg kommit upp!

BEXOLLILA.

nu funkar dert!

' d anni

- jag har bara fake så det tycker jag inte är så farligt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)

sara

tack sötnos! :)

att åka skidor ? :D

BEXOLLILA.

fast klart.. det går inte kommentrera

ronja

hallå där!

frågestund på min blogg, ask me anything!

jag vill ha alla sorters konstiga och roliga frågor att svara på, så kom igen nu och fråga på :)



kram!

Elsa

sv: Ja, jätte :D

BEXOLLILA.

märkte det..

varsågod!

Sandra

Sv: yeeees det har jag :D

Angelina

jag kunde inte komma in på hennes blogg? :P

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: nice :D nej jag har den på datorn men inte sett den än:)

Anna med A

skönt :)

bySims

Hej jag och min vän har en ganska nystartad Sims blogg. Vi skulle uppskatta om du skulle kunna gå in på den. Mer behövs inte, om du inte vill kommentera såklart ;)

This Is Olessia

okeej :D säg till mig när du vill ;)

Nicole

Sv: Det låter bra det! :D <3

Går du i 9an eller gymnasiet?

Moa Christensen

härligt, jodå iaf hyfsat :D

Sofia

Fin blogg, allt bra?

LIL' BABUSTYLE - Tävling i bloggen!

sv: tack :)

Madeleine ♥

fin blogg! :)

Caroline ♥

kul! :D



sv; vad bra! Jag är förklyld :/

malin

haha nej det var jätte länge sedan,

jag hade bara han i huvudet.

Jag kommer knappt ihåg om han är bra..hihi:D

Gabriella

Sv: =) Kraam!

marina

händer idag?

malin [fotoblogg]

kikar in och önskar dig en trevlig helg! :) kram

Angie Obell

hehe okej

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Muttiz

Så fina bilder du har i din header!

Äre du som har tagit dem? :)

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

:D

hanna ♡

hihi, jarå! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, super gott :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

sv; Aha :p

Lisa

ska kika=)

sara

Tack så hemskt mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack, detsamma!

Matilda

Vilken sötnos :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: