by amanda

| Vardag
Igår skrev jag aldrig något inlägg om vad jag gjorde. Men efter privat lektionen i bowling träffade jag Gustav och Canan. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och pratade innan jag åkte hem igen för att plugga. Idag efter skolan mötte jag Nicklas. Vi gick till Cecilias praktik och hämtade henne. Sprang runt i affärer innan Oliver kom. När han kommit satte vi oss på Espresso house och pratade. Åkte hem runt 17-18 tiden för att plugga. Nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar på musik. Ska snart återgå till pluggandet, har matte prov imorgon. Önska mig lycka till!
Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jaa! :D

lina

sv: Okej ! inte så mycket, typ samma här :) Väder då ? :)

♫♪ Sandra T

jag går sista året på media :)

Zandra

sv: härligt! :)

' d anni

- Trist med matteprov, men lycka till :D

SAGA LINNES

Tyckte det lät asbraaa :) Har du varit på öppethus redan? :D

nathalie

sv: okej vad för prov? :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jaså? Nej jag hade ingen, ingen egen. Har en digital och brukar låna pappas kompakta ;D

frida

sv; hehe ;)

allt bra?

Clara

HAHA, sant!

' d anni

- det var så lite så :D

Zandra

sv: Awesome! :)

♫♪ Sandra T

nope vanlig media, de ändrade till media-sam och media estet i höstas tror jag :)

alexandra | fotoblogg

lycka till med matten :)

angelica♥

Sv: yääh

lina

sv: asså typ om ni har snö och så :)

SARA- IMSOOUTRAGEOUS

sv, ja är bara uttråkad :D

vad ska du göra ikv då?

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej sötnos! Nu har jag lottat ut dagens blogg. Kika in och se om det vart du :) & om det inte vart du kommer det faktiskt en till chans imorgon! Puss

Anna med A

vad gör du? :)

Patricia♔

Kikade du på Top Model ikväll?:)

SVAR: Haha nice! :D

elinlinnealindvall

Pluggpluggplugg, usch vad tråkigt !

Lycka till på matteprovet ! ;)

sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)



Kramar

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra :)

det är bra här med!

haft en bra tisdag?

Anonym

sv: ne, kan fixa?! :D

isabelle

är det en hel termin eller något liknande med privatlektioner i bowling eller är det några gånger? :)

ida | foto ♥

Sv: så lite så :)

sara

sv: ja visst är de :')

B E X O L L I L A.

ja verklign!

Johanna

Svar : Hihi tack <3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej ^^

jag kollar på vakna med the voice from imorse :P hehe

Anonym

Svar: Tack tack :)

Helen

Tackar tackar :)



Hoppas allt är toppen med dig :)

Felicia Aulén ♥

sv; eftersom du ställde minst en fråga i min frågestund så ville jag bara viska i min fågels vägnar att den nu har blivit besvarad! alla svaren finns nu!

Agnes Eriksson

fixar mej, själv? :)

chefen

okej ja bloggar bara

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod! :D

sarah

Svaren på frågestunden ligger nu uppe på bloggen :)

SOFIA

Hoppas du får en fin Onsdag fina du! KRAM

Fotograf Sandra

Jag ska sätta igång en tvättmaskin och sen sätta mig och äta lite frukost innan jag sätter mig och jobbar lite hemma.



Vad ska du göra idag då?

Kram

catrin

Vad fin du är och du har en fin blogg :)

Vem?

lycka till :D

Shuue! allt bra idag? :)

catrin

Gillar du färgen rosa?. :) - http://casan.blogg.se

Emma ' What is love?

tack så jäääättemycket! :)

Emelie

Sv: Jaaa :') Inte dom från konserten men dom andra :"D <3

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej du! :)



Jag startade precis en "dagens blogg" tävling på bloggen för jag ska iväg och plåtas! Vinnaren utses när jag kommer hem ikväll inför mina 1000+ läsare! Kika gärna in. Kramis

Maria en av Norrlands bloggar

hej nu är dagens avslutad gå in och kolla om just du vann om inte va gärna med igen lycka till !http://mariaenliten.blogg.se/2012/february/dagens-vinnare-dagens-blogg.html#comment

CONVERSE

- Hur många intagnings poäng behöver man för att komma in på Sam media på media gymnasiumet? :)

nikita

fin due <3

morningtwinkle

hows it goin ? :)

Gabbi

Sv: Aa =D

Zandra

Yes! :)

' d anni

- Tack gullet :)

Ställ gärna fråga i min frågestund hiih.

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

Sv. Jätte kul att du är med och tävlar! jag meddelar när vinnaren har utsetts! :D Om du inte redan kommenterat 2 gånger att du är med , så passa på! 2 kommentarer / person!



ikv ska jag nog oxå ta de lugnt, men packa blir edt oxå :D

Sveriges egna Barbie

tack :D

Anna med A

kollar på teve :)

Lisa

fina bilder:D!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: hihi, jag med!

allt bra?

Sveriges egna Barbie

:)

♫♪ Sandra T

tack! :)

morningtwinkle

thank you<3 :)

carmen - foto & design

lycka till med matteprovet! Själv har man spanskaprov... :)

Cajsa

hehe jo det va sjukt irriterande..xD

Sveriges egna Barbie

inget dd :)

Anna med A

Vänner :)

MICHAELA - FOTO

sv: haha, gör det? :)

Cajsa

för att jag skulle inte hinna hem och hämta gå tillbaka och sedan bada innan carro blivigt klar. :P

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv typ ingenstans, ska hoppa i is vrak, vatten alltså utomhus, kommerbli blöt så måste ta med mej massa grejer ://

Lisa

så lite så:)

Lisa

sv; Ja visst är dem:D!

Sveriges egna Barbie

oki vilken låt?

sveriges egna barbie

haha :D

sveriges egna barbie

fiiin :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: