Svar på tal

| Svar på tal

Anonym om by amanda:
fina ögon:) Villken mascara använder du?
Svar: Tack så mycket! Jag använder L'Oreals Volume Million Lashes.
Den är super bra och jag rekomenderar den verkligen. Man får inga klumpar och fransarna blir ganska långa för att bara använda en mascara :)


Tjänare coolingar ! Idag gick jag upp halv 11, fixade mig och mötte sen Meliina inne i stan. Vi tog en fika, gick runt och pratade och sådär. Därefter åkte jag till Gamla stan och mötte Elin, Olivia kom och vi gick till en piercing studio. När vi var klara där mötte vi Jair och gick till Tacobar. Åt lite och nu sitter vi hos en polare. Bloggar mer ikväll, pussar

 

cherie's välgörenhetsblogg

skulle du vilja ha mer besökare till din blogg titta då in här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cheriespringare

Mli

Kul :)

Gabriella

Sv: Tack så mycket! =D

Anonym

vad fin blogg du har! :)är allt bra med dig?

CASSANDRA - tävling!

sugen på ny header? gör det för bara 50:- och du får länk i min blogg med 300+ besökare :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Gött, jo bra! Görs? :D

Kampen att bli någon annan

Svar:

Jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig!

KRAM =)

sofia

jodåå :D

ping lowhngren

Hhaha tyckte jag med ;D satt o garva ihjäl mej när jag såg den först XD

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg. Spana in bloggen för att se om det blev du!

Hoppas du har haft en bra dag :)

JFdressage

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)

malin

Tack dsm !:D<3

Sophie' ♥

- javisst <3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Snygging! :D

- hihi ja visst är det :D

JFdressage

sv: följer dig nu! säg till när du följer oss! :)

Saandriiiee - Kungälvs bästa blogg

härligt, de e bra med mig.

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej, jag ska sova nu ;D

Johanna

Svar : Hihi ja det var det verkligen :D <3

tova

varsegod :D

malin

<3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

Anonym

Tack sötan :)

amanda · fotoblogg till 110%

hoppas det är bra me dig! själv är det bra, men jag tar en bloggpaus och kommer tillbaka den 9 januari! Hoppas att du kommer tillbaka till bloggen då! :D

Emilia ♥

Önskar dig en fin dag! :) ♥

emilia

var det ngn av er som gjorde ngn piercing? :)

Zaga

Allt bra med dig idag? :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej samma här :D kram

ALVA

sv: jo allt är bra med mig! några planer för dagen? :)

•·•·Sockerlollo ·•·•

Hej, allt bra? va ett tag sen :P



Jag nu startat en facebook sida FÖR ALLA. Gå in och gilla den, alla bloggare samlas här, tips och skvaller... ( bara snälla saker haha)

här kan vi snacka om blogg och bloggare, och allt annat som faller er in!

Ingen spamning,tack! Detta är för alla som är egnagerade bloggare och vill ha mer trafik, samt tips och ideer.



Här är länken:

http://www.facebook.com/pages/Blogyou/123661901086730?sk=page_getting_started



skriv gärna något om dig och din blogg, på sidan eller hos mig på min blogg.

Jag kommer jobba hårt med denna sida så, och har precis börjat!

Vill du va med redan nu?



Kram Louise



sockerlollo.blogg.se

LIZACH

Hej! Hur är det med dig? (:

Solin

Hej, är allt bra? :)

Kram ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, det värmer verkligen! :) <3

hihi tack finis! :D



allt bra idag då :)? kram

Tara & Julia

Sv; hihii aaa ;)



Men du jag måste faktiskt fråga, hur lång är du, för du ser ganska lång ut .. stämmer det ^o^

Sophie' ♥

- visst är det <3

nikita

fin bild! :)

hanna ♡

tack så mycket, snälla du! :D

malin [fotoblogg]

vilken fin blogg du har =) hoppas du får en bra start på helgen! kram

•·•·Sockerlollo ·•·•

Hej, allt bra? va ett tag sen :P



Jag nu startat en facebook sida FÖR ALLA. Gå in och gilla den, alla bloggare samlas här, tips och skvaller... ( bara snälla saker haha)

här kan vi snacka om blogg och bloggare, och allt annat som faller er in!

Ingen spamning,tack! Detta är för alla som är engagerade bloggare och vill ha mer trafik, samt tips och ideer.



Här är länken:

http://www.facebook.com/pages/Blogyou/123661901086730?sk=page_getting_started



skriv gärna något om dig och din blogg, på sidan eller hos mig på min blogg.

Jag kommer jobba hårt med denna sida så, och har precis börjat!

Vill du va med redan nu?



Kram Louise



sockerlollo.blogg.se

emma härnqvist

så skönt med sovmorgon :)

Enya♥

Allt bra? :D

ronja

fin :)

sofia

va me en kompis å sen blire nog bara att chilla resten av lovet, dusj? :D <3

Marion Söderberg ☆

superfin blogg!

hur är det med dej idag då? :)

kika gärna in på min blogg och ställ några frågor i min frågestund, :)

http://marionnelly.blogg.se/2012/january/bara-fraga-pa.html

kram!

Anonym

följer dig redan följ mig med

angelica♥

sv: jorå det funkar!

tycker du kan fråga nån fråga i frågestunden när du ändå är inne på min blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: