by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Jag är trött, hiihihihih. Klockan är ju typ 1 på natten, svin sent verkligen. Hohoho...

Idag slutade skolan vid 3, åkte med Filippa och Annie till Julias skola. När hon slutat tog vi sällskap hem. Jag och Filippa åkte hem till henne, åt lite och mötte sedan Annie. Vi drog in till stan, köpte våra bio biljetter och sen gick vi till tacobar och åt middag. Därefter chillade vi runt på Sture p, så jävla balla! Softade lite på hemma orten ni vet ;) Haha nej men ah, sen mötte vi Julia. Vi gick till bion, såg på Hamilton och den var super bra. Skriver om den senare också. När bion var slut åkte jag och Filippa till Skanstull. Träffade Svante, Tage, Matthew, Jacob, Joel, Nippan och Simon. Softade på donken och nu har vi precis kommit hem. Sover hos Filippa inatt. Puss&Kram ♥



Madelene - Tävlingar igång ♥

Hej !

Bli medlem via den här länken & få gratis presentkort(var ifrån som) !!

Det är GRATIS & SUPER ENKELT !

http://www.gratisklader.se/?r=201186

Kram ♥

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Fina ni är :)



- ja visst är det, hihi :D

Helen

Härligt :)



Hoppas du får en toppen fredag :)

Emelie

Donken! Hahahah standard! ;D

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Hej, är allt bra?:)

Kram♥

Agnes Eriksson

Fina bilder :)

elin ♥

sv ; jorå allt är bara bra :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

emma härnqvist

den vill jag också se :)

marina

sv. härligt :)

nikita

kul! :)

Linnea Montazami ♥

Hihi vad gör du gumman :)? kram

Emma ' What is love?

Hoppas du får en fin lördag sötnos :)



FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

sabina

okej najs :)

sv: :D

Canan Zanyar <3

‎- är TBX

http://cananzanyar.blogg.se/

isabelle

Vart köpte annie sin skinnjacka? :)

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, hehe okeej. låter trevligt. jag blev sugen på mat nu. spec tacco ^^ jag hade middag här hemma med flickvännen och min vän och min flickas vän. :P

Johanna

Svar : Hihi ja <3

Lisa

härliga bilder=)

Fotograf Sandra

Halloj!

Söt blogg och fina bilder!



Vad pysslar du med denna soliga lördag ?

Kram

MADDISENJ

fina bilder

elin ツ

sv ; jarrå, allt är bara bra :D

btw, kom inte ihåg om jag svarade på kommentaren förut.. så kan ha skickat den två gångene!

jennifer

vill också se Hamilton! :)

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

sv; tacksåjättemkt! c:

alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Ellinore

Förlåt för seegt svarande!

Jag hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra helg!

Kram♥

' d anni

- Ja det hoppas jag också :D

madde

lägg ut en bild på mig !!! ihih

Anna med A

är hemma :)

miraholgersson ♥

nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in för att se om det vart du! :)

B E X O L L I L A.

minns inte vad jag sktivit :/

LINNEA

tack du med! :)



bor du i sthlm?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

sv: vad bra med mig äre toppen!

frida

sv: nice!

bra med mig med :)

ronja

sv: tack :)

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Sv: Härligt att höra! Det är bra med mig också, vad gör du? :)♥

josephine

Jätte fin blogg du har! :)

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, haha alltid. :P vad ska du göra ikväll då?

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

vinnaren är utsedd, vann du inte? var med igen :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-andra-kommentarer-i-inlagget-u-1.html#comment

[photo] by natty.

Hej!

Nu har jag en design tävling i min blogg. Alltså så tävlar jag ut en välgjord design by me. Vad man behöver göra står i inlägget. Lycka till!



Du kanske är nöjd med din design? Då kan du kanske tipsa någon av dina vänner/läsare om min tävling. Då gör mig & andra en tjänst ;)

Sandra

Sv: tack! :D



KRAM!

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jo det har jag, du då? :D

Emma ' What is love?

dåligt med bloggning nu va amanda ;)

' d anni

- visst är dem :D

Har en tävling i bloggen just nu om du är sugen :D

Linnea Montazami Nordqvist ♥

hiih samma här :)



haft en bra helg? :) kram

Agnes Eriksson

Tack .)

josephine

Allt bra med dig?:)

nikita

sv: tack :)

Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Sv: Fixade nyss lite med designen osv :D

Vad gillar du för musikstilar?♥

MICHAELA - FOTO

sv: härligt! :D

det är bra här med!

Haft en bra helg?

XTIO /Andreas Söderberg

Sv, jo samma här faktiskt, ska nog träffa en vän och snacka lite skit över en cigg bara. jag vet inte. :P

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

sv: du är snyygg!

Allt bra?:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vad bra :D

Anonym

sv. :)

' d anni

- Vad är det som är så avancerat? :) det är bara till att gå in på hemsidan välja ut ett skal och sedan skicka länken till mig i en kommentar, och motivera varför just du ska vinna :)

XTIO /Andreas Söderberg

sv, aha okeej. ibland pallar man inte. ^^

Anonym

sv. tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: