by amanda

| Vardag
Hallojj ! Efter jag varit hos läkaren träffade jag Jair och vi åkte in till stan. Lämnade tillbaks några saker, köpte varsin chailatte och promenerade därefter från Kungsträdgården till Slussen. Jag åkte hem för att äta och när jag gjort det möttes jag och Jair igen. Vi gick hem till honom och kollade på filmen Saw 5. Efter den åkte jag hem och nu kollar jag på tv och chattar med folk. Vi hörs kanske mer senare, puss&kram
GOCHICK.SE

:D

Sophie' ♥

- tack stumpan! :D <3

Anonym

Svar: Tack tack :)

malin

Tack !:D<3

ping lowhngren

ahahaha samma här de e bra de på den andra sidan av skärmen oxo ;D

Evelina

sv: tack:D

Johanna

Svar : Haha jag vet inte, han håller alltid på och mobbar mig :) Jo tycker också det är dåligt ifall det är så, men är inte säker så har faktiskt ingen aning. Som sagt. Vi ska nog hålla oss till vänner så jag orkar inte ägna tid på det faktiskt. Har pratat med honom lite i telefon idag också :)



Jo det låter ju bra det :) okej vad kul! Har ni börjat prata mycket nu eller? :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: prova båda :D

tova

så söt <3

Helen

Så lite så :)



åh vilka fina örhängen :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Vad bra! :)

malin

va bra hihi :D

elsa!

yes!:D

elsa!e

tack sötnos!<3

elsa!

fin!!<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ja, lite tråkigt att den inte är helsvart! :)

tova

varsegod sötnos :)<3

malin

sovit haha :D

AMANDA ▲ EDHOLM

Hejsan! Förlåt om jag stör, jag tänkte bara tipsa om att man kan tjäna några extra tusenlappar i månaden på sin blogg genom att ha annonser på den :). Det gör jag :). Är detta något för dig? Gå in och läs via länken längst ner här och bli medlem på sidan som rekommenderas och tjäna pengar du med! :) Är det inget för dig så är det bara att radera mig! Ha en bra dag!



http://exitdoesnotexist.blogg.se/2011/december/entry-148025300.html

Amanda Matanovic ☆

Svar: Det är bara bra med mig :)

När börjar skolan hos dig? :)

jennifer

Har svarat på frågestunden checka in ;)

A ll y s a n d r a

Fin tröja :D

Johanna

Svar : Nja inte direkt, vi pratade väl mestadels om vardagliga saker och så vidare :) Men vi pratade inte heller så länge så :)



Okej vad kul att ni har fått kontakt då! :D

Och det låter ju bara riktigt idiotiskt om det han skrev var sant, varför ska han sitta och skryta med det för? Stackars tjej i såfall.. Haha :) <3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo tack det är bra med mig. händer nåt skoj under morgondagen, tisdag o allt. vardagen börjar ju komma tillbaka nu ;)

Monika

sv; Ja, det har jag, Vaknat än? :)

MADDISENJ

God morgon :)

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Jag gjorde inget alls igår :) dudå?

Emilia ♥

Sötis! ♥

Sandriiiee - kungälvs största blogg

tjenixen !

Dagens bloggvinnare utsedd: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Inte du? anmäl dig gärna igen! Kul att du är med :) !

Anonym

sv: hehe okej, då vet jag .



händer i dag? :D

Anna med A

Hostar osv men annars så :)

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Okej :)

Anna med A

ja :) vad ska du göra idag då?

Emmababy

Godmorgon,allt bra idag? :D kramis

a m a n d a s f o t o

sv: okej, roligt, jag sk ainte göra så mycket :D

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Ja det ska bli jätte kul :)

Anna med A

jag ska på middag hos min farfar bara :)

Annika - drömmen om 11 barn

rätt lugnt faktiskt, ungarna leker o tjoar o jag försöker koppla av me en kopp te, haha. vad gör du?

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Ja! :) Kika in senare så kanske jag lagt upp vad för produkter jag valde ut och dessutom bilder när jag blir sminkad osv :)

Anna med A

jaa :)



tack så mycket!

Emilia ♥

Allt bra idag? ♥

Anna med A

när börjar du skolan? :)

Anonym

sv. tack så mycket :D

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Toppen :D

Anna med A

haha vet du inte? :D

jag börjar den 9onde

Madelene

Hej tjejen!

Allt bra med dig ? :)

Var gärna med & tävla om ett halsband inne hos mig.

Klicka bara på länken nedan för att komma dit;

http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/2012-tavling.html#comment

KRAM

Emma Eriksson

såå fin blogg, följa varandra via bloglovin? :D

ronja

snygg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: