"du sårar dig själv genom att älska honom"

| Djupt
MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Kul att höra :D

Molly Bergström, UPPSALA

Inte just nu men jag har ridit hela mitt liv och dansat och så ;D

Molly Bergström, UPPSALA

Om det inte känns bra ska man strunta i det :P

Julia

Jätte fin blogg ! :)



Allt bra ? :D

Molly Bergström, UPPSALA

men du måste väl inte? :)

Molly Bergström, UPPSALA

aa jo förstår hur du menar :(

Julia

sv: okej , det är bra med mig också :D

Vad ska du göra imorgon då? :)

Anna

Tack så mycket sötnos<3

Molly Bergström, UPPSALA

Du får köra gärnet nästa träning! :)

Molly Bergström, UPPSALA

är det en gång iveckan? :)

Julia

sv: okej , imorgon så ska jag till skolan och efterdet så ska jag nog till stan en stund :D



bloglovin byte? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Aa okej :) är det bra träning?

S A R A

sv; jadu, har tydligen haft nån slags fobi för sand hela livet , klarar inte av att gå eller ta på sand eller röra det får panik då haha!

Molly Bergström, UPPSALA

Alltså :p det en bra träningsform?

nikita

söt :)

S A R A

sv; haha jo :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi okej ;D skoj!!

Vad gör du annars om dagarna?

Annika - drömmen om 11 barn

Lita på magkänslan!

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe mysigt :) jag gör väl inte så himla mycket. Är mest med min pojkvän! :)

Julia

sv: okej , jag har lagt till dig nu :D

Molly Bergström, UPPSALA

Ja verkligen :D 5 år hihi

S A R A

sv; tack! detsamma :D

Cajsa

Allt bra?

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi jaa (A) :D:D

Jag är asgammal ;P gissa

Nina Kaufmann

Fin blogg du har :D



Jag är just med och tävlar i en fototävling här: http://wordsareweapons.blogg.se/2012/january/utkast-jan-22-2012.html#comment

Och det skulle betyda mycket för mig att vinna :D Så om du har lust får du gärna rösta på min bild (nummer två), det tar bara en minut!



Kram :)

Molly Bergström, UPPSALA

hihi japp :P 17 xD och du är 15? :)

Molly Bergström, UPPSALA

hihi okej :D

rebecca

fin blogg, skulle bli glad om du checka in min och slängde en kommentar :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. yes, men är typ jämt i visby :)

Anna

allt bra annars då?



kram

CASSANDRA - TÄVLING

söt bild :D

S A R A

sv; så lite så! :)

Agnes Eriksson

Jättefint hår :)

Molly Bergström, UPPSALA

Nej tyvärr inte :P

S A R A

sv; ohja :D

Anna

härligt att höra , jadå med mig är de kanon bra.Vad gör du då?



kram

Agnes Eriksson

Så lite så :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ja, vat ska du bo? :D

Molly Bergström, UPPSALA

Jag skrev om det i ett inlägg längre ner :(

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, du skulle nog spö skiten ur mig. ;)

S A R A

sv; ja den är fett härlig ;)

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe jao ;P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tofta? :)

Anonym

Sv, hehe ja jag kan ju knappt kasta det där klotet utan att ryta tummen. ^^

Molly Bergström, UPPSALA

"så ledsen och besviken" heter inlägget :)

Anna

okejokej ,ne inte mycket här heller,



kram

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, oj förlåt. Det jag mena var bryta tummen. :P

Molly Bergström, UPPSALA

Jaa :( <3

Nej alltså, jag har svårt att åka iväg och så..

XTIO /Andreas Söderberg

vem är det du älskar btw?



Sv, hehe jag har stuka tummen en gång när jag bowla ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar att jag visste :$ jag har social fobi, och så är det som en "spärr" som tar emot liksom.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaha, där bor min vän plus att det är nära min pojkvän :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bara när jag är hos killen :D

Molly Bergström, UPPSALA

Ja =/ det är riktigt jobbigt faktiskt :$

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

aww

tack :) >3

Molly Bergström, UPPSALA

Men men ;D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag är jämt vid min kille :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sjukt gott :D

Amanda

nu är vinnaren av veckans blogg är ute, kolla om det blev du eller anmäl dig igen! :)

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment

Birta

allt bra ?

Btw. nästa söndag lottar jag ut 6 vinnare i veckanskblogg anmäl dig gärna här:

http://birta.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Anna med A

20 :)

sv: :)

CASSANDRA - TÄVLING

sv; tack sötis :D

Agnes Eriksson

Håller med :)

Hanna

Heej, hur har din vecka varit? :)

Sööt bild!

SV: Okej, haha :D

Kramis//Hanna

Anonym

Fin du är :)

angelica♥

Sv: så äre vettu ;)

hur har veckan sett ut för dig?



fin bild :)

Nadja

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: