by amanda

| Vardag

Idag har det varit en bra start på veckan. Slutade vid 2, gick hem snabbt och åkte sedan till bowling hallen. Hade en bokad privat lektion som jag skulle på. Spännande va?! Det gick ganska bra, han fick mig kasta på rätt sätt och med snurr. Det tar ett tag för mig att få det att fastna och sånt eftersom jag alltid spelat med något som heter back. Nog pratat om det, när vi var klara åkte jag in till stan. Gick till det bästa caféet, Espresso house. Där satt Meliina, Johanna och Helena och väntade på mig. Vi fikade och pratade i några timmar sen åkte jag hem. Har pluggat en massa spanska ikväll för imorgon är det prov. Men nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon. Puss&Kram
This Is Olessia

oh myyysig dag idag igen :D

Helen

Jag jobbade mest i helgen, men de vart rätt bra endå :)



Allt bra med dig? :)

Nathalie

hoppas du sovit gott^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; Det behöver du inte :)

Joanna Johansson

HEJ SNYGGO! lottar ut ett supersnyggt earcuff med fjädrar i min blogg :) IN OCH TÄVLA, VETJA ♥



KRAM

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

ha en bra dag sötnos :)

Angie Obell

gördudå?

Anonym

- följer dig visst sen innan. Men om inte du följer mig får du gärna göra det nu :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Jaa vad spännande :D



- tack sötis!

Patricia♔

Jag är kass på bowling:)

Anna med A

tack :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej :D jo bara bra :))

Elsa

sv: Hehe tack :)

sofia

aaa jaa me :D

Agnes Eriksson

Så lite så :)

malin

Va bra :DD

Emelie

OMG kan du kasta ''vanligt'' nu???? :3 <3

BEXOLLILA.

aaw tack så mkt!

Sophie' ♥

allt bra idag? :)

BEXOLLILA.

du har inte lust & va med ?

var gärna med i dagens blogg : http://bexollila.blogg.se/2012/january/hjalp-oss-tavling.html#comment

eller är du med hehe?

BEXOLLILA.

nehe.. skulle vart as snällt om du gjort det annars för det är mitt företag men okej!

malin

:D

BEXOLLILA.

tack så mkt gullet !

malin

varit sjuk och sen fick jag veta att en kommpis till oss har dött, sådär kan man säg hehe..

Men själv?:D<3

Agnes Eriksson

fin bild .)

BEXOLLILA.

du e bäst!

Sophie' ♥

- härligt :)

jo det är bra med mig också ^^ <3

BEXOLLILA.

yee sjförtroende på topp!!

malin

vad bra!<3

paulinaaa

hej, jag mår bra tack för att du frågar <3

frågestund på min blogg, jättetacksam om du frågar en fråga ! <3



http://paulinaleskovar.blogg.se/2012/january/entry-151163479.html#comment

BEXOLLILA.

men du mest hehe!

malin

Haha inte så men får duga just nu iaf!

R.I.P!<3

Sophie' ♥

- javisst :) <3

Agnes Eriksson

så lite så .)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: att du inte gillade snö! :)

This Is Olessia

hihi jaaa :D den var så söööt

BEXOLLILA.

hihih ja okej då!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack för din fråga!

malin

<3

BEXOLLILA.

ja de e gott med glass!

BEXOLLILA.

jag dör haha jag ligger i min säng skrattar så jag får magmuskler men det värsta är att jag vet inte vad jag skrattar åt!

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha, vet inte ;)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

sv; tack söt :D

anna

visst låter det spännande med 2 tonårstjejer som bloggar om sina liv, missöden, ragg och urballade fester? - tänkte väl det ;)

http://annaochlisa.blogg.se är bloggen för dej!

BEXOLLILA.

hahaha jag har sjukt kul åt ingenting!

BEXOLLILA.

haha ja jag är nog det!

Anna med A

teve :)

Hej! Jag hoppas du har haft en bra dag och får en bra kväll! Har varit lite off på bloggen med att kommentera, men är snart tillbaka som vanligt. :)

BEXOLLILA.

ja det är det hehe!

Anna med A

Ja :)

Sophie' ♥

- skolan, ätit ute med en kompis, varit på introduktionsutbildning, du då? :) <3

malin

den texten som är ovanför detta inlägget

stämmer verkligen om mig och en annan! haha

hur kan du läsa minna tankar?! Nej men jätte fin text!

Johanna

Svar : Ja det suger.. <3

Agnes Eriksson

Okej :)

MICHAELA - FOTO

Allt bra idag? :)

Agnes Eriksson

Händer i helgen då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: