by amanda

| Vardag
Inte världens bästa uppdatering jag vet och har ingen bra anledning heller. Igår efter skolan följde Filippa med mig hem, vi åt lite och åkte sen till gymmet. Påvägen därifrån fastnade vi på Espresso house.. bra blandning. När jag väl kom hem duschade jag och pluggade galet. Idag efter skolan mötte jag Johanna och vi åkte in till stan. Satte oss på ett café inne på Åhlens city. Super mysigt och helt awesome att träffa henne igen! Kollade runt lite och sen åkte vi hem. Jag hälsade på Meliina en snabbis också. Ikväll har jag inte gjort mycket annat än att plugga. Ska fortsätta med det tills det är läggdags, prov på fredag -.- Puss&Kram
Emma ' What is love

åh gud.. men är det bäst så då? :/



Jag vet inte, är bara riktigt sjuk. :s tack <3

sv; hihi tack!;)

This Is Olessia

du får börja mobilbloggaa :D

Pernilla :)

Hoppas du haft en bra dag! :D

Kram! <3

VAANILLAA - Göteborgs bästa blogg!

Sv: Varit i skolan och sen kollat på hockey! vad händer imon då ? :D

Johanna

Svar : Hihi ja!



Super kul att träffa dig idag igen sötis <3

malin

ganska bra :D

Hur har du själv haft det?<3

Helen

Gud så härligt!

Jag har bara jobbat, sen somnade jag när jag kom hem :P Så nu har jag vänt på dygnet :P

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: hihi :)

allt bra idag?:D

Gabriella

Sv: =)

Beatrice Jakobsson (foto)

söt du är :D

Agnes Eriksson

Söt :)

VAANILLAA - Göteborgs bästa blogg!

Sv: Jag ska bara ta de lugnt! :D

Emma ' What is love

Ja, så som jag har det nu.. alltså så kommer det inte va, det går över. Men det kommer förmodligen tillbaka så fort jag är minsta lilla sjuk :s



Rättegång? o_O

MADDISENJ

Skönt med träning

Anonym

helt klart ! :D

' d anni

- Fina bilder:)

Hur är det idag?

BEXOLLILA.

vad vacker du är

Sophie' ♥

- okej :) <3

Anna med A

är i skolan :)

ADsettings.com

Hejhej!



Många vill nå toppen för att kunna tjäna pengar på sin blogg.

Nu finns ett nytt verktyg som är lättare att använda även för mindre bloggar.

Det heter ADsettings.com och har både annonser som du lägger på din blogg

men också funktionen att värva medlemmar. Du får 40 kronor per värvad

medlem och när du har kommit upp i 500 kr (13 värvningar) så får du en

utbetalning. Väldigt lättförtjänta pengar om du frågar mig!



Så tveka inte - bli medlem!

http://www.adsettings.com/scripts/reg_click.php?aid=310&amp;pid=8735

m'

Hej, du får jätte gärna ställa en fråga i min blogg om du undrar över något (om du vill) haha :)



Kram!

Caroline

sv, jag pluggade också bara igår, så tråkigt! :/

Amanda

Fin blogg!

Shuuue! ALlt bra med dig idag? :)

batts.blogg.se

fin!

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

dagens blogg är utsedd, vann du inte? var med igen, glöm inte svara på frågan! ;)

http://bruudar.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-svara-pa-fragan.html#comment

Elsa

sv: Hehe :)

This Is Olessia

:D:D wieee

Agnes Eriksson

Tjäna pengar på din blogg med hjälp av Adsettings. Kolla högst upp i menyn hos mej och bli medlem på en minut, självklart helt gratis! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Varsågod :D

BEXOLLILA.

så lite så!

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

söt! c:

m'

Håller med dig :)

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

BEXOLLILA.

ja cola är min kärlek hehe

Anna med A

vad gör du? :)

m'

Ja dom är så himla snygga! :)

Agnes Eriksson

näe okej :)

BEXOLLILA.

ska vi göra länkbyte hehe

Nadja

Hej vilken fin blogg du har! allt bra? :)

kram

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: sweet :D

VAANILLAA - Göteborgs bästa blogg!

Sv: Tackar tackar! :D

BEXOLLILA.

nejnej så gör jag inte hehe men vilken tid ?

sv: Vad tycker du om mina analoga bilder som jag framkallat idag? Jag vill gärna veta, för det är bara andra gången jag gör det - igår var det första. Så jag är ny på sånt här. Så ja, jag vill gärna höra din åsikt! :)

Agnes Eriksson

ah va kul! Jah venneh riktigt :)

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

Anna med A

teve :)

Nadja

sv: det är super bra! :)

Agnes Eriksson

yepp :)

Agnes Eriksson

jadå! :)

BEXOLLILA.

10 ikv menar du hehe ?

Anna med A

Once upon a time på 5an :)

Anna med A

Tack :)

BEXOLLILA.

ja okej du får gärna dra med en liten meningen om min läsk tävling med hehe

Olivia

sminka dej! :s

ronja

söto!

MISS TEENAGER SWEDEN!

Intresserad av att representera ett av Nordens länder i världens största skönhetstävling Miss Teenager Universe 2012 i Mexico? Har du vad som krävs? Skicka intresseansökan med info och bilder till [email protected]. Tävling kommer bli i vår, men tänkte välja ett wild card, så lycka till



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: