by amanda

| Vardag
Idag har det väl varit en ganska bra dag. Jag fick sluta tidigare så gick hem till Ulrika efter skolan. Vi åt amerikanska pannkakor och kollade på Gossip girl. Mötte därefter Cecilia i Gullmarsplan för att åka till bowling hallen. Vi körde några serier och åkte sen till donken. När jag väl kom hem pluggade jag lite och nu ikväll har jag bara chattat med vänner, lyssnat på musik och pratat i telefon. Jag ska alldeles strax röra mig mot sängen. Men vi hörs imorgon igen. Och ja jag ska försöka bli bättre på att uppdatera!

bild från typ 2010
malin

Det kan vi göra :D kan lägga till dig nu med en gång så kan du lägga till mig med =)

REBECCA

sv: okej, låter roligt! :D

Ulrika

Sv; visst, jag lägger till dig nu :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, kul (:

typ skola :/ hehe

isabelle

sv: ja eller hur! :D

S A R A

sv; lagt till dig nu, blev nr 214 :D säg gärna vilket nummer du blev då du la till mig :) kram!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: japp :Pp

nej tack, vi gör inga byten ^^

S A R A

sv; oki! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: japp ^^

vad ska du göra imrogon då?

Anna med A

Ja :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, tränar/spelar du bowling? (:

skola + ridning ^^

Kalle Hedin

sv; Ohh yeahh!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, fett kul! :D

Anna med A

Skola :)

Kalle Hedin

sv; inte mycket alls ;)

Johanna

Svar : Han skrev typ bara något med tro vad du vill.. Sen skrev han att han inte ville bråka med mig längre och att jag kunde smsa honom om jag ville för han skulle lägga sig i sängen. Sa till honom att han kunde smsa mig ifall han ville det, för jag tänker verkligen inte hunda efter honom. Men gissa ifall han hörde av sig? Nej. Så det kan inte ha varit så viktigt. Han har ju dock under en lång period sagt att han tycker om mig mer som vän men vet inte riktigt ifall han menar det eller inte.. Förut sa han allafall att jag var den enda han någonsin varit riktigt kär i. Men jaja... Får se ifall han hör av sig något mer :)

Jo töntigt när killar säger att de gillar en efter bara ett par gånger, haha. Det är ju inte ens möjligt typ :) <3

JULIAOFSWEDEN ♥

-jo, det är ju de:)

hur mår dudå? kramis!

FruKnepig [en klick humor]

Nämen oj vilken trevlig blogg man trilla in i, denna får man kika vidare på :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jajamen det är kanon med mig, alla tiders faktiskt :) Vad har du gjort ikväll då? :)

Helen

Aha då förstår jag :)

Ulrika

Sv: vad bra! :)

Agnes Eriksson

tack :)

S A R A

sv; nja är ganska sämst på att ställa frågor, haha ;)

Anonym

Svar: Tack tack! :)

FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

hej Babe <3

Nu kan du se vem som vann dagens blogg!

Blev de inte du idag är de bara på de igen, imorgon kanske du blir dagens blogg



PUUSS <3

sabina

okej:)

Gabbi

Sv: Vsg!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, aha då ska man inte utmana dig på bowling alltså. ;P

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ja de är supper :D Sj?

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en härlig torsdag :)

Anna

Hej! Vill du vara med och tävla om ett snyggt nyckelsmycke? Klicka här -> http://annastyle.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-nyckelsmycke.html#



Kram

Rebecca Jansson'

sv' Tack själv :) Du få ha en bra torsdag!

Julia

åh älskar gossip girl, nu blev jag sugen på att titta på den :D

kajsa

fin blogg!:)

Fotograf Sandra

Jag har precis ätit god kasslergryta och nu har jag satt mig ner på kontoret hemma och arbeta med bilder och skriva lite på mitt kommande projekt!



Vad gör du?

Kram

Beatrice jakobsson (foto)

sv: tack :D!

Molly Bergström, UPPSALA

Tack :D hur är det?

Beatrice jakobsson (foto)

sv: okej okej :D

Molly Bergström, UPPSALA

Najs! jodå :P vad gör du?

beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaha, vad ska du göra då? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Jaha heh e:P när börjar den?

beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :)

Molly Bergström, UPPSALA

Ett tag kvar :P

jag svarar på kommentarer och kollar tv!!

beatrice Jakobsson (foto)

sv; skoj :D

kanske se då ;)

Molly Bergström, UPPSALA

Är det långt?

Jag kollar på äntligen hemma :P

beatrice Jakobsson (foto)

sv: vem vet :)

Patricia♔

Gossip Girl är ju bara så bra:)

Molly Bergström, UPPSALA

jaha okej :P vad tränar du?

Molly Bergström, UPPSALA

Jaha vad kul! är du duktig?

Angie Obell

Ja eller hur! :)

Molly Bergström, UPPSALA

Jaha okej :D shit, jag är sämst på det!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Gött :D

Molly Bergström, UPPSALA

Haha fast det gäller typ allt :P

hur länge har du hållt på med det?

Angie Obell

typiskt :P

Molly Bergström, UPPSALA

hehe jaha :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: