Frågestund

| frågestund


Jag har fått önskemål om en frågestund så nu drar jag igång en. Fråga på, om vad som helst.
Svarar på allting efter helgen. Kom igen nu!
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: förstår :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ska absolut göra det :D

Ulrika

Sv; han hälsar tack :)

marina

sv. ja den är fin.

Anna med A

är i skolan :)

Angie Obell

Ja eller hur :)

sannas rum

Om du bara fick handla kläder etc. i en enda affär tills du dör, vilken affär skulle du välja?

Tove

fin tjej :)

alexandra

vart har du sökt in, nu till hösten?

nikita

1. favorit glass?

2. kan du göra ett video inlägg, då du pratar?

3. var är du ifrån?

4. har du varit blond?

Emma ' What is love?

Vad tycker du en bra blogg ska innehålla?

Din första kärlek?

Din bästavän?

Nämn en släkting som står dig nära.

Har du varit utomlands? Isf var?

Favoritmat?

Favorit restaurang?

Anonym

är du tillsammans med jair? på g?

Sophie' ♥

bästa å sämsta med att blogga?

favoritmat?

favoritfärg?

favoritaffär?

grönan/liseberg?

vad tkr du om mig? (Sophie) ♥

Emelie

Visst tycker du Jedward är liiiiiiiiiiiiiiiiiteeeeeee söta? ^^

Mina awesome foton ♥

FRÅGA: vrf började du blogga? :)

fimpa

vilken bh storlek har du?

kan du inte snälla lägga ut nakenbilder?

angelica♥

Sv: okej :) låter kul



här är min fråga: FAVORIT parfym? vad tycker du om mig?

Canan Zanyar <3

Är du på G med någon? :D

Hur mår du idag?

Läseru min blogg?

Jag är glad att vi lärde känna varandra ! :D

När ska vi träffas?

Älskar din blooogg :D

puus <3

Julia Lindh

Älskling! Varför är du så snygg?

Om du fick välja mellan en rik och ful kille eller en fattig och snygg kille, vad skulle du välja?

Har du någon gång varit kär?

Vilka är dina bästavänner?

Vem pratar du med när du är ledsen? Vilka litar du mest på?

Snyggaste tjej/kill kändisen?

Vilken är din absoluta favoritfärg?

Oskuld?

Favorit affär?

PUSS älskar dig!

jennifer

Vad har du för planer inför sommaren 2012? :)

Bästa låten just nu?

saga

Allt bra idag? :)

vickan

Hej! Jag tror inte det skämtet om Emelie, hon som varn ar om det så vill hon bara ha mer uppmärksamhet! :o Tro ite du det? :O



Kramis!



(Svara på min mail [email protected])

sabina

thx:P

' d anni

- Skönt att höra sötnos :)

Anonym

verkligen :D

Zahraa

Sugen på en ny header? Isåfall, var med i min tävling. Där har du chansen att vinna en helt ny header och välja exakt hur den ska se ut. Headern ska göras på Photoshop!



Läs mina enkla regler och var med:



http://zahraas.myshowroom.se/tavling-vinn-en-header/#comment



Lycka till! :)

agnes

fin blogg! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

favorit smycke? :)

sv: :)

XTIO /Andreas Söderberg

När förlorade du oskulden?

vilken ställninge är bäst?

vad är dit sämsta minne i sängen?

vad är ditt bästa minne i sängen.

Cassandra - Mamma till Lisa

Kul att du är med!

Vad är det mest pinsammaste som du har råkat ut för i ditt liv?:)

Julia

Vart köper du oftast kläder?

Favorit låt?

Om du vann 1 miljon vad skulle du göra då? :D



kram!

ebba<33

allt bra idag?? (:

saga

Sv; Jaha okej, jodå visst kan jag fråga något :)



1. hur många unika besökare har du varje dag?



2. när började du blogga?



3. Varför började du blogga?



♥ Madeleine

Dom fem bästa bloggarna?

Din förebild?

aww

hur är det? :)

B Y S I S T E R S

Vad tycker du om den nya blogg.se? :)

' d anni

- tack:)



Fråga: Vad är det främsta din blogg handlar om?

Nathalie

hejhej, hur är det med dig? härlig blogg du har :)

kram och ha en bra dag!

' d anni

- Så lite så :D

F E L I C I A

1. Canon VS Nikon?:D

2. Varför just blogg.se ?;)

3. Favorit djur?:]



kram

B Y S I S T E R S

Sv: Haha oj!? såg nt att du hade en frågestund...

Men den var annmält.



Här är några frågor till din frågestund:



Favorit klädmärke?

favorit djur?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Julia

sv: just nu sitter jag och skypar med en kompis :)

dudå? :D

sv; lugnt!



bästa resan du gjort?

favorit sport?

Patricia♔

Tack :)

Myona

Jätte fin blogg! Ha det bra!

angelica♥

Sv:SÅÅ LIte så

Nathalie

sv: det är bra här med!

gjort ikväll?:)

Cajsa

vad heter du i mellannamn?



sv. allt bra söt?

batts.blogg.se

skulle du kunna köpa ut alkohol till unga?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra själv? :)

Nathalie

Sv: vad kul. vad gör ni då?:)

Cajsa

så lite så söt! :)

sandra

- Om du fick önska dig vad som helst i världen, vad skulle du önska dig då?

Julia

sv: okej :)

Anna med A

Vad gör du? :)

sandra

sv: så lite så ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vad bra :D

Elsa

sv; Okej :)

Favoritaffär?

Vad är roligast med att blogga?

Varför började du blogga?



Kram

Maria en av norrlands bloggar

Hej allt bra med dig :) va gärna med i dagens blogg vinner du får du en del nya läsare samtidigt som jag få nya läsare .http://mariaenliten.blogg.se/category/dagens-blogg.html

sandra

sv: tack så mycket :P

kalle

sv; Allt bra med dig? :D

Ulrika

Vad tycker du om min blogg? haha (A)

Om du fick välja vilket djur som helst, vad hade du varit då?

Nämn 3 saker du vill göra innan du dör.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ska sova, du då? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

görs?

Vannichi

Om du skulle få äga vilken storbloggares blogg som helst vems skulle det vara? :)

Annika - drömmen om 11 barn

favoritfärg?

favoritdjur?

favorittvprogram?

favoritartist?

favoritlåt?

Anonym

in och checka min underhållande blogg, du lär inte ångra dig! :D uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla ALLA mina hundratals läsare. följa varandra via bloglovin? http://swaxu.bloggplatsen.se



PS. Läs även detta inlägget för att få en massa saker såsom presentkort värde 1000 kronor samt biobiljetter och annat - http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/01/27/7188121-gratisboxse/

Nathalie

Sv; Jorå! :)



Vad händer i helgen?

kram

Gabbi

Något/Någon du inte kan leva utan?

Husdjur?

En serie du följer?

Favoritfilm?

Julia

sv: Tack ! :D

Matilda

ögonfärg , husdjur? :)

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, hehe ;) säg till när du svarar :)

Hanna

Största drömmen?

Favorit land?

:)

sofia

vad ska du välja för gymnaisum?

Vad gör du efter skolan?



Svar: Jodå de är de! :D

Anonym

hur lång är du?

kommer du ta navelpiercing? :)

är du på g med nån?

är du kär?

kan du tipsa om bra,roliga och smarta appar som du har?:)

favorit parfym?

Felicia Aulén ♥

vad handlar de flesta av dina mardrömmar om?

sarah

favoritmaträtt?

Har du något husdjur?

Favoritfärg?

Vad är det bästa du vet? :D



Ställ gärna några frågor i min frågestund, kram :)

http://sarahjansen.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Filippa

hej min käraste vän.

Hur är det? rullar livet som det ska?

hihi har lite små frågor till dig..

vilken skostorlek har du?

gillar du att åka skridskor?

kan du åka skidor?

säg en sak jag inte vet om dig:)

hund eller katt?

ostbollar eller ostbågar?

Skinnjacka eller jeans jacka?

låga jeans eller höga?

om du skulle köpa en vinter jacka men bara fick välja mellan en knall gul eller en knall rosa. Vilken skulle du välja?

Tycker du att jag är fin?

Har du varit kääär någon gång?

gillar du blå delfiner? du vet sånna som du åt hos mig?

vad är ditt favorit godis?

vad vill du bli när du blir stoooooor?

hängande örhängen eller inte hängade?

Vilka färger gillar du att klä dig i mest?

PUSSS ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN<3

Kattises - Alltid tävlingar!

om du fick ta med dig 3 saker till en ö vad skulle det vara då? :)<3

OLIVIA WIKSTRÖM'

det bästa och sämsta egenskaperna hos dig ?

Nora Forsberg

Tjänar du pengar på att blogga?

annnie

vilka är dina absolut bästavänner?

gillar du någon nu?

tycker du mitt rum är fint? hiihiiii

vad heter min blogg????

gillar du hannah montana?

ölkorv eller salami??

kommer du sakna grundskolan?

vilket var ditt största misstag?

vart vill du heelst bo om du fick flytta utomlands?

är jag fin tycker du???

vad vill du ha för bil?

favorit parfym?

vilka bloggar läser du?

vad tycker du om ove sundberG?????



hehehhee lite frågor sådäraa

ronja

har du haft ett förhållande någon gång?

är du kär/älskar någon just nu?

är du nöjd över dig själv?

om du fick ändra något på din kropp, vad skulle det vara?

ojsemma

frågestund på bloggen nu :)

feelfashion

är du nöjd med ditt utseende?

viki

har du nåt djur?

tycker du mest om hästar eller hundar/inget av det?

vad är din favvofärg?

hur gammal är du?



sv; såja de var några :D

hoppas din dag vart bra? :)

Caroline ♥

vad använder du för parfym ?

hur ser ditt rum ut ?

isabelle

Vet att den är avslutad men hann inte fråga!



Favorit film av filmerna du tipsat om?

Tror du att du kommer ta bort din blogg om anledningen är att du tröttnat på att blogga?



Kraaam :)

Cecilia

1. Vem litar du på mest?

2. Bästa iPhone-appen?

3.Snyggaste killen just nu? ;)



Puss din kära kusin <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: