by amanda

| Vardag


Vaknade upp hemma hos Cecilia vid 12 tiden, fixade oss och sådär. Vid 2 någon gång åkte jag hem, bytte kläder och satt därefter bara framför datorn. Åt pannkakor till middag och sen mötte jag Ulrika. Vi åkte in till Slussen och satte oss på Café Fåtöljen. Det var super mysigt. Satt där i någon timme, träffade sedan Jair. När jag kom hem vid 11 kollade jag på film med familjen och nu chattar jag bara med folk på facebook. Ska strax sova så vi hörs mer imorgon. Puss&Kram
Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja, visst gör det!

Johanna

Svar: Hihi tack <3

malin

tack! och dsm om alla bilder

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod :)

hanna ♡

okej, hihi :D

Enya♥

Sv; Härligt! :D



Mysigt, vad kostade ditt fika? :)



Kul & gämföra (A)

thesswester - inte som alla andra

är det äppelkaka ? åh det hade verkligen inte suttit fel !

marina

sv. :)

Lisa - Smilinggirls!ッ

Hej, nu har vi utsett dagens blogg hos oss! Kika in och kolla om det blev du som vann, passa även på att anmäla dig till nästa omgång!



http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-vinnare-ny-tavling.html#comment



/Smilinggirls

Sophie' ♥

- gött, bra här med <3

emma härnqvist

mm så gott med fika!

emma härnqvist

..och nej, jag minns inte jag heller, haha.

Sofia

Sv; Taack! :D

God morgon! Allt bra idag? :)

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

sv; tacksåmkt! c:

Anna med A

vad gör du? :)

LINNEA

go fika? :D

MADDISENJ

Mums vad gott det där såg ut

Gabriella

Sv: Tack, tycker jag med! =)

sofia

jodå :D <3

Caroline ♥

sv; Tack ! :)

Hur har din helg varit då?

HANNA

sv: tack så mycket! :)

Angie Obell

Tack :)

ronja

fin du var!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det är sjukt gott :D

This Is Olessia

åh så myyyyys

Elsa

sv: Ja :)

Gott!

PIADINA

Mmmm, den där pajen och vaniljsåsen såg inte dumt ut!!



Tack så hjärtligt för din röst!

Jag önskar dig en trevlig söndag!

//PIADINA

isabelle

fina bilder! :)

CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Dagens bloggar är utsedda, om du inte vann var med igen! :D glöm inte svara på frågan! ;)

http://bruudar.blogg.se/2012/january/vinnarna-bli-dagens-blogg-glom-inte-svara.html#comment

- Swedish Source Of The PLL

sv: visst ;:D

Moa Christensen

Hoppas du får en trevlig kväll :D

KH

Vad härlig dag du haft, ser gott ut

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

Sararutberg

Dagens blogg resultat är uppe!

Om du inte vann så anmäl dig igen! Denna gången är min sista och jag har fått bättre statistik nu har jag runt 500-600 läsare!? Anmäl dig och gör allt som står att du kan göra så har du 99% att vinna! Vad hör du att förlora!? ANMÄL DIG OCH SPRID !

j

vilken fin blogg du har, och jätte fina bilder !!



allt bra med dig :)?



följa varandra på bloglovin ?



kram:)!

Sandra

- mm hehe :D

haft en bra helg?

BEXOLLILA.

jag vet nte vad jag skrev hehe!

Sandra

- ja min helg har varit toppen :D

j

svar; hihi lugnt !



sooft, har lagt till dig nu :)!

Malva

Allt bra? :D

BEXOLLILA.

Ska kolla dina tips snart vinnare dras vid 23:00 kan jag tänka mig!

Sandra

- jag har varit med min pojkvän och sen haft filmkväll med några vänner :) vad har du själv gjort?

BEXOLLILA.

vad najs ska se om de är ngtr för mej hehe

sofia

hehhe :)

Sandra

- ja det var riktigt mysigt :)

okej, det låter trevligt!

vilken bio kollade du på?

j

svar; vad bra :)



har du haft en trevlig helg annars :)?

Caroline ♥

sv; härligt :D jo min helg har också varit jättebra!

BEXOLLILA.

det ska jag, fin bild på dig!

Malva

- Här med! :)

Sandra

- ja okej :) jag såg stig helmer filmen för en vecka sen, tyckte inte den var sådär jätte bra :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vissst är den! :)

j

svar; härligt ! :D

jadå, synd att dagarna bara rusar iväg så snabbt, hinner knappt med .. ://

Sanna

sv: tack så jättemycket gumman ! va söt du är =) jo tack det är bra med mig förutom halsont, hur är det själv ?

har du haft en bra helg ?

alexandra | fotoblogg

så myysigt med fika :)

Nathalie

fina bilder:)

Nikaia

mysiga bilder!

Anonym

BLEK FISS

Dennis

Åh så gott!

julia

mysigt!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: