by amanda

| Vardag
Frågestunden avslutas ikväll så passa på nu!

Igår när jag kom till Norrtälje så träffade jag Whanessa. Vi gjorde inte så speciellt mycket, hennes lillebror följde med också. Satt och pratade lite innan jag gick hem till Tessan för att äta middag. Några timmar senare gick jag ut igen, mötte Whanessa och vi gick hem till henne. Softade lite och träffade sedan Sebbe och Kristoffer. Vi gjorde inte så mycket, stog och pratade och hängde lite på donken. Jag kom hem runt halv 12-12. Satt lite framför datorn och sedan gick jag och la mig. Imorse duschade jag och fixade mig sedan bar det av till ett lekpalats typ. Lillebror skulle ha kalas så satt där medan det höll på. Vid halv 3 blev jag skjussad till bussen och det bar av till Stockholm. Mötte Filippa på hemvägen och nu sitter vi hemma hos henne och ska äta lite. Men bloggar mer senare. Puss&Kram
jessica

http://jessicaochmalin.blogg.se/

LÄS GÄRNA!

Lisa

så lite så:)

Anonym

Svar: Så lite så :)

Malin

- Jätte kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, jag hör av mig så fort vinnaran är dragna, lycka till :)



Förresten, hur många vinnare tycker du det ska vara när jag kör dagens blogg?

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: mmh :/ jag skrev till företaget men jag får ingenting :/ jag som blev jätteglad över att jag vann o så visade sig allt vara en stor fakead tävling :(

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack! :)

B E X O L L I L A.

det har jag hehe

Anonym

Ha en bra fortsättning!

Cajsa

aww tack sötnos! :D

en blogg om 5 systrar

Vad roligt att du är med i våran dagens blogg! Fyra vinnare kommer att utses klockan 20.00 ikväll! Så kika in då:) kram<3/Systrarna Backström

Anonym

Svar: Har tagit det lugnt, självdå? :)

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Tjeeeningen! Om du eller någon i din närhet har en av mobilerna nedanför startade jag precis en tävling där du kan vinna ett skal+skärmskydd från blingskal! Var gärna med och tävla! :D

iPhone 4/4S

Samsung Galaxy SII i9100

Samsung Galagsy S i9000

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hihi :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja det har jag haft ;) sj?

sv: Nej, tabletterna hjälper inte. De gör att jag får mindre ont, men de tar inte bort värken. Och jag är såpass van smärtan så att jag kan tänka mig bort huvudvärken när jag har tagit en tablett, och därmed blir den värre sen när tabletten slutat värka :(

Cajsa

ska du göra i kväll då söt? :)

B E X O L L I L A.

dem tacka nog!

Nora Forsberg

Fin blogg.

agnes

fin blogg :D

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: Smycketävling man kunde vinna ett par örhängen och en ring!..jag blev verkligen skitglad när jag fick reda på att jag vann, det var då min morfar även gick bort så hon fick mig på jättebra humör då men sen visade sig att tävlingen var fake så ahh du kan ju lista ut hur jag mådde efter de :(

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej! :)

Anna med A

Ja :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv : okej ;D

Cajsa

typ inget...degar..xD ska snart sätta mig och se på tv resten av kvällen tänkte jag men får se hur jag gör. :P

B E X O L L I L A.

jadå

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: nee det gör hon inte och det verkar som att hon inte bloggar längre som hon brukade göra? .. hon accepterar mina kommentarer men ignorerar mig helt? .. så omoget liksom..varför kan hon inte bara stå för vad hon har gjort? :(

Nora Forsberg

Sv: Tackar! Om jag hittar den, haha.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :)

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv :D

va görs?

aww

dujaa! hoppas dagen varit bra<3

Cajsa

hehehe...xD

usch jag har tråkigt.. :(

Anna med A

Ja men det är de jag menar! Frisörer gör aldrig som man vill

B E X O L L I L A.

hahaha tack, bilden e ju ba knas1

Nora Forsberg

Sv: I see :)

FANNY

Fin blogg! Har du haft en bra helg?

Kram!

Cajsa

hehehe ok..xD

B E X O L L I L A.

hahaha men din bild är fin!

Anna med A

Okej, härligt :D

aww

va kul:) o göra vad?

Cajsa

hahaha men det är som det ska vara...xD så brukar jag och carro också göra.xD

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: ja eller hur,det tycker jag med!

Anonym

sv: mm :D

sofia

varse :D

FANNY

Sv: Japp, det har jag :D

B E X O L L I L A.

så lite så sötnos sj!

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv ooh kul :D

nnja inte så mkt :D

Cajsa

hahahaha...xD

nej men om man skulle se lite 2½ män :)

Anna med A

Jag gråter typ när jag klipper mig HAHAH.

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja eller hur :D

Kattises - Alltid tävlingar!

sv: aja hoppas att hon iallafall har lärt sig en läxa! :/

B E X O L L I L A.

han är grym och inte nog med det, han är snygg!

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv yes :D

vad görs ??

B E X O L L I L A.

hehe ja mumma på han!

Isabelle :]

Haft en bra helg? :)

SVAR: Jag svarar på kommentarer :)

Vad har du gjort idag? :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv opsi, nu skickade jag till fel blogg ;D



sv. hihi :D

Emma

Söt bild :)

Cajsa

det funkade inte. :/

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi det visste jag redan men aja :** vad gör ni hos henne då ?

aww

mys :D

B E X O L L I L A.

gör du då?

MICHAELA - FOTO

sv: skönt :)

det är bra här med!

Haft en bra helg? :)

aww

<3

B E X O L L I L A.

najs!

gör nidå=?

ne jag dunkar wiz hehe :D

Anna med A

Haha det hoppas vi :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hah :D

aww

ja :) inte så mank lagar! hihi

aww

skönt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: