by amanda

| Natur


Tjo kompisar. Jag och Cecilia hamnade på donken istället för att äta något hemma hos henne. Standard eller vad? Sen åkte vi för att hämta ut biljetterna, hem igen och sedan tillbaks. Vi såg på In time och den var super bra. Skriver om den senare. Sen åkte vi hem igen. Vi har kollat lite på tv, softat framför varsin dator, ätit godis och ah. Nu är vi båda super trötta och funderar på att gå och lägga oss om en liten stund. Jag bloggar imorgon igen, puss&kram

iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

fin bild! :D

Sandra

Hejsan vilken otroligt fin blogg du har!



Jag vill inte verka desperat men jag behöver all hjälp jag kan få för att få så många röster på min son som deltar i en fototävling, så därför har jag nu ordnat en tävling för att belöna er samtidigt som ni belönar mig genom att ge eran röst!



Så gå in på länken (länk till min blogg, till detta tävlingsinlägg) och delta.

http://sandracederbom.blogg.se/2012/january/tavling-nummer-2.html

3 JÄTTE ENKLA saker behöver du göra och du har chansen att vinna ett presentkort på valfri butik!

Kom ihåg du har då gjort en god gärning, genom att hjälpa mig, det är enkelt!



Ha en fortsatt kanon dag!

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja, det gör man :) Speciellt när man besöker många bloggar så påverkas man lätt och upptäcker ny idéer. Jag ska byta under morgon dagen, här kan du få tjuvkika http://jojjjjoh.blogg.se/designtest/ ^^

Okej, kan du inte göra själv? :)



Okej, vad såg du? :)

malin

vad härligt !:DD

hanna ♡

varse & tack :)

HANNA

sv: samma här :D

This Is Olessia

jag kommer köra länkbyte idag bara så du vet :D någon gång kanske vid 3 eller 4 :) blir tidsinställd inlägg :D

Angelina

SV: JAA :) oj caps lock ^^

marina

sv. aha ja :)

emma härnqvist

jo, kan ha varit det jag menade.. :)

Sophie' ♥

- okej :p <3

Amanda Matanovic ☆

Allt bra med dig? :)

Anna med A

Godmorgon :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :_D

sara

sv: jo det är bra! :) vad händer ikväll?

Tilda - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi valt ut en vinnare av dagens blogg, kolla om det blev du här: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-dagens-blogg-141-ny-omgang.html#comment

Om det inte blev du så är det bara anmäla sig till nästa omgång! :) Hoppas du får en bra lördag!

Anonym

yees :D

Emelie

DONKEN POWER! ;D

' d anni

- aha okej :)

Johanna

Svar : Ja det var riktigt skönt med en promenad faktiskt <3

sara

sv: kul, jag ska bara plugga idag...

Sophie' ♥

- fast du har ju nyss varit de ;)

jag var till ett soligt land senast 2001 XD så det är ju rätt längesen :( XD <3

Anonym

tack! :)

' d anni

- Tack :D dem var mycket snyggare i rl än på bild:D

Härlig bild! :)

Sophie' ♥

- japp :/

ja jag förstår det, vem vill inte liksom.. jag vill bo utomlands :( <3

sv; så lite så :) allt bra?

sv; härligt, jo de är fint här med :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: okeeej, kollar dh:D:!

Sophie' ♥

- det vill nog dom flesta :/ <3

Gabriella

Sv: Tack så mycket sötis! :)

Moa Christensen

Gör du i dag? :D

Anna med A

vad gör du? :)

Lisa

sv; på bloggen du tipsade om=)

ronja

sv: tack :)

Anonym

görs? :=

LINNEA

står i senaste :D

Sophie' ♥

- jaa :D <3

hur är det idag då? :)

Amanda Matanovic ☆

Svar: Det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra ikväll?

Anna med A

Inte mycket :)

Filmskribenten

Gillar du att titta på film, men du har svårt att bestämma dig? Kolla in min filmblogg för tips. Tack på förhand <3

Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 350+ läsare med 4 andra personer. Här är direkt länk.

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/january/helgens-blogg.html#comment (länken till tävlingen)



Lycka till! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, du med :D

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :) jag räknar hur många som anmält sig, sen använder jag mig av en sida som slumpar en siffra :)

Hanna

Hejsan, vad roligt det låter! :D

Bilden var jättefin!

Hoppas din dag var supper idag och att du får en fin kväll.

SV: Jaa barnen i bullerbyn, jaha, haha det visste jag nt att skopakarens hus ligger där... Haha :D

Kram//Hanna

Elsa

sv: Ja visst är det gott!

Fin bild :)

Sofia

Sv; Haha, absolut :)

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack så mkt!!

Okej.. du får öva ;)

Enya♥

Allt bra? :D

This Is Olessia

okeeyy :D här är ett inlägg

marina

sv. mat snart och sen fixa med fler bilder :) sj då?

thesswester - inte som alla andra

du är sjukt duktig fotograf!

angelica♥

svaren på frågestunden är uppe!

CONVERSE

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: