by amanda

| Vardag
Idag har jag varit otroligt trött, skoldagen har segat sig fram även om den inte var såå jobbig. Stannade i allafall kvar 45 minuter efter vi slutat för att komma ikapp med matten. Missade ju en lektion i måndags. Därefter mötte jag Cecilia och Oliver i Gullmarsplan. Vi åkte till träningen och idag gick det ganska bra. Fick en "läxa" av min privat tränare eller vad man ska kalla honom och när jag gjorde så som han sagt så gick det ganska bra, stolt är jag (a) Hihi. När jag kom hem åt jag middag och duschade. Nu pluggar jag inför provet imorgon. Puss&Kram
BEXOLLILA.

najs ! :D

håller med :D allt bra idag finis :)? kram

Anna med A

det ska bli så skönt med fredag :D

sofia

jaddåå :D

sv: Tack så mycket! :)

HANNA

söt :)

skönt det iaf :)



jodå samma här..



vad gör du då :D ?

BEXOLLILA.

mitt riktiga namn är rebecka men skriv bex hehe

Anna med A

Jag ska till skolan, träna och sen åka till mina kusiner :) du?

Anna med A

okej, öppethus vart? :)

BEXOLLILA.

ja vene jag har blivit kallad de sen jag gick i lågstadiet hehe

' d anni

- Härligt det är super :)

S A R A

hoppas du har haft en superbra dag sötnos :D kram!

Agnes Eriksson

kollar på tv, själv? :)

HANNA

sv: tack så mycket! :D

sabina

ja, ätit 3 nu hahaha!

BEXOLLILA.

haha ja de gör jag för alla kallar mig det så hehe

HANNA

sv: vem gör inte! go te! hata kaffe!

BEXOLLILA.

japp, nej jag ehtte bex ollila men jag använder inte den längre för .. jag blev typ kändis eller vad man ska säga på den och alla skrevv jag orkade inte så gjorde en ny nu hetrer jag rebecka ollila ( bex ollila ) hehe!

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

HANNA

sv: fattar inte hur man kan dricka det.. men en gång när jag va med en kompis hade vi drickakaffetävling, gissa vem som förlora? ;)

kalle

Vilken fin blogg du har :) verkligen :) allt bra med dig?

Lisa

sv; men vad kul att du tycker det:D

Agnes Eriksson

Jag kollar på Bigest loser :)

sabina

Taack detsamma sötis :)

sofia

va me en kompis, chill å plugg säkert, dusj? :D

veronica

Jätte fin blogg :D

kramis

alexandra | fotoblogg

sv; okej, men hoppas du har det bra :)

Anna med A

okej :)

♫♪ Sandra T

fina örhängen!

Linn C

Heej!

Vad med på Dagens Blogg!

http://biigtime.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

BEXOLLILA.

ja de e ju de !



jag har nu gjort klart inlägget om dig hehe det kommer upp exakt 22:00 :D

sabina

your'e welcome!

Jättefin!

' d anni

- jadå :D

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; jo visst, fast jag gör inte gratis :)

Sugen på en blogg som erbjuder mycket uppdatering?

Checka in min blogg!



Jag skriver om mode, min vardag, sätter in massa bilder, tips, träning, outift & mycket mera! ;)

miraholgersson ♥

hej, vill du bli veckans blogg?

klicka här då; http://miraaholgersson.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v3.html#comment



KRAM :)

sofia

okejj härligt :D

BEXOLLILA.

haha men det bara flyger in en massa kommentarer jag vet inte vart de kommer ifrån :o

sabina

fyller år på lör så ska väl fira mig o så:) sj?

Anna med A

galet snygg!

HANNA

sv: japp, jag var en klar förlorare! håller med, och stinker :s

Emma ' What is love?

är frisk :) ställ gärna frågor i frågestunden. :D

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; okej ;)

BEXOLLILA.

ja du ser de hur mkt kommentarer jag har på denna bilden eller hehe `?

miraholgersson ♥

kul att du är med i veckans blogg, vinnaren avslöjjas på söndag. kika in då för att se om det vart du! :)

EMMAS!- alltid tävlingar

fin tjej :D

sv: jo bara bra:)

görs? kram

sabina

Tack snälla :)

Ja okej, låter som en bra helg de :)

Amanda

nu är veckans blogg avslutad, kolla om det var du som vann eller anmäl dig igen! :)

kram<3

http://ssmileyface.blogg.se/category/dagens-blogglankbyten.html

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; sånt tar tid och anars spamas min mail hehe ;)

Gurra

SÖtast :O ! <3

BEXOLLILA.

Men mina besökare har sjunkit det är mindre kul..

kalle

Sv; så bra att du mår bra :) jadå jag mår bara bra :) händer imorgon då? :)

sabina

hehe:D

Jonna (:

Vilken fin header! :)

Amanda

Vilken fin bild!

Agnes Eriksson

Fin klocka :)

XTIO /Andreas Söderberg

heej, planer inför fredagen? :P

Tess

vad ska du göra i helgen :)

Patricia♔

Hoppas du får en bra helg:)

JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Bli medlem här vet jag: http://www.gratisklader.se/?r=193956



Hejsan bli medlem på länken där upe vet jag.

På sidan ska man samla poäng.

Om du har samlat 60000 poäng så kan du växla in det mot 250 kr i ett presentkort på valfri affär.

Om du har samlat in 45000 poäng kan du växla in det mot 150 kr i ett presentkort på valfri affär.



Det tar inte så långt tid om man inte värvar vänner som jag göra.

Du ska man tipsa om sin egen länk som man hittar enkelt när man har blivit medlem.

Man kan också vara med i olika tävlingar men det får man ju välja själv.

Men det är värt att gå med!!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

amanda

var med och tävla om att bli dagens blogg, avslutas på söndag. kommentera hur mycket du vill!

Hanna

Heej, hur har din fredag varit då? :D

Fiin bild!!

SV: Det är faktiskt bra, är skit nöjd med veckan, så dte känns bra :)

Kramis//Hanna

lisa

Ska vi börja följa varann? :)

Kommentera gärna på min blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: