Film betyg

| Filmbetyg


2/5 hjärtan
Filmen handlar om Adam och dr. Lawrence Gordon som ena dagen var på jobbet och levde ganska vanliga liv, men som nästa dag vaknade upp fastkedjade i var sitt hörn av ett rum med en död kropp mellan sig. Ganska snart inser de att de fallit offer för en seriemördare som gjort sig känd genom att iscensätta situationer där hans offer tar död på varandra. Med tiden emot sig måste dom försöka ta sig ur den här mardrömmen.

Tryck här för att se trailern.

Den här filmen var så otroligt seg! Pausade den flera gånger och gjorde saker emellan, man var inte alls inne i den. Jag hade aldrig ens sett klart på den om det inte var för att jag vill se alla Saw filmerna och ser man inte alla så förstår man ju inte i slutändan. Dr. Lawrence försök att luras om att Adam var död var i allafall kul (a) Hehe, det fanns delar i filmen som var bra men i helheten var den faktiskt dålig.. Jag rekomenderar den inte tyvärr.

Bild lånad från google
Tara&Julia

sv; japp! :)

:)

Händer i helgen då? :)

hanna ♡

okej, hahah :D

BexOllila.

ja jag sov gott :D sj?

MADDISENJ

Kikar in och önskar dig en fin dag!

Sanna

Hej !

är allt bra med dig idag ?

Vill bara bara tipsa om en härlig tävling om en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut till de nya härliga året 2012 !



Klicka in här : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Okej, eftersom min gubbe jobbar kväll denna vecka har jag ingen bil på eftermiddagarna - men jag kanske ägnar dagen åt bullbak o lite så. Du då? Vad ska du göra?

' d anni

- Okej :D hur e det idag?

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

LIL' BABUSTYLE - Tävling i bloggen!

sv: Jag går medieprogrammet :)

sara

åh okej, gick det bra då? :D

sv; HIhi :D

Sofhi

Det är ju den första filmen som äger!!!

Jäklar! Den kommer bli kult om några år, tillsammans med the human centipede :P

Madelene ♥

Hej !

Dagens blogg är nu avslutad.

Kika in & se efter om det blev du.

Blev det inte det kan du alltid anmäla dig igen :)

KRAM

Anna med A

ska snart göra mat :)

Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

Hej!

kikar förbi och tänkte säga att jag har en tävling på G inne på min blogg.

Vinsten är valfri välja en bok (deckare, roman, dokumentärthriller) eller design som jag gör efter önskemål.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa verkligen! :)

HANNA

sv: träna :D

sofia

haha :D <3

bexollila.

jag hatar saw filmerna !

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jag är självlärd ;) Har testat mig fram och kollat in "gör så här"-sidan som finns.

Lisa

sv; haha jag är 18 och skrev så på skämt haha:D

Johanna

Svar : Hihi tack :D <3

Hanna

Den låter inte så spännande för min smak, jag har nog sett bättre filmer faktiskt!

SV: Mitt landställe liger i Skåne, Hemmestorp!!

Det är så fint dära :)

Kramis

SAGA LINNES

Shit vad längesen jag såg den :D

' d anni

- Härligt det är super:)

Här är en bild på tatueringen : http://daanielab.blogg.se/?tmp=11171548



La till stjärnor på den idag hade inte de förut :) + inte den bästa bilden.

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

batts.blogg.se

ååååså hemska filmer D:

Sophie' ♥

- så lite så :) <3

sv; Plugg sj? :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

malin

Ja det har jag, fast inte lika bra på att gå upp haha själv ?:D

' d anni

- Tack så mycket :) asså ifyllningen känns ju alltid och det är ju så tunt där, samma när jag fyllde i den i nacken kändes också :) men det är värt den lilla smärtan :D

batts.blogg.se

blundade du ngt haha?

malin

Va broaw :D<3

Angie Obell

ja absolut :)

sv; Hehe okej ;;)

malin

vad gör du nu ?:D

sv; Tack :)

Angie Obell

Tack :)

Sophie' ♥

- så bra :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack Amanda! :)

Angie Obell

hatar den filmen

bexollila.

jag har sett en del jag blir bara äcklad :s

Angie Obell

Ja har aldrig klarat av att kolla klart på någon av dem

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hihi :)

Angie Obell

Såg en bra film igår, hostel 3. den borde du se.

casandra & moa

http://smmiilee.blogg.se/2012/january/nu-har-vi-bestamt-oss-fragestund.html#comment



skulla vara skit shysst om du fråga nåt!

IL.R

- älskar sawfilmerna :)!

kajsa

saw 2 är mycket bättre :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: