by amanda

| Vardag
Jag ber om ursäkt för ingen uppdatering men har inte suttit framför datorn. Igår sov jag hemma hos Whanessa i Norrtälje. Vi åt på donken, träffade bland annat Martin, Gurra osv. Vi var hemma hos Gurra en stund och kollade på tv, när vi kom hem vid halv 1 åt vi lite och satte sen på en film. Gick inte och la oss fören vid kvart över 5 på morgonen och vaknade vid 2. Kollade lite på tv och sen åkte jag hem. Super mys har det varit med henne!

När jag kom hem bytte jag om och mötte sen coola Filip. Vi blev skjussade till Slussen, åt middag på Tacobar och nu sitter vi hemma hos mig. Kollar på tv och äter Ben&Jerry's glass. Muuums. Bloggar kanske något mer senare. Puss&Kram

Charmigt värre när vi låg i sängen sådääär ;)
A ll y s a n d r a

Allt bra idag?:)

nikita

söta ni är :D

nikita

Hejhej, jag har frågestund, skulle vara snällt om du fråga mig lite? ;)

tova [ en blogg utan pappa ♥]

hehe tack dsm :D

kramm!<3

Emilia ♥

Är allt bra med dig idag sötnos? ♥

alva

sv: nice, bara vara hemma och ta det lugnt.

vad söta ni är

malin

vad tyckte du om den ?:D

Johanna

Svar : Tack du med <3

Emelie - tonårsbloggen♥

Fin blogg du har tjejen! Kika gärna in i min och lämna en liten kommentar!



Kram från Emelie ♥

En blogg om mitt liv som tonåring och en stor dröm om att bli stylist!

SAGA LINNES

Hejsan!

Checka gärna in min blogg.

Nu börjar jag blogga igen efter min halvdana bloggning!

Du får ha en härlig söndagskväll

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Hoppas du vill vara med :D

HANNA

hihi söt bild :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Finisar! :)

- tack så mycket!:D

Malin

Hejhej! :) Jag har en veckans blogg tävling nu, var väldigt gärna med!:D Tryck bara på länken ;) http://lindegrens.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

Ha en fortsatt bra kväll och förlåt om jag störde!<3

stephanie isabell

jag gillar din blogg :D

Malin

Hejhej! :) Jag har en veckans blogg tävling på min blogg nu! Du får vääldigt gärna vara med!:D Tryck bara på länken ;)

http://lindegrens.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

Ha en fortsatt trevlig kväll och förlåt om jag störde! <3

ping lowhngren

Myspys! ben & jerry<3333333

BexOllila.

Förlåt för sent svar, jag har som sagt vänt på dygnet och glömt av bloggen ungefär..

sv; Hehe ;:D

ISAB3LLA- photography

Åh, vad gott med Ben & Jerry's...

Hanna

Hoppas din dag har varit härlig hitlls, vad händer ikväll? :)

Låter härligt, roligt och mysigt! Haha :D

SV: Var lite sjuk i början av julovet, förskyld men det gick över :) Vad har du gjort i jul?

Kramis

Lisa

sv; jasåå.. det var ju lite trist:( men googla och sök på problemet, det brukar finnas forum där folok har haft samma problem:)

Solin

Sv: Det är bra med mig också, vad gör du? :)♥

Härligt och höra! :)



Jodå samma här, vad gör du då :D? Kram

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Eller hur!

Sophie' ♥

- ty :D <3

Enya♥

Sv; Härligt! samma här :D



sv: :)

Anna med A

Den var inte så överdrivet bra ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

hanna ♡

planer för kvällen idag då? :D

Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett vinnaren i Dagens blogg, gå in här för att se om det blev du eller anmäla dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-3.html#comment :)



Kram /Smilinggirls

sofia

okejj :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, inte mkt :;P

sara

nice, vad har du sökt för jobb? :D är bara sängliggandes så ingenting ;)

a m a n d a s f o t o

fint :D

Emmababy

sv: haha kej :D hur har din dag varit? :D

Moa Christensen

så lite så !

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :)

aliciajasmine

Hej, jättefin & söt blogg! :)

Elsa

sv: Ja, visst är det roligt :)

SAGA LINNES

Så lite så :)

alexandra ekstrand

hej! jag ska skapa ett nytt domännamn och skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst på det namnet du gillar mest. tack på förhand, puss ♥

SAGA LINNES

Ja, verkligen..

Elsa

sv: Jaså, gud vad kul! Går det bra då? :)

Funderar också på att börja ;)

Moa Christensen

tack så mycket !

emma härnqvist

tack :) hoppas att du mår bra?

isabelle

sv: ja visst är den! :)

LIZACH

sv; Gött! Jodå, det är bara bra här :)

tova [ en blogg utan pappa ♥]

varsegod, allt bra? :D

kram!<3

Anna med A

haha det är ju en stig helmer film :D men den var inte så bra som man skulle tro att den är,

älskar din bild i mitten på din header! så fin :D

Moa Christensen

ska du hitta på i morgon då?:D

tova [ en blogg utan pappa ♥]

samma här :D

kram!<3

lina

varsågod :)

Hihi bara sanningen (;

Sophie' ♥

- tack amanda! <3

Anna med A

Varsågod :)

A ll y s a n d r a

svar jooo de e bra med mig också :) bara att skolan börjar imorgon :/

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

göörs?:D

isabelle

sv: tack men du är tusen gånger finare ♥

tova [ en blogg utan pappa ♥]

aa :D

bella

Härligt! :D

SAGA LINNES

Nej, jag börjar den 11, dudå? :)

bexollila.

hahah ja :D'har ni fått ngn snö idag :)?

sv; Tack :D

ping lowhngren

vad e din favo smak? ;D

Emelie ♥

så lite så! lust att följa via bloglovin? :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Kul att du är med, lycka till!

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är bra. Gjort nåt kul ikväll?

malin

Vaa ?!;;o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: