Frågestund avslutad

| frågestund


Frågestunden är nu avslutad. Tack för alla frågor. Svaren kommer upp så småningom!
oliviachronwall

Hejsan fin blogg du har, skulle varit kul om du checkade in på min & Monettes nya blogg och lämnat en liten kommentera! :)

kram.

Chefen

fin blogg

Caroline ♥

sv; så lite så :)

har helgen varit bra då?<3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Imorgon blir det en lång dag för mig, första måndagen på länge som faktiskt är fullplanerad. Först en lugn förmiddag, sen är det tandläkare med min äldsta, sen träffa syrran på stan för att växla pengar (hon ska till Italien i helgen), sen iväg och städa på en gård tillsammans med en kompis - och på kvällen gymmet. Snacka om att jag lär sova gött sen ;)Händer nåt annat skoj i veckan för din del då?

Anonym

asså shit lol ;D haha nej skoja! :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej, nice! :D

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Vad tycker du om människor som överskrider tjockheten & människor som har så mycket finnar och inte gör ngt åt saken!`?



http://awagardi.blogg.se/2012/january/banta-satt-pa-smink.html#comment

agnes

God morgon :)

Agnes Eriksson

:)

aamandaolivia.devote.se - foto mode vardag

sv: tack tack! :) ha en bra måndag!

Sara

Sv ja, alla har sina prov samtidigt svenska läs förståelse :)

Cajsa

god morgon sötnos!

rebecca andersson

Ha en bra dag ! :)

aww

jag såg ondskan :D

Anonym

sv: tack! :)

Lisa

kul=)

MICHAELA - FOTO

sv: låter som en mysig vecka! Plugga, vara med pojkvännen eftersom han åker på onsdag, träffa vänner, fredag ska jag umgås med massa kompisar, lördag ska jag till backen och åka snowboard med en massa och söndag ska jag umgås med min kusin! :)

Malin

- Jätte kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, jag hör av mig så fort vinnaran är dragna, lycka till :)

malin

Fin blogg!

morningtwinkle

nice blog :)

Anna med A

tack :)

SAMLINGSPLATS FÖR BLOGGTÄVLINGAR

Har du en blogg som vill ha med trafik till dina tävlingar?



Är du en bloggare som vill ha chansen att synas hos andra bloggar?



Då kan "gå in å vinn" vara din framtida blogg! :)

Johanna

Svar : Självklart ;) <3

Åh förlåt, glömde ju helt bort att ställa en fråga i din frågestund :)

Anonym

Nice :)

' d anni

- Jag är van med både och så jag är lika snabb med vad som haha. Men e man mer van vid det ena så är det ju lättare :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack :D

sv: allt bra idag? :)

Jennifer

Hoppas du får en underbar måndag och en bra start på veckan :)

Gabbi

Sv: Den var jättebra! =D

Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

Snygga bilder du fotar! :D



- Sorry om du inte gillar sånna här kommentarer.



Har frågestund på bloggen...ställ gärna en fråga eller två :)

= http://faillove.blogg.se/2012/january/fragestund-301-12.html

SAGA LINNES

Vilket linje sa du :)

Men vad för skola tänkte du på? :)

MADDISENJ

Jag hade en helt okej helg tack :) Vad gör du nu?

CONVERSE

- Synd haha den var snygg :)

Vad gör du?

angelica♥

Sv: ookey lät bra :)

sandra

sv: hehe ja :D



allt bra?

vickan

Hrj! Jag blev så irreterad på den tjejen http://mylifeaskattises.blogg.se/ som äger den bloggen, att skriva att Emelie ljuger om sitt liv, som kanske är Sann historia så därför skrev jag till alla bloggar som varit inne på http://mylifeaskattises.blogg.se/ blogg. Jag vet ju inte heller om det är sant men ändå tro jag på Emelie för att hon vill ha stöttning och hjälpa folk som kanske är rädda om att prata om våldtäkter . :O Det är inget försvar men tänk på hur hon mår. Det är fruktansvärt hemskt ju att bli våldtagen. Kram Vichy!

Ysen

Kul med frågestund! Väldigt fina bilder på headern! :)

viki

Sv; Ingen orsak! Vad kul :)

Vad för roligt har du gjort idag? ;)

Kram!

sofia

Tack :) <3

nathalie

hejhej, vad ska du hitta på ikväll?

kram :)

Felicia Aulén ♥

SISTA CHANSEN ATT STÄLLA EN FRÅGA OM VAD SOM HELST! är det en unik fråga som är värd att tas upp kan den person även vinna en länkning i ett eget inlägg! http://mangoligg.blogg.se/2012/january/fragestund.html

viki

Sv; jag ska till skolan ;) händer imorn hos dig? :)

Kramis!

Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

MICHAELA - FOTO

sv: jo, hoppas på det! :)

tack så jättemycket!

johanna

fin blogg!

kan du vara snäll och kanske hjälpa mej med en sak? det finner du i det senaste inlägget på min blogg. tack :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi :D allt bra?

' d anni

- haha ja det är det ju faktiskt :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :D

Malin & Celin - Februaritjejer

Hej! Dagens blogg är ute på våran blogg nu! Jag tror du kommer ha en STOR chans att vinna!

Anmäl dig här: http://februaritjejer.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

Esmeralda<3

sv: :)



Vad görs då?

nathalie hofvander

sv: jag ska se på tv, ska du också det? :D

CONVERSE

- GALET :D

Samma här, vadlyssnar du på?

Cajsa

de luktar galet gott! :D

Julia . dearlittleme.blogg.se

Hejhej, allt bra? :)

Skulle bli glad om du kunde ställa några frågor på min frågestund :)

' d anni

- Hihi kan inget mer än att hålla med dig, älskar mitt rum :D

Cajsa

hehe ja..xD

nej nu ska jag in i duschen.. ;-)

Malin

Tack för att du var med i dagens blogg, nu är denna omgången avslutad och vinnaren finns uppe, här hittar du vinnaren & en ny omgång - http://nightmarecandyy.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-311.html#comment

Elsa

sv; Japp :)

Du får säga till när du svarat på frågorna då ;)

Emma

fin blogg! :)

Esmeralda<3

sv; Fixar header till en kompis!

MICHAELA - FOTO

sv: tack så jättemycket! :)

Elin

Är det många som kopierar märker du? Ta en titt på min blogg♥

B E X O L L I L A.

Förlåt för mitt dryga bloggande idag men jag har vart upptagen hehe!

viki

Sv; Så kul! Jag vet inte än, men ska itll skolan ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi (:

haft en bra dag? ^^

Emelie

allt bra idag då? :)

Anna med A

vad gör du? :)

ida | foto ♥

Då ser jag fram emot att läsa svaren :)



Sv: Hihi tack så mycket sötnos :) kram

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Glöm inte tävlingen på bloggisen! :D



http://awagardi.blogg.se/category/tavlingar.html

(jag har en ny tävling hela tiden, samma dag som en avslutas startas en annan) Följ mig gärna på bloglovin så du inte missar något heller! :)

angelica♥

Sv: hur äre?

Anonym

sv; svarar på allt från frågestunden imorgon, jag lovar! skulle blitt av idag.. men john blund kom över på besök.. inte riktigt vad jag väntat med! men men, måste släppa in oväntat besök också. GODNATT :D

Agnes Eriksson

Åh tack :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Allt bra då?:D

Anonym

nu är dagens blogg igång igen! kommentera "jag är med"



http://linneasstars.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-1.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: