Gissa kändisen

| Tävling
Gissa rätt vilken kändis som finns på bilden, slumpar 3 stycken som får en länkning.
Ett tips; Han är född 26 April!

sara

hih :d hittar du på med? :D

Angie Obell

ja vet vem han är, men är jättedålig på namn. Tror han är med i honey eller någon sån film va?

sofia

okejj härligt :D <3

sara

ahh okej :D jag ska se vampire diaries snart :D jag gissar på channing tatum ;)

Anna med A

Channing tatum (stavning)



Kollar på film nu :) du?

LaRoses

Allt bra?

bexollila.

Det är channing tatum ;)!

asså jag väljer ut en av alla som röstat som får en länkning !

Nathalie

CHANNING TATUM!! :)

Nathalie

tjäna pengar på din blogg på bästa sätt!! Klicka på länken för att veta hur! :D

http://nattah.blogg.se/2012/january/basta-sattet-att-tjana-pengar-pa-sin-blogg.html

Sophie' ♥

- skolan, varit med kompis, skulle gymma men de va stängt mellan 1-4 och hann inte gymma efter 4 :( du då? :) <3

' d anni

- ja :D

ping lowhngren

CHANNING TATUM!!!! :DD tror ja ? thehhe^^

Angie Obell

hehe okej :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej najs :D

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej nice :D

allt bra?

' d anni

- kan inte gissa för jag vet inte vem det är alls ;$ haha

bexollila.

så lite så"!

Sophie' ♥

- okej :D

jag tänkte de men ser fan inte vem det är! :/ <3

Angie Obell

Ja dem är så mysiga

Angie Obell

ah 600 ungefär.

Angie Obell

ah jag äger också ett par. men använder dem aldrig.

bexollila.

Jag fixade precis min kamera ! sj=

Anna med A

a lot like love :)

MyzaaN

haha oh är verkligen sämst på namn hmm



sv; tackar :D kul du gillar dem :D

bexollila.

musik är underbart!

bexollila.

nejdå, lyssnar du spotify?

hannisen

Channing Tatum :D

Anna med A

Jaa :)

Johanna

Åh det är ju han som är med i Dear John. Channing Tatum :D <3

bexollila.

ta listan! http://open.spotify.com/user/rebeckab%c3%b6rjesson/playlist/4T1U9Yn1lVUZ4zedBI7Q8w

Fannii

ååh, han är så snygg! Channing Tatum såklart :)

Anna med A

vad gör du då? :)

bexollila.

Ja min lista är ju verklien awesome!

Anna med A

film :)

bexollila.

hahah ja det hoppas jag!

' d anni

- haha kanske jag vet :D

Anna med A

Ja (:

bexollila.

Tack så mycket !

bexollila.

Är det många som gissat rätt ?

bexollila.

va?

ping lowhngren

sv- thihi nöjet på min sida ;D

Anna med A

jag är såååå död :D

Tara&Julia

sv; Kul! :)

vi tänkte typ fota, baka och chilla :)

BEXOLLILA.

aha så du ska länka många alltså?

Anna med A

haha trött :D

BEXOLLILA.

Hmm, en kan va lite lite, ta typ 3 eller 5 men inte alla för då blir det alldeles för många. Jag tycker tre är lagom!

Anna med A

dags att sova? :)

' d anni

- den är så sjuukt underbar :D

Caroline ♥

sv; skönt att höra, jo det är bra här med !

Vad gör du ? :)

' d anni

- har mindre än halva kvar i min, men jag har en till på lager haha :D

malin

Vad bra !:D

malin

Haha ja det skulle jag jätte gärna va..

Om jag visste vem det var :D

Caroline ♥

asså svåååååårt :o kan inte komma på vem!



sv;ja !

vad gör du då?

BEXOLLILA.

Ja det tycker jag med :)

sara

ingen fara ;D

LIL' BABUSTYLE - Tävling i bloggen!

sv: nää, går bara medieprogrammet! Finns (just nu estet media och sam media) men när jag började gymnasiet så fanns det sam-media och media. Så jag går bara medieprogrammet! :)

malin

det gör jag säkert, men jag har bara eminem i huvudet just nu haha..

sv; Haha ja :P

Caroline ♥

sv; får se då då :D

samma här !

Ellinore

Förlåt för sent svar..inte riktigt orkat!Men hoppas allt är bra med dig :)

Kram♥

stephanie isabell

tack, vad gullig du är :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Imorgon blir det lugnt för min del faktiskt. Ska läsa tidningen då eftersom vi är med där - men annars är det lugnt serdu ;) Får försöka hitta på nåt, lekparken med barnen eller nåt :D Har ni kvar snön?

hanna ♡

japrecis! :D

Beatrice Jakobsson

sv: vad bra :D

Sophie' ♥

- men gud.. hahah nej jag kan absolut inte komma på? :o jag har försökt kolla flera gånger! :o <3

' d anni

- Jadå :)

Angie Obell

hehe okej :)

Emelie

lagt till dig nu! säg till när du lagt till mig! :)

ronja

Channing Tatum :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: